Bílá Honda "TDI" na dvou kolech - zabírá vždy a hned
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Snadno ovladatelná a v podstatě od prvního okamžiku jsem převodovku používal pouze v manuálním režimu. Skutečně jsem ji docenil až při prvním vícedenním výletu se ženou a plně naloženými kufry.
Motorku bych doporučil pro - Skvělý stroj na rozježdění jenom váha je poněkud vyšší cca 250kg.
Doplňky na motorce - Originální horní a boční kufry
Originální držák navigace Honda
Přečalouněné sedlo od DDT Custom
Givi přední štít a kryt řetězu se zadním blatníčkem
Komfortní stupačky spolujezdce (původem z Honda Africa)
Recenze
Po povinné výměně oleje a přezutí na nové gumy výrazné zlepšení ovladatelnosti.
Po výměně zrcátek za normální také zvýšení bezpečnosti.
Přes zimu přečalounění sedla v DDT Custom.
Následně na jaře 2021 v rámci svolávací akce vyměněn budík a hlavní relé startéru,
současně instalovány originální boční kufry a originální držák navigace.
Na podzim 2021 repas přední vidlice a výměna brzdového obložení. Vše v autorizovaném servisu.
U těch svolávaček jsem měl štěstí zlobilo mě denní počítadlo km a na nc700.sk jsem našel, že je na to svolávačka. Při kontrole na honda.cz na mě vyskočilo ještě hlavní relé startéru - 30modelů Hondy z let 2014-2016 - hrozí upadnutí hlavního napájení palubní elektroniky (i za jízdy).
Za rok používání najeto téměř 10tisíc km. Pro začátečníka skvělá volba. Začátky mi usnadnilo i DCT, ale řadím si raději podle sebe - oči nemá a nevidí kam jedu.
Integratorum zdar! Pekny kousek, origo bocni kufry zavidim. Tak jeste par dalsich desitek tisic spokojenych kilometru.
Dobrá volba
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu