PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1100 Virago (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rarach01
Vloženo 4.4.2021
Aktualizováno 4.4.2021
Zobrazeno 1 043x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Známý známého prodával Virago a shodou šťastných okolností skončilo v garáži u mě.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - První dojmy? Kam s nohama. A pak? Ten motor táááhne od spodu. a pak se to celý začne děsně třepat. Budíky, zrcátka... Paráda!

Motorku bych doporučil pro - Pro ježdění na kvalitních silnicích 1. třídy a do města.

Recenze

Byla to moje první jízda na stroji v kategorii chopper. A bavila mě, smál jsem se za jízdy.
Tak jsme si plácli.

Motorka byla zachovalá, garážovaná a posledních 10 let skoro nejetá, takže se najetým 25 tkm dalo i věřit.
Nejvíc mě na Viragu bavil projev motoru. Parádní zátah od spodu do nějakých 5 tisíc to jelo jak splašený. Přitom ale byl motor klidný, necukal, zátah byl lineární, takže jízda po městě byla překvapivě velmi pohodlná a zábavná. Spojka šla velmi lehce, opakované řazení a rozjezdy nebyly pro levou ruku vůbec náročné. Na semaforech bylo jenom málo konkurence (v rámci roku výroby). Jízda mimo město byla zábavná spíš na silnicích rovných a mírně zvlněných. Občas jsem měl pocit, že to trošku plave a překlápění v pomalých zatáčkách bylo těžkopádné. Váha se hodně projevovala v malých rychlostech a samozřejmě na místě. Sakra bacha jsem si musel dávat při zastavení někde na nerovném úseku/ parkovišti, kde bylo nutné mít řídítka ne úplně rovně. Pak to byl opravdu boj, aby se nezavřela a nespadla. Plexi se mi nelíbilo, tak šlo dolu a dokud jsem nevjel na dálnici, nevadilo to. Tam už foukalo opravdu hodně a při zakloněném chopperovém posedu no bylo znát o to víc. Poloha v sedle pro mě byla novinkou, ale rychle jsem si zvykl a za chvíli jsem nohy dával na svoje místo celkem rychle. Předkopy byly fajn při delší jízdě, daly se střídat polohy nohou, řazení patou tady nebylo nutné, bylo tu přepákovaní. Sedlo působí velmi pohodlně, bohužel, opak je pravdou, rychle se prosedí a brzy začne bolet zadek. Několikrát jsem měl za sebou přikurtovaný batoh o který jsem se opřel a tím se stal posed pohodlný jako z pohádky. Do zadní brašny se dalo sahat i za jízdy, což se hodilo třeba na benzině apod., že nebylo nutné mít doklady v bundě a přitom byly pohodlně na dosah.
Co bych už určitě nechtěl, tak byly ty trumpety, který tam předchozí majitel nechal nasadit. Po dvou hodinách jízdy jsem si připadal jako kovář, co poslouchá celej den mlácení do kovadliny. I díky tomu a přídavným světlům jsem se na Viragu cítil docela bezpečně - byl jsem vidět a rozhodně jsem byl slyšet. Hodně daleko. (Na STK to problém nebyl, motky z těchto let nemusí mít na výfuku ani logo výrobce, ani homologace).
Celkově to pro mě byla zábavná a po městě vlastně hbitá motorka, s skvělým motorem, který tahal a tahal. Ještě dodám, že předjet kamion zvládala na jedničku a oproti 535 to i solidně brzdilo.
Rád na ní vzpomínám, ten motor měli vzít a strčit ho do nějakého endura.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pkkaca
pkkaca napsal 04.04.21 v 21:32 10b.

Paráda

Čadil
Čadil napsal 04.04.21 v 17:13 10b.

Více komentářů



TOPlist