Krásná velká motorka z devadesátých let s typickým hranatým světlem, kterých u nás moc nepotkáte.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1100 G: důvod neuveden
Triumph Trident 900: důvod neuveden
První dojmy - Koukal jsem po ní už jako malej kluk a před třemi lety jsem si ji nechal dovézt z Německa. Od té doby na ní dělám jen pravidelný servis a nikdy mě nikde nenechala. Postupně ji ladím s respektem k původnímu stavu.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo si troufne…
Recenze
S motorkou jezdím hlavně po Praze a kolem Prahy. Používám ji v létě jako dopravní prostředek a nástroj k rychlé relaxaci po práci. Motorka je to docela těžká, ale za jízdy to člověk tolik nepocítí. Možná trochu při brždění - tam je znát, že váha motorky převládá nad výkonem brzd (mám brzdy tovární - jen byly měněny brzdové hadice za pancéřové).
Zatím jsem renovoval masku, která byla prasklá a dost amatérsky nalakovaná. Původní svody jsem nechal opískovat, našopovat hlinikem a nastříkat žáruvzdornou barvou. Koncovku jsem objednal z Anglie od Fuel Exhaust.
Jedna z nejkrásnějších motorek
nádherná klasika
Jo, jo Rex. To byla docela palba, mám s ním spoustu silných zážitků. Ale taky velkou nehodu, ale už jsem v pořádku a sedlám umírněnou CB 1100 EX.
Zed je prostě peckovej, klasika klasik...jak kdysi psali někde v Motohousu, "nádrž tvaru krabice od bot"...
Ale tak to má bejt, prostě stará pořádná mašina, svalnatej naked..
Jinak koukám, mezi čím jsi vybíral a jak za Tridenta, tak Géčko máš palec nahoru!