Kladivo na čarodejnice hadr...
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 690 SMC R: Neb už měl koupenou brácha a nechtěl jsem být za opičáka :D
První dojmy - První dojmy? Ty po přechodu z předchozích motorek ( CB600S Hornet, XT 660, BMW GS 1100 ) nejdou ani popsat. Motorka měla tendence na první tři kvalty furt jít na "záda". Takže pro mne jako začátečníka v "SuperMoto" kategorii, jsem věděl, že na začátku sezóny budu muset mít i něco mezi ušima :D
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co chtějí kotel zábavy
Doplňky na motorce - gipro ukazatel zařazené rychlosti,
Akrapovič koncovka
CNC blbosti v modré barvě
Pumpa spojky Oberon
Recenze
Proč? Sháněl jsem motorku do města a na zábavu kolem komína. Něco co je lehké, zábavné a hlavně abych mohl lítat s kámošem.. Na výběr nakonec byly motorky dvě.
1. KTM 690 SMC R
2. Huska 701 SM
První na co jsem se jel podívat byla KTM v Mladé Boleslavi, kterou nakonec koupil kámoš, popravdě jsem byl trošku škrt a nechtělo se mi v tu dobu dávat za motorku 200tisíc, kámošovi se líbila, tak se vytáhla hotovost, zaplatila a jelo se s ní domů.
Po chvilce brouzdání na inzerátech jsem našel Husku u Zlína, prodávající dal slevičku tak se nakonec motorka dotáhla i pro mne. Ovšem v průběhu Listopadu se už moc lítat nedá, takže spíš začal Upgrade, neboť na sériové motorky jsem nikdy nebyl. Na motorce byla koncovka od strejdy Randaloviče (Akrapovic), což bylo + ale toť bylo tak nějak vše...
Začal jsem tedy objednávat doplňky v modré barvě. Nechal jsem udělat na zakázku polepy od RM Design (TOP doporučuji!!!). S instalací to už byla trošku komedie, ale s pomocí kamaráda, který s lepením měl už zkušenosti, to šlo o 101% lépe. Na sezónu jsem zakoupil nové pneu Continental ContiAttact SM a lepší pneumatiky jsem nezažil. Šílené lepidla ( verze EVO je o poznání lepší díky rychlejšímu zahřívání ).
Na rovince furt plný, před zatáčkou kvalty dolu, drift do zatáčky, průjezd zatáčkou a znova fullgas! "všechno samozřejmě na uzavřený silnici nebo okruhu :D"
Na moto jsem udělal před sezonou klasický servis, olej, filtry, kontrola destiček, výměna brzdovky apod.
Dodělal jsem Gipro ukazatel zařazené rychlosti neb oproti KTM neukazuje zařazenou rychlost ( za mě trošku teda mínus pro Husku ale na vše se dá zvyknout ). Na začátku sezóny občas klouzala spojka po zahřátí asi na víc než provozku (opraveno Oberon pumpou, v originální se nějaký "dobrák" vrtal a ohlodal těsnění i pístek). Zbytek sezóny tedy na pohodu.
Parádní
Polepy super! Krásná huska