globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2024 v 10:47 | Nahoru | #8251
Fic6> Já právě DR2 objednal

Předchozí telefon (iPhone7) jsem dva roky vozil v obyčejném gumovém držáku Fixed . Tím,že je to celé pružné, netrpěla optická stabilizace foťáku. Lze ho ale použít jen na malé lehké telefony.

Teď mám podstatně těžší i14, tak jsem hledal něco, co bude dostatečně pevné, ale zároveň to bude filtrovat vibrace. Vozit dva telefony (starý na navigaci) jsem zkoušel asi měsíc, ale nevyhovovalo mi to. Quadlock ci Peak Design jsem nechtěl - jednak kvůli nutnosti originálního pouzdra, a pak jsem na YT narazil i na nějaký test těch jejich antivibračních podložek, a nic moc.

Do finále se u mě dostal právě DR2, a pak ještě RAM Mount X-Grip. U něj je nově i antivibrační modul .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2024 v 12:15 | Nahoru | #8252
RomanHA> fixed je díky tomu rychoupínáku asi dobrý když ho chceš přehazovat třeba s kola na moto a pod, ale na enduro moto bych si ho nedal. To samé ten RAM - tomu bych nevěřil a ani se mi nelíbí.

Známý mi doporučil tenhle www.lsadv.cz/produkt-132-moto-drzak-telefonu-v-4-0 , je na stejné brdo jako DR2, ale je prý lepší. Váhově ani složitostí bych si nepolepšil.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 12:26 | Nahoru | #8253
re fic6. https://motozasuvky.cz/produkt/x-holder-drzak-pro-mobil-na-riditka/
Vozím podobný tomuto, zakoupen na ali, uchycení pod zrcátko. Součástí je guma, která se přetahne přes rohy telefonu, neměl jsem nikdy problém (ale nejezdím těžký terén).

Naposledy editováno 25.04.2024 12:26:29

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 12:38 | Nahoru | #8254
Mne by se libil drzak s ingegrovanym USB portem, plati i u modelu 300L MY23, ze ma volny konektor elektrickyho prislusenstvi schovany za svetlem pod pristrojovkou? A poradi mi nejaka dobra duse, kde k nemu koupit protikus?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 12:57 | Nahoru | #8255
pap.plzen> ten je podobný jako ten RAM. Když na to natáhneš tu gumu, tak bych se nebál, že ho stratíš, ale moc se mi to vzhledově nelíbí a taky to bude oser na to natahovat tu gumu.
Každopádně dík poznatek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 15:41 | Nahoru | #8256

Fic6 píše: Ahoj, poradíte nějaký držák mobilu na enduro?
Na předchozí moto jsem měl držák DR2, ale ten se mi zdál už dost težký a takový složitý.
Nepotřebuji zamykání. Připevnění na trubku ?12 mm nebo na plotnu - je mi to jedno, protože budu teprve dělat lešení na plexi, takže to přizpůsobím.
Díval jsem se Quadlock, ale nemají originál kryt na můj mobil a navíc se bojím přehřívaní v létě.
Takže hlavní požadavek je, aby to nevážilo 0,5 kg a něco spolehlivého, abych neztratil mobil.



Pouzivam to na okruhovce, a je to bomba. Ja mam do diry v krku rizeni nad brejle, od Peak design. Stoji to hodne penez, ale je to BOMBA. Maly, lehky, krasne udelany, prezilo i dva lonsky pady (drzak i telefon, i kdyz jednou telefon dostal kacerem chudak), a odpruzeny to uchyceni, takze nedostava takovej kalup od vibraci. Maj i "na riditko a dalsi".

Na kryt telefonu se nalepi protiskostka, a cvaknout tam telefon a zase odcvaknout je fakt nanosekunda.

Jsem megaspokojen a penez nikdy nelitoval.

Naposledy editováno 25.04.2024 15:42:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 18:31 | Nahoru | #8257

Slávek-TDM píše: Mne by se libil drzak s ingegrovanym USB portem, plati i u modelu 300L MY23, ze ma volny konektor elektrickyho prislusenstvi schovany za svetlem pod pristrojovkou? A poradi mi nejaka dobra duse, kde k nemu koupit protikus?



