PROFIL MOTORKY

KTM 620 SC (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Holis78
Vloženo 15.5.2021
Aktualizováno 15.5.2021
Zobrazeno 1 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Další Rakouská mrcha do garáže :D

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Letí rychleji než moje někdejší cbf500, ale vibruje asi 1000x víc. Brzdit se tomu moc nechce.

Motorku bych doporučil pro - Někdo kdo má nervy a umí to s nakopávačkou, komu nevadí, že to vibruje jak sexuální pomůcka, bydlí někde kde je benzinka co 1km, a kdo má trošku hlubší kapsy na to co všechno spolkne a uklepe.

Doplňky na motorce - Padáky, designové doplňky, blastery.
Ukazatel zařazené rychlosti...po jedné jízdě se vibracemi uklepal... Už je pryč
Ukazatel otáček a motohodin... 3 jízdy a přestal ukazovat... Opět vibrace
Domino hefty
Cnc páčky
A drobnosti

Recenze

Asi čtvrt roku po koupi 1. KTM (SD990) a pár ježdění na okruhu s ní jsem se rozhodl, že by to chtělo něco na blbnutí, čeho mi nebude líto když s tím při nejhorším prásknu.
Cbf500 jsem přítelkyni čas od času půjčil na parkovišti a to se SD litrovým dvouválcem, ze kterého sotva dohlédne na zem nepřipadalo v úvahu. Proto jsem si řekl, že by to chtělo něco, na čem se může učit a zároveň já se na tom řádně vyblbnu.
Začal jsem pokukovat po ostrých motardech, ale na spz což bylo mou podmínkou jsem se dostával na cenovku obdobnou u SD... A to by bylo kontraproduktivní... Tak jsem hledal tupý a ne tak na servis náročný supermoto.
A našel jsem tuhle starou babičku... Byla odemne cca 15km, takže žádná dálka a jeli jsme se na ni podívat. Od prvního pohledu a nastartování jsem věděl, že takového starého šrotu mi v případě pádu nebude až tak moc líto. No nic okoukl jsem to a že to zkusím projet... Jenže ona babča nemá startér, ex majitel za studena nakopl jak nic a mohl jsem vyrazit. Po pár metrech mě až překvapilo jak ten 1válec jede. Opět vysoká koza a nízká váha takže super ovladatelnost. Extrémně silný vibrace až mě lechtali ruce a pr*el. Brzdy slabší zadek ujde, ale předek nic moc.
Po asi 10 minutách jízdy jsem zjistil, že je to přesně to co hledám. Přijel jsem z5, dohodli jsme se na ceně, druhý den přepis a už se vlezla domů.
Cesta 15km domů... Po tom co jsem byl proškolen ex majitelem jak se správně startuje a ujištěn, že benzínu je dost, jsem byl připraven vyrazit. Asi 2km od domova na rychlostce najednou 2x škubla a ende :D samozřejmě došel benzín, kterého bylo určitě dost. S vymáčknutou spojkou sjiždím na blízkém sjezdu a rukou šmátrám někam tam kde by měl být kohout na rezervu. Nasahal jsem, nějak jsem s tím pokroutil a ještě než jsem zastavil jsem ji pěkně přes 3ku nastartoval...
Uff tak přecijen to byl benzín... Najedu z5 na rychlostku a hurá rovnou na benzínku. Po natankovaní jsem se chystal na mou noční můru a to na nakopavani bez asistence, s plnou terasou svědků cumlajících kafe na benzínce. Jak jsem si věřil tak jsem se oblíkl párkrát na to skočil, pořádně se zapotil a ani ťuk. Tak jsem to potlačil kousek dál ať nepřekážím a není na mě vidět :D tam jsem si odložil pár vrstev oblečení a opakoval naučenou říkanku: dekompresor, cvak, ještě kousek, dekompresor off, a hop... Skákal jsem na tom dobrých 5minut a pořád nic. Po čase koukám nemám otočný klíček...spínačka má asi 100 různých poloh a jen jedna je ta správná:D... Paráda už aspoň vím kde byla chyba... Otočím správně a modlím se, že jsem to neuchlastal a projistotu párkrát prošlápnu s dekompresorem ať to vyletá do výfuku. Pak ještě párkrát opakuji říkanku a najednou chytla. Celej spocenej a nasranej přijedu do garáže plně rozhodnutý, že už budu tankovat jen v garáži z kanystru :D.
Po pár dnech kdy jsem starou vránu trochu omlazoval foliema, lakem, brčkama do kol atd. Jsem si začal uvědomovat, že už zase nechci aby se taak pěkná motorka někde válela. S přítelkyní jsme byly párkrát na parkovišti a ani tohle nebyla super výhra, jelikož též měla problém dosáhnout na zem. .. Takže už asi 5x při rozjezdu /zastavení lehla. Přes zimu dostala další péči a servis a proto jsem se rozhodl, že ji dopřeju padáky kdyby se měla minulost opakovat. Malinko jsem ji snížil na centrálu a posunul vidle níž. Dosáhneme lépe na zem a je tužší, což nám na silnici nevadí.
Abych to shrnul... Čeká nás první Sosnová kde ji prověřím a zjistím jestli mám koule na nějaký drift/powerslide apod. Zatím máme najeto cca 500km a moc jsme se nenudili... Za 500km uklepala asi 3 žárovky z toho posledních 200km už to neřeším a vzadu prostě nesvítím asi koupím ledky, ukazatel rychlosti a otáčkoměr uklepala během pár km. Žere jak kdyby celých 20 let nedostala ani kapku a to s nádrží cca 10l není nic příjemného. Benzín nám došel asi 3x
a naštěstí už to umím startovat relativně rychle. Nájezd na nádrž je cca 70-80km a pak hraješ hru hledej nejbližší benzínku.
Doufám, že s ní bude ještě nějakou tu sezónu sranda jako doteď a nebude si ze mě babka střílet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
storeman
storeman napsal 18.05.21 v 21:55 10b.

Jsi odvážný mladý muž! Koupit tuto motorku v provedení bez startéru chce opravdu hodně odvahy.
Vím o čem mluvím. Mám už LC4 druhou (tedy obě se startérem) a dost jsem LCčtyřek viděl na různých akcích.
Já tedy tu současnou studenou nenakopnu ani náhodou. Ta moje současná chytá úplně jinak než ta minulá a kamarád měl černou a ta zase chytala jen na našlápnutí.
Je to prostě svéhlavý stroj, kterému se musí přizpůsobil majitel. Obráceně to nefunguje.
Koukám, že jsi ji pěkně vymazlil. Tak ať je s ní hodně srandy!

_SHIFT_
_SHIFT_ napsal 15.05.21 v 15:15 10b.

Dobrej příběh to startování je s LC4 zajímavý no. Ať slouží

hansdorf
hansdorf napsal 15.05.21 v 07:07 10b.

Jsem zvědavý jak dlouho ti smysl pro humor s tou kozou vydrží , odvěký zápas mezi hmotou a duchem , každopádně jsem se pobavil a přeji ti, aby tě dobrá nálada neopustila.

Více komentářů



TOPlist