Harley Davidson FXSB Softail Breakout (2013)

Vlastník Luke83
Vloženo 10.11.2013
Aktualizováno 10.11.2013

H-D breakout moje nová hračka

Motorka koupena od FIRMA:Harley-Davidson Hradec Králové (Hr - Velmi dobre

První dojmy - První dojmy samozrejme super! Člověk se na této motorce opravdu cítí jako King :-) motorka padla do ruky jako by byla dělaná snad přímo mě na míru ovšem do zatáček člověk musí najíždět aspoň ze začátku z rozvahou! Váha,široká zadní pneu a nízké těžiště je znát. Motorku bych určitě doporučil pouze zkušeným.Začátečník nebo ten kdo doposud nesedlal velkou motorku by mohl mít problém.

Doplňky na motorce - Jako první krok který jsem udělal bylo pořízení koncovek výfuku od screamin eagle který rázem změnily zvuk vysavače na zvuk hodný tomuto stroji dále jsem vyměnil stupačky a řadicí+brzdový pedálek kryt covru malí i velký-přiložené foto. Těmito doplňky jsem nakupováním v čr skončil. Obednavam z usa za třetinové ceny. Čekám na malou brašnu na levou stranu,otevřené sání,palivové mapy,sadu nářadí,víčko na oleja vyhřívané rukojeti.

Motocykl H.D byl můj sen jiz od doby kdy jsem tahal kacera na provazku proto jsem si ho letos v lete splnil ke svym kulatinám Ze to bude právě breakout jsem se rozhodl až když jsem tuto užasnou motorku viděl naživo u prodejce H.D motorka mě naprosto uchvátila a to jak vzhledem tak i velmi kvalitním zpravováním které se klukům americkým vážně moc povedlo! Motorku jsem pořídil 25.června a do zhruba půlky září najezdil 5200km. Jízda na této motorce je vážně super zážitkem,motorka sedí jak přibitá a i na nerovnostech neuhne ani o centimetr ovšem do zatáček hlavně teda ze začátku musí člověk trochu víc přemýšlet a mít na paměti nízké těžiště tohoto stroje,širvokou zadní pneu,váhu a v neposlední řadě i cenu tohoto stroje na spolujezdce se ovšem u H.D. moc nemyslelo,do 100km jízdy je to jakz takz v pohodě ovšem co přichází potom je prej srovnatelné s porodem! Takže jeden s prvních neuvážených výletu do Plzně ve dvou bylo vyjížďkou spíše strastiplnou.Ovšem to neplatí pro mě při výletu do Rakouských Alp jsem neměl sebemenší problém,při cestě zpět jsem jel tahem nějakých 750km a kupodivu jsem cítil jen trochu ramena při stále natažených rukou. Ke spotřebě můžu napsat taky jen samé pozitivum nešla přes 6 litrů a dálka byla kolem 5.3-5.5 při rychlosti na dálnici kolem 120 a mimo do 100km/h takže fakt super. Motor táhne jako lokomotiva a to hned od spodu člověk nějak nemusí přemýšlet coze tam má vlastně za kvalt táhne to vždy a bez problémů k servisu nemám co dodat-kvalita i přístup super,zatím proběhli dvě garanční prohlídky 1600km povinná a 4000km doporučená vše OK bez problémů. Breakouta už mám pěkně v teple a zazimovaného k tomu přikládám jednu fotku z mého obýváku

papriks
papriks napsal 14.01.20 v 17:04 10b.

Žorž.
Žorž. napsal 12.03.16 v 19:43 10b.

Nádherná, za mě jestli HD, tak přesně tento stroj. Ta barvička se mi také moc líbí... .Ať slouží.

cortes
cortes napsal 24.05.14 v 18:27 10b.

10b

toša.
toša. napsal 26.12.13 v 16:05 10b.