Konektor je vpravo za světlem. Protikus k němu je konektor Sumitomo 6189-7408 a u nás ho seženeš těžko. Levněji výjde jako komplet s nějakou zásuvkou z Aliexpressu. Nebo se prý používá na mlhovky v nějakých autech Honda, tak by to asi šlo najít a ustřihnout na vrakáči.
Povolený odběr má 3A, je to spínané klíčkem a je to na jištěném okruhu spolu s budíkama a ovládáním relé dalších okruhů. Tedy nejdůležitější okruh, na kterém když spálíš pojistku, nejedeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 19:55 | Nahoru | #8258
Deadman> diky, jeste to zapojeni uvazim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 21:43 | Nahoru | #8259
Slávek-TDM> Já to vidím na 2 varianty:
a) Použít tu Hondí zásuvku na spínání relé, k němuž natáhneš samostatný drát se svoji samostatnou pojistkou od baterky (nebo úhledněji od šroubovacího kontaktu na startovacím relé, kde je i hlavní 30A pojistka.
b) Nepoužiješ relé ani Hondí zásuvku, natáhneš si drát od nějaké méně důležité pojistky spínané spínačkou. Ja jsem zvolil pojistku ABS v pojistkové skříňce pod sedlem (protože 30A pojistky ABS nad schránkou nářadí nejsou spínané). Tenkým šroubovákem jsem vytáhl kontakt z pojistkové skříňky, co z něj vede velmi tenký drátek do řídící jednotky ABS. Nožem jsem ho rozkrimpoval (otevřel), přidal k tomu tenkému drátku drát vhodného průřezu (1.5mm2) a zase zakrimpoval. Pokud bych tedy vyhřívanýma heftama spálil pojistku, přestane mi fungovat pouze ABS, které upřímně k ničemu nepotřebuji.

Jedna typická USB zásuvka dává max 3A@5V, tedy žere max 1.5A@12V i se ztrátami. Není to tedy velká zátěž. Zato slušné vyhřívané hefty žerou 5A, není vhodné je připojit úplně na cokoliv, co se v té motorce najde. V origo instalaci jsou i dráty výrazně tenčí než 1mm2, nikde tam nedali silnější, než je potřeba.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2024 v 21:46 | Nahoru | #8260
Deadman> jj, planuju ten stekr pouzit jen na USB zasuvku, rucky na CRF mam penovy. Jdu hledat konektor.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2024 v 14:04 | Nahoru | #8261
Ozzy_> tohle vubec neznám. Vypadá to dobře, ale ta cena no . Nakonec jsem přes kámoše sehnal ten od LSADV. Sice jsem nechtěl jít tímto směrem, ale je to na furt a na jakýkoliv mobil.

Dík

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2024 v 00:15 | Nahoru | #8262
Úplně nová CRF250L 2017, najeto 10 km, za 110 tisíc .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2024 v 13:25 | Nahoru | #8263
Kohlstein> Zajímalo by mě, kdo si koupí do sbírky nejtuctovější tuctovku aniž by na tom někdy chtěl jezdit.
Když si kliknu na inzeráty toho člověka, působí to na mě, že náhle zbohatl, nakoupil vše co ho napadlo a teď po pár letech toho půlku prodává.

Kdybych se rozhodoval, jestli novou 250L za 110K nebo si 30K připlatit za novou 300L, určitě bych zvolil 300L.
Jezdil jsem na obou, s kamarádem si občas motorky prohodíme. Odstupňování převodovky na 300L dělá v terénu obrovský rozdíl. Navíc motor 250L je takovej jalovej. Ač je rozlíl objemu malý, 300L působí mnohem živěji. Ale také méně uhlazeně/kultivovaně. A to nepočítám záruku.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2024 v 14:50 | Nahoru | #8264
Mám pocit že tenhle prodej ze sbírky už tam byl kdysi dávno. Asi to nikdo nechce. Sice nový ale bez záruky.

Naposledy editováno 28.04.2024 14:50:24

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2024 v 07:18 | Nahoru | #8265
vejletujem

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2024 v 15:04 | Nahoru | #8266
Kohlstein> Kdo by to taky koupil když cena je vyšší než se to prodávalo nové Za mě je to prodejné pro Hondího srdcaře za 90. Jinak pod 90. Je to sice nové, ale motor stojí za starou bačkoru a vzhledem k cenovce tam poptávka skoro žádná nebude... Raději jakoukoli 300 L než tohle

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2024 v 22:02 | Nahoru | #8267
zase den v sedle

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2024 v 21:19 | Nahoru | #8268
máš to nějak moc umytý... Mě už vrstvu bláta po čarodějnickým výletu překryla vrstva prachu, je fakt hodně sucho...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.5.2024 v 10:00 | Nahoru | #8269
Slávek-TDM> Ahoj, pokud bys sháněl ten protikus, jeden mám navíc.

