Tak jak přišla z Bologne, tj. zatím klasická tovární verze + termignoni + svody + pcu. Bagster + postranní brašna. Ventura system, TTRider2, Midland BT445.
Výška jezdce: 181 cm
Recenze
Těším se jak malej. A v prvni jarni den jsem namontoval SPZ.
Update 31. 3., pár postřehů po první lehký projížďce, cca 90km, na Slapy a zpět, no, vzhledem k záběhu, zatím žádný kloudný info o motoru, s plynem velmi opatrně, je hodně citlivý a vznětlivý, nicméně jistý pocentiál tam bude..
K brzdám, jsou IMHO tuze jedovatý, doporučuji dávkovat s citem a hlavně s rozumem (jinak fakt vystoupíte za jízdy), je to asi to nejlepší, co jsem pravým ukazováčkem mačkal
K podvozku, na první pocit se mi zdá kupodivu mekčí než u minulého Monstera, zadní kyvka daleko lépe tlumí díry a další špeky našich okresek, ten samý pocit mám z přední vidle. Btw, k ergonomii posedu, mám pocit, že řidítka jsou o cca dva centimetry výše než u M1000, potvrdí někdo tuto domněnku?
Najeto 1000km, čeká nás první servis a výměna olejovýho chladiče, který od prvních kilometrů nějakou mikroskopickou trhlinkou pouštěl olej ven - pro rejpaly, tyhle chladiče nemají s Italy nic společnýho, jsou made in KTM---
Těším se na full termignoni. A na gelový sedlo :)
--- Po aplikaci novych laufů a svodů zmizelo mirne škubání kolem 3,5t ot/min, lépe se sbíra z nižších otaček a celý průběh nárustu výkonu je IMHO plynulejší/čistčí/mechovější.
Musel jsem aplikovat db killery, bez nich je o to v běžném provozu o bubínky, zejména při průjezdu Strahovského tunelu, to je vážně pekelný rachot. (nicméně,2V Monster má sytější/jadrnější zvuk). Zatím je povoleno točitmax7,5t ot/min, - ale už i tahle hodnota se mnou pěkně cvičí. Najeto 1300km.
Tak konečně zajeto, o vikendu najeto cca 1600km, protáhl jsem Duchnu na Rujanu. Tachometr pěkně proměruje, při 240km/h je reálná rychlost kolem 220. Jinak je pravdou, že ručička umí přelézt 260. Nicméně, je to peklo, vítr dělá svý. Zcela silně uvažuju o tlumiči řízení, řidítka se umí pěkně rychle rozkmitat, a to i při silném zátahu od spoda, z nižších rychlostí. Spotřeba se při normální jizdě drží v rozumných číslech, kolem 6l. Nicméně když zatopíte pod kotlem, 10l je realita. Odměnou je však něco, co modří už vědí a ostatní pouze tuší. Vivat V2.
Dnes, tj, poslední červnový den jsem Dukně udělal radost a pořídil jsem krásny zlatý přítlačák se zajímavým černým krytem. No a sobě gelový sedlo.
Zadnej novej monster na to nemá, Tohle je proste klasika Jednou do ni pujdu taky
Krásný kousek !!! 10b zaslouženě...
Krasavec, pane kolego...
Parádní kousek, prostě klasika
Co to je za hnusnou nádrž?Nech si narůst pořádnou verandu a kup HARYKA