prodáno - byla to dobrá motorka!
Měl jsem před tím DR600 a KLX650, ale až s touto se dokážu pořádně vyřádit. Je to E-čko, laděné CDI, po repasi kit 440 ccm s kompetní výfuk se svodem (oproti sérii je to docela znát)
Recenze
Zkušenosti: 23.8.06. - prdla mě po 14 dnech ojnice a oprava se docela prodražila - těžko říct čím to bylo, motor byl skoro nejetý, ale byl to překopanej motard z rajchu
7.1.2009 - DR-Z jezdí bez jediného problému - jen jsem musel dát znovu přetěsnit válec po opravě ojky mě začal prosakovat olej. Možná se to bude zdát divný ale moto jsem za celou dobu tlačil jen 2x : jednou jsem o šutr štípnul čerpadlo a jednou mě prdlo plynový lanko - s ulámanýma páčkama a prázdnou gumou jsem to dojel vždy
Cesty: Zatím jen okolní kopečky na šumavě, sem tam zajedu na nějakou crossovou trať v okolí pár malejch enduro závodů. Když mě příští rok nepotká zase nějaký zranění tak bych toho chtěl stihnout rozhodně víc )
Reportáž:
Supr video v tom Rumunsku Taky asi pak pujdu do DRZeta
Zdravim Te kamarade, podivej se na me stranky, mam novou motorku <br />
Mikulasi ,přihoď nějaké nové foto tvého žluťáska . Jak se drží motor,pořád v poho? Ať drží
To Jarek:<br />
Zdar, tak před tejdnem jsem jí tak nějak zajel (najeto 1000 km - nedalo se to vydržet), takže jsem teď jí teď začal trochu nákládat. Motor si pěkně šlape, všechno v poho, tak to snad dlouho vydrží. Ten rozdíl tam znát je, ale zas ne moc - podle očekávání. Odhadoval bych to tak na 52-53 koníků - když jí na 3 vezmu za plyn tak se staví na zadek úplně sama.
Ahoj, s tím motorem jsi měl opravdu nehoráznou smůlu při koupi [] Jak se říká, dovnitř nikdo nevidí. Obecně dostávají motárdi zabrat 10x víc než endurka, zvlášť závodně ježděné . A jakpak to jede s tím větším hrnkem, to by mě zajímalo