Ono ostatně toho teď na tu motorku mám navíc víc

Když byste někdo sháněl nejeté gumy
Metzeler MC 360 Mid Soft, 120/80/18 TT,R 62 R
Metzeler MC 360 Mid Soft, 80/100/21 TT,F 51 M

nebo fungl nový homologovaný laděný Arrow výfuk (komplet) na CRF, tak dejte vědět




Naposledy editováno 06.05.2024 10:01:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.5.2024 v 10:32 | Nahoru | #8270
Majkee> Arrow v provedení s katem, to už je přes 20 litrů?
Zajímalo by mě, jak je to hlučné, zejména ale bez katu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.5.2024 v 10:58 | Nahoru | #8271
Majkee> co za ten protikus? A kolik za komplet výfuk (v inzerátu máš dohodou)?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.5.2024 v 08:47 | Nahoru | #8272
Majkee> Čau skoro sousede? Už si letos jezdil? Já byl zatím 1x - a hele ty gumy bych možná vzal na WR - sedí podle TP a mám je už na prd :).

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2024 v 19:12 | Nahoru | #8273
Čau blbej dotaz jakej je rozdíl mezi motul 5100 a motul 7100....samozřejmě 10w30 .. jak máte zkušenosti, jakej dáváte???

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2024 v 20:01 | Nahoru | #8274
Švejdy45> Honda předepisuje 10w30, jelikož mám více motorek, tak jsem si to sladil na 10w40. 7100 je syntetický a splňuje více norem API a JASO. 5100 je technosyntetický a splňuje méně nebo nižší normy API a JASO. Nicméně pro motocykly, i naše 300L je stále dostačující.

Výkonově a kvalitativně jsou oleje od Motulu odspupňované 300V, 7100, 5100, atd. Na ostré jsem jezdil 300V, teď jezdím 7100, ale myslím si, že zbytečně vyhazuju peníze a měl bych dávat 5100 A ještě barvou se liší, 300V je krásně zelená, 7100 červená a 5100 oranžová/jantarová

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2024 v 21:05 | Nahoru | #8275
Švejdy45> Leju 5100 do obou Hond. 10w40. 30 je pro drobné snížení spotřeby a vylepšení papírových hodnot CO2.
Honda předepisuje jednotný olej do všeho, aby v servisu stačil jeden sud oleje na naprostou většinu motorek a nemuseli jich mít několik.
Ono CRF300L není nijak náročný motor. Naopak je to jednoduchá technologie méně náročná na mazání než to co vyráběli před tím. Ocelová vložka válce místo nicasilu, vahadla s válečky místo hrníčkových zdvihátek, žádné hydroštely (ty byly snad jen v CB750).

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2024 v 21:23 | Nahoru | #8276
https://www.facebook.com/VietnamMotorcycleToursCom

Vyběhlo tu na mne pár videí s CRF z Vietnamu, tak koukněte.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2024 v 17:53 | Nahoru | #8277

Švejdy45 píše: Čau blbej dotaz jakej je rozdíl mezi motul 5100 a motul 7100....samozřejmě 10w30 .. jak máte zkušenosti, jakej dáváte???



Dávám 10w-40 a teď sem koupil Motul 5100. rozdíl mezi 7100 poznáš jen v peněžence, v ničem jiným. Popravdě by do CRF bohatě postačila i řada 5000, když sme u toho Motulu. Doteď jsem jezdil jen Silkolene ve všech motorkách, ale už za něj chtěj nekřesťanský peníze, tak na něj už seru.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2024 v 09:03 | Nahoru | #8278
Kdybych zaslepil díru na čidlo ve svodu, šel by ten výfuk použít na 2013? Jestli jo, tak bych ho vzal. Sice jsem ještě letos nevyjel a loni najel 300km, ale baví mě se v tom rejpat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2024 v 09:37 | Nahoru | #8279

shewcza píše: Kdybych zaslepil díru na čidlo ve svodu, ...


Vsadil bych se, že 2013 má lambda sondu také.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2024 v 09:52 | Nahoru | #8280
Samozřejmě, ale ne ve svodu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist