1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: přisávání už nemá kudy.... to je první po čem jsem šel. relátko čerpadla je OK, množství přečerpanýho benzínu za jednotku času taky (tlakoměr nemám, že bych změřil tlak v railu). ještě můžu zkusit vyměnit palivovej filtr, ale už nějak nemám chuť dávat do toho auta byť jedinou korunu
tak me napada pokud to je dvou trubkovy provedeny zmerit tlak v druhe (odvadejici) vetvi, preba bude spatny regulator tlaku paliva, tak by to treba posilalo hodne paliva zpet do nadrze a ke vstrikovacum by neslo nic2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: tak me napada pokud to je dvou trubkovy provedeny zmerit tlak v druhe (odvadejici) vetvi, preba bude spatny regulator tlaku paliva, tak by to treba posilalo hodne paliva zpet do nadrze a ke vstrikovacum by neslo nic
to stojí za zvážení nicméně regulátor tlaku tady funguje na čistě mechanickým principu, membrána, podtlak ze sání (ne, hadičky nejsou zlámaný/zpuchřelý/děravý), jedna díra dovnitř a druhá ven. to by se asi po chcípnutí a nastartování neopravilo...