Praktické posunovadlo na jízdu ve městě i mimo něj. Pohodlně zvládá jízdu ve dvou.
Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové)
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda X-ADV: důvod neuveden
První dojmy - Stará dobrá integra - první co se mi vybavilo po usednutí a přidání plynu.
Doplňky na motorce - Zatím nic, ale uvažuji o originál kufru a vyhřívaných heftech. Jen ty ceny
Recenze
Z integry jsem v podstatě věděl do čeho jdu. Forza je však podstatně dotaženější. Nebudu se zde rozepisovat o tom, jak to jezdí, ale spíš využiji prostor k tomu, abych srovnal s Integrou. Co mi vadilo a co je zde již v naprostém pořádku:
Více místa na nohy.
Infotainment - čitelnost a možnosti konfigurace zobrazení (BT spojení s telefonem nic moc - nepoužívám)
Podvozek - přední vidlice USD
Brzdy - dvoukotouč
Podsedlový prostor
Ochrana před větrem - jak spodní část těla, tak podstatně lepší krytí trupu
Keyless
Prostornost a pohodlnost sedla
Zatím cca 250km a vše funguje jak má. Pouze se mi stává, že za studena se po prvním startu zhoupnou otáčky a motor po 1s chcípne. Následný start již v pořádku. Dělo se mi to ale i na integře.
Parádní stroj, to se myslím Hondě povedlo
Gratuluji k Forze kolego. U NOKAMOTO jsem jí koupil v dubnu. Zatím 2500km, bez problémů, je leju benzin a jezdím a jen údržba řetězu. Sedlo si to tak po 1000km a teď spotřeba 3,8L.