Ostrej motard na papírech. Náročnej na servis ale jízda na tom stojí za řeč.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SXV 550: Vezmu jako další v pořadí
První dojmy - Krásnej vzhled ke kterému jsem musel dodat ještě to svoje. Krásné zrychlení jediné co mně mrzí je maximálka ale s motardem není třeba jezdit 200+.
Motorku bych doporučil pro - Lidem kteří nejsou ujetý na to aby machrovali jak jim to jede rychle po rovince. Motorka je pro lidi kteří se hodlají o motorku opravdu starat a užívat si ostřejší jízdu a ne jezdcům jezdících po rovinkách.
Doplňky na motorce - Laděná koncovka Viper
Recenze
Husqvarna sm 510 r. Vybral jsem si ji pod tím, že je to krásná výkonná hračka s nízkou váhou na prožití zatáček a dalších kousků. Není to motorka na každodenní ježdění s tím jsem do toho šel.
Motorka by bez problémů mohla zvládnout 300km na jeden zátah ale pozor, nedržet ji celou dobu v plných točkách! Motorka na to není stavěná a nezaslouží si zbytečné trápení. Je stavěna na různé "kaskadérské kousky" a klopené zatáčky který si užijete díky průběhu výkonu a nízké váhy motorky.
Něco málo k údržbě..
Kazdy se o svůj stroj pečuje jinak. Olej bych měnil v intervalu od 300km po 700km (záleží jak moc motorka dostává zabrat) s tím i filtr pevných částic. Není také na škodu si vytáhnout u pravidelného servisu vzduchový filtr a pořádně jej vyčistit. Musí se dbát i na prohlídku samotného motoru jako je měření ventilové vůle, kontrola rozvodového řetízku, pružin spojky, lamel a další.. Jelikož se v motorech nějakou chvilku vrtám tak mám výhodu v tom že to vše zvládnu bez problémů udělat u sebe v garáži. Motor jsem aktuálně vytáhl a jsem rád že v čas, chyba na ozubeném převodovém kolečku 6 rychlosti. Kdybych jej nechal být mohlo se stát něco horšího.. Z čeho jsem měl naopak radost tak ze stavu válce s pístem, krásný stav jako po servisu i přes to že minulý majitel jej neservysoval.
Další popisky přidám v průběhu dalšího poznávání motorky, případně dotazů od vás.