PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Four (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lubas1992
Vloženo 28.11.2013
Aktualizováno 10.8.2015
Zobrazeno 2 864x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jedním slovem nádhera! Cestovně sportovní bike, na který můžete koukat měsíc a bude pořád stejně krásnej!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: nenalezen kus v pěkném stavu
Honda CB 600F Hornet: nový model - finančně mimo rozpočet, starší - nepříliš atraktivní desing

První dojmy - Pro motorku jsem jel se sestrou z Ostravy až do Golčova jeníkova. S tím, že zpátky už pojedu rovnou na ní, pokud se mi bude líbit. Do začátku jsem chtěl jednozačně naháče kvůli "větrné brzdě" a triumph mi padl hned do oka. Po tom co jsem prodejci sdělil, že jsem sedlal jen 125ccm kymco sem musel složit zálohu abych se vůbec moh projet :D. Ujel jsem na ní asi 500m a bylo jasno, že ji prostě musím mít!

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo se chce lišit.

Doplňky na motorce - Na motorce je laděný výfuk Shark, klín pod motorem, KNko a nějaké polepy. Jinak seríe .




Recenze

Motorka byla lehce padená, ale už po opravě v více než solidním stavu. Cesta domů byla pro mě úplná nirvána a nezkazil mi ji ani déšť, který nás po asi 80km chytl.







Motorka jede parádně, ale spíše až ve vyšších otáčkách. Když jedu na 6ku 70-80 a dám plný plyn, jakoby se mě ještě zeptala: "Opravdu za to mám vzít?" pak se otáčky přehoupnou přes 6-7tisíc a 98 kobyl za to pořádně veme! Maximální krouťák 68,1Nm je tam při skoro 10tisících otáčkách a tak je podle toho třeba při svižné jízdě i řadit. Na 1. a při nešetrném přidání i na 2. rychlostní stupeň se lehce zvedá na zadní..ale tak příjemně nic co by vám mělo zabarvit trenky :D. Jízdní posez je takový kompromis mezi SS a cestou. Během letní dovolené do albánie jsem na ní jezdil denně 400-500km (poslední den Sarajevo-Brno cca 950km na jeden zátah) a nikdy mě kromě prdele nic nebolelo. Jak už jsem zmínil "větrná brzda" je jako na každém naháči velice znát hlavně při rychlostech nad 150km/h. Do provozu je to jedině dobře pro někoho kdo se učí, ale na cestování, kdy se sem tam delší úseky jedou po dálnici to je docela peklo. Řešením by bylo nějaké plexi, ale to by byl přímo zločin proti designu :D. Ten hraje na této motorce prim! Motorku mám už přes 2 roky a vždycky když z ní sesednu tak na ní ještě 5-10 minut koukám než zavřu garáž je to opravdová nádhera, která se jen tak na cestách nevidí. Kdykoli jedu centrem města tak doslova cítím ty pohledy ze všech stran... a je to parádní pocit!












Poslední dobou se mnou hodně jezdí i přítelkyně a na nepohodlnost si rozhodně nestěžuje. Kdo si naopak stěžuje jsem já, jelikož se s ní bojím dělat nějaké větší náklony a obecně svižněji jezdit. Co se týče výkonu ve dvou, tak pokud nejedete pilu, ale jen tak sportově cestujete jako my, tak rozhodně nechybí.






prodáno ... už bude dělat radost novému majiteli

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubas1992
Lubas1992 napsal 20.12.13 v 22:20

jj jsem to já... měli jsme tam cvika z Bioly

Marketka_rebel
Marketka_rebel napsal 16.12.13 v 20:32 10b.

Nejsem si jistá, možná to jsi ty, ale jakýsi žlutý Triumph parkoval i u Přírodovědecké fakulty na Hladnově rozhodně neokoukaná, pecka!!!

Mikymoto
Mikymoto napsal 02.12.13 v 18:18 10b.

Ač čoprista, tak tohle se mě líbí. Rozhodně hodně neokoukanej vzhled.

Pjercak
Pjercak napsal 01.12.13 v 18:37 10b.

Pěknej kolonista

RadysPV
RadysPV napsal 01.12.13 v 12:25

Pěkná, hooodně štastných Km

Více komentářů



TOPlist