PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger Sport 660 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník stumf
Vloženo 22.7.2022
Aktualizováno 22.7.2022
Zobrazeno 1 768x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Každodenní univerzal. Výběr spíše rozumem než srdcem, větší výkon bych určitě uvítal, ale zase je lehká, skvěle ovladatelná a bude nenáročná na servis. Oproti naháči je tady podstatné krytí před větrem a deštěm. S terénem a jizdou ve vou nepočítám.

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - Skvělá ovladatelnost a pohodlný posed. Hodně mě zaskočilo zajíždění (moje první uplně nové moto), chtěl jsem valit domu po dálnici, ale zajížděcí cyklus mě prvních 160km nepustil přes 3700ot. Což je cca 75km/h.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv. Motorově a podvozkově nezáludna motorka. Kdo už měl litra...bude na štíru s maximálkou a výkonem. Doporučuji si rozmyslet snížené sedlo - mam 177cm a stojím na špičkách, ale možná mam trochu kratší nohy. Na velké cestování ve dvou ani na neasfaltové cesty ji nedoporučuji. Ideální na každodenní dojíždění. Oproti NC750 nebudete pořád v omezovači a svezení bude mnohem radostnější.

Doplňky na motorce - Žádné z nabídky výrobce nepotřebuji - možná časem využívané hefty.

Recenze

Moje osmá motorka, ta poslední byla dokonce chopper. Takže jsem chtěl ideálně něco co by byl mix všech předešlých. Nejezdím terén, necestuju ve dvou, ani nejezdím extrémní dálky. Nejčastěji do prace cca 100km.

Plusy:
Polokapota slušně ochrání, zdvihy dostatečné na naše rozbité cesty, pohodlný posed i jízda, skvělá manipulace na místě i v pomalé rychlosti. Rozumná spotřeba. Slušně brzdy. Ucházející zvuk. Fajn jsou integrované drážky bočních kufrů, když já je nevyužiju. Přehledný display a intuitivní ovládání.

Minusy:
Chybí mi ukazatel venkovní teploty, pod sedlem mohlo být aspoň trošku vice místa, při vysedaní mám tendenci kopat patou do zadních madel (stejny problem jsem měl i u fz-1). Osobně bych uvítal trochu delší 5 a 6 převod. Lacině vyhlížející páka zadní brzdy, boční stojan a pačka spojky a přední brzdy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Paulano
Paulano napsal 29.07.22 v 10:34 10b.

ckp13
ckp13 napsal 27.07.22 v 13:02 10b.

Pokud někdo uvažujete i o cestování na této motorce, snížené sedlo bych určitě nebral (s výjimkou hobitů...). Tiger Sport 660 má sedlo napevno v 835 mm. Velký Tiger 1200 GT Pro má sedlo v 850/870 mm. Jezdím na něm se svými 175 cm úplně v pohodě i ve městě. Když zastavím, stojím buď na špičkách nebo si vysednu, stojím na celé šlapce a levou nohu mám na stupačce. Nižší sedlo bych určitě nechtěl, měl bych víc pokrčené nohy.

Jinak dobrá volba dobré značky

Fyro
Fyro napsal 22.07.22 v 21:21 10b.

taky se mi líbí,horší silnice pobírá podvozek v pohodě?

Více komentářů



TOPlist