Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 20:23 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: přisávání už nemá kudy.... to je první po čem jsem šel. relátko čerpadla je OK, množství přečerpanýho benzínu za jednotku času taky (tlakoměr nemám, že bych změřil tlak v railu). ještě můžu zkusit vyměnit palivovej filtr, ale už nějak nemám chuť dávat do toho auta byť jedinou korunu

tak me napada pokud to je dvou trubkovy provedeny zmerit tlak v druhe (odvadejici) vetvi, preba bude spatny regulator tlaku paliva, tak by to treba posilalo hodne paliva zpet do nadrze a ke vstrikovacum by neslo nic

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 20:28 | Nahoru | #2

bikes píše: tak me napada pokud to je dvou trubkovy provedeny zmerit tlak v druhe (odvadejici) vetvi, preba bude spatny regulator tlaku paliva, tak by to treba posilalo hodne paliva zpet do nadrze a ke vstrikovacum by neslo nic



to stojí za zvážení nicméně regulátor tlaku tady funguje na čistě mechanickým principu, membrána, podtlak ze sání (ne, hadičky nejsou zlámaný/zpuchřelý/děravý), jedna díra dovnitř a druhá ven. to by se asi po chcípnutí a nastartování neopravilo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist