Je to takový pohodlný traktor, ale když je potřeba, tak jede velice slušně.
První dojmy - Okamžitě padla do ruky, pohodlný posez, není cítit únava ani po dlouhé cestě. Z počátku trochu problémy při manévrech při nízké rychlosti, ale už je vše o.k.
Recenze
Koupena v r. 2012, dovoz z Německa, jednou firmou z Děčína, která má v názvu slovo „Profi“ a kromě jiného se zabývá i prodejem a dovozem jetých motocyklů, na tuto firmu velký pozor, naprosto neseriózní a neprofesionální jednání, nevěřit jim ani slovo! Nedoporučuji !!!
Po dlouhé době opět motorka, Na motorkách jsem jako mladý vyrůstal, potom byla dlouhá pauza, byly jenom auta a na stará kolena jsem chtěl opět zavzpomínat, jaké to bylo za mlada. Protože jsem se dostatečně vyřádil v mládí a také to zanechalo následky na mém těle, chtěl jsem něco pohodového pro starší pány, popřípadě malý baťůžek. Kritéria při výběru byla asi tato, pohodlí, vzhled, spolehlivost, vzducháč, karburátor, drátěná kola, kardan nebo řemen – zkrátka něco, co trochu připomíná klasiku a choppera, takže jasno. Padla mi do oka Virážka a byla to láska na první pohled. Při moji výšce (170 a váze 65) je její velikost pro mně ideální, je pohodlná a sama ani neví, že někoho veze.
Za tu dobu co ji mám ji pomalu upravuji k obrazu svému. Kromě motoru výměna všech ložisek, gufer, hadic, lanek, brzd, náplní, výměna výfuků za Leo Vince, 2x Hypercharger Kuryakyn, generálka karburátorů Mikuni BST, samozřejmě přepákování plus ještě nějaké další drobnosti. Zkoušel jsem také karburátorový Dynojet kit, z toho jsem byl úplně nešťastný, za nehoráznou cenu za jehly a trysky motorka nejela, nedala se seřídit, s dodávanými tryskami ani nemohla. Po vlastním přetryskování a seřízení pomocí širokopásmových Lambda sond se změnila k nepoznání. Takže jedna malá rada: Dynojet na Virážku NE! Jsou to vyhozené peníze.
Čeká ji ještě výměna zadních tlumičů, v originále se montují tzv. heavy (nad 90 kg) a to je při mojí váze nepoužitelné, (vpředu už jsou progresívní pružiny) dále menší kosmetické úpravy exteriéru, nějaké pohodlné hefty a přední gumové stupačky, které budou tlumit vibrace, ale hlavně výměna rovnotlakých karburátorů BST za flat slide HSR, ty už čekají doma, dále je v plánu olejový chladič a snad dojde i na jiné vačky a zapalování.
Také ještě najít nějaké vhodné pneu, původně tam byly Metzelery, ty byly tvrdé a klouzaly i na suchu, asi byly staré, ale důvěra v ně už není, teď Micheliny Comander II, taky nic moc, zadní na mokru taky jak na ledě ale v původních rozměrech je hodně omezený výběr, tam se vybírat nedá.
Jinak naprostá spokojenost, i když za tu dobu už je samozřejmě objem 1100 málo a tak pokukuji po nějakém větším motoru, ale Virážka zůstane doma.
+ pohodlná,
+ ovladatelná
+ spolehlivá
+ poctivý kus železa
+ má i centrální stojan
- malá nádrž
- žádný úložný prostor na potřebné drobnosti
- katastrofální přístup ke karburátorům !!!
Pěkný stroj
Hezké Virago ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10
Krásný stroj,ať Ti dělá jen radost.
Moc pěkná "Virážka" . Ať ti dobře slouží. Dávám 10b .
Virágo je skvělé moto dávám 10 bodů