Eddie Lawson replika po faceliftu...
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - na mokru jako spolujezdec
Motorku bych doporučil pro - Pro Zeda
Doplňky na motorce - Dynojet stage III, K&N filtry, svody a koncovka MIG, řidítka, blinkry, zrcátka, podsedlák, podmotorový klín (šel nakonec pryč), sedlo, zadní blatníček, držáky na řidítka, tankvak, wingrack, kufry, spolujezdkině, barvičky dle vlastního vkusu...
Recenze
ZRXo jsem měl 7 let a najel jsem s ním cca 60 tis. km. Byla to velice pohodlná motorka s příjemným kroutivým momentem v celém spektru otáček, díky čemuž nebylo třeba při běžné jízdě v provozu tolik řadit. Když bylo potřeba přidat razantněji, dva kvalty dolu, full gas a předjíždění byla hračka. Motor měl krásně lineární japonský průběh až do 10 500 ot./min., kdy výkon na zadním kole dosahoval na brzdě naměřených 116 HP. Karburace byla upravena kitem Dynojet stage III a nerezová výfuková soustava značky MIG pocházela z modelu ZRX 1200. Motorka byla tedy "naladěna" na vyšší otáčky, ale což bylo pro tuto motorku malinko přehnané, stačil by kit stage I nebo II s airboxem. Před touto úpravou jsem jezdil s kitem Dynojet stage I s K&N filtrm v airboxu a otevřeným výfukem a originalnimi svody a popravdě, v tomto setu byl krouťák čitelnější již při nižších otářkách, co je pro naháče v běžném provozu nejspíš výhodnější, ale kdo by odolal přímým filtrům a kapánek sportovnějšímu chování :) Jízda v režimu otáček 7000 - 10 000 ot./min. byla docela rachot, zvláště s dvojitým trubkovým rámem, a hooodně přes 200 kg suché váhy. A ať si kdo chce, co chce říká o nevyužitelnosti výkonu, tak já jsem si ho dosyta užíval.
Co se týče podvozku, tak jak jsem už psal, konstrukcí je dvojitý ocelový trubkový rám s konvenčními teleskopicými vidlicemi vpředu a dvěma pérovými tlumiči vzadu. Vše je plně nastavitelné, čímž se konkurenční motorky ve stejné kategorii pochlubit nemohou. Předchozí majitel se slovy že "podvozek je nastaven na sport" celé nastavení úplně rozhodil (odhadem měl tak o 5 kilo víc než já), takže jsem byl nucen experimentální metodou hledat vhodné nastavení. Dnes mohu napsat, že jsem chovaní motorky docela pochopil a jsem schopen s minimálními zásahy podvozek přizpůsobit režimu jízdy.
Spotřebu jsem nehlídal, vždy záleželo, jak už to u karburátorového plnění bývá, na pravé ruce. Servisoval jsem pravidelně jen ve kvalitním autorizovaném servisu v předepsaných intervalech.
..zdravim všechny majitele ZRX a vyjadřuji velkou poklonu fóru členů Kawasaki klubu. Rozsáhlejší databázi zkušeností, úprav, rad a komentářů v rámci jednoho modelu nemá v ČR obdoby...
V době, kdy jsem ho za kamarádskou cenu přenechal do dobrých rukou měl REX najeto asi 90 tis. km a motorka je stále charizmatická a boží.
Zdar. Tak se tvůj Rex vrátil na hradecko
Tvoje a Dana1100 profilovka krásně připomíná dobu
skutečných superbajků
9 bodů jenom proto, že to nejni Suzuki
Tak tohle je asi nejkrásnější ZRX, které jsem kdy viděl...přesně takovou barevnou kombinaci jsem chtěl taky...ale jelikož jsem takové ZRX v ČR nesehnal, šel jsem do zeleného Speed Tripla. Za mě ale tento minimálně 10 bodů
nejde inak ako 10b :)