globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
koupil jsem hondu vtx 1300 a přední guma je na jedné straně více sjetá,poradí někdo čím to může být.díky

Uzavřeno 19.06.2012 v 21:43 uživatelem zipicek.1921

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 12:50 | Nahoru | #1
To může být klidně tím, že majitel zatáčel na jednu stranu častěji.
Nebo mu to jde na jednu stranu lépe.
Mám to stejně, přední i zadní, když měním tak vlevo nic a vpravo zbytky vzorku

2 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #2
To není zatáčením, ale tím, že silnice je vprostřed nejvýš a na strany se svažuje kvůli odtoku vody. V Anglii se mi gumy sjížděly na druhou stranu, logicky.

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 13:22 | Nahoru | #3

rrss píše: To není zatáčením, ale tím, že silnice je vprostřed nejvýš a na strany se svažuje kvůli odtoku vody. V Anglii se mi gumy sjížděly na druhou stranu, logicky.



Zataceni bude mit taky vliv. Vetsinou se cloveku klopi lepe na jednu stranu, ja ted na novych gumach chicken strips nalevo ojezdil daleko drive nez ty napravo.

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 14:54 | Nahoru | #4

rrss píše: To není zatáčením, ale tím, že silnice je vprostřed nejvýš a na strany se svažuje kvůli odtoku vody. V Anglii se mi gumy sjížděly na druhou stranu, logicky.



v ČR je stanovený spád silnic na 1,5%, nesmí ovšem být nižší než 1% a vyšší než 2,5%
Takže na tohle bych to neviděl. Většina lidí jsou praváci a tak se jim lépe (více) klopí motorka do levých zatáček. K tomu kruhové objezdy. Tak bych to viděl na to co říká SirIndy

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 15:07 | Nahoru | #5
mám to samo ale u mě je to tím, že na tom sedím křivě

1 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 15:15 | Nahoru | #6
Jo jo, taky pravák a na levou klopím víc a lépe

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 15:17 | Nahoru | #7
dva_hrnce> kde je pravá kde je levá?

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 15:51 | Nahoru | #8
Už se to řešilo víckrát a i jinde a prostě na těch cruisrech (nejen na nich teda) se většině lidí víc sjíždí levá strana než pravá. Já to mám na VTX 1800 stejně - vpředu je slušnej vzorek uprostřed, vpravo nic-moc a vlevo slick. Na zadku zbytek vzorku vpravo, jinak hladký jak dětská prdýlka - čekám, kdy se prokoušou dráty. Čím to přesně je? Buď tím příčným sklonem silnic, nebo tím, že do levý zatáčky je většinou líp vidět a jede se po delším oblouku a tak tomu každej víc naloží. Takže se neděs - je to normální.
Edit: Ještě je možnost, že když si víc vybavenej, tak na tu stranu kde nosíš vercajk se to holt sjíždí víc!

Naposledy editováno 10.06.2012 15:54:54

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

10.6.2012 v 19:07 | Nahoru | #9
běžný jev (přídní pneu)


Naposledy editováno 10.06.2012 19:07:29

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

11.6.2012 v 07:22 | Nahoru | #10
Chce to najet s gumou téměř bez vzorku na trajekt a pak v Anglii sledovat, jak rychle mizí vzorek vpravo přičemž většinu km tam ujedeš ve městech a po dokonale rovných silnicích mezi nima... ale jistě se najdou tací, co to dají za vinu zatáčení a kruháčům

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

11.6.2012 v 20:22 | Nahoru | #11
díky ted jsem o dost klidnější,jinak je vše ok je to moc krásná mašina

2 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

11.6.2012 v 21:40 | Nahoru | #12
Ještě jsem se setkal s názorem (sám nemám nijak vypozorováno) ale svůj podíl viny na tom prý má to, že je v předu jeden brzdový kotouč. Při brždění se přední kolo trochu, co mu případné malé vůle dovolí + namáhání materiálu na ohyb, "vykroutí" na jednu stranu. U motorek se dvěma kotoučema na předku je opotřebení gumy rovnoměrnější. Zní to logicky - co vy na to? Hlavně z praxe

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

11.6.2012 v 21:42 | Nahoru | #13
-HAD-> nevim, mám dva kotouče vepředu, jeden vzadu a jak jsem psal, vždy mám obě pneu nalevo sjeté víc.

A porovnávat to v mém případě nelze, každá pneu jiná šířka, jiný rádius..

3 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

11.6.2012 v 22:44 | Nahoru | #14
Existují pneu, které nemají určen smysl otáčení? pokud ano, dali by se v polovičce životnosti otočit. Tohle asi není dobrý nápad

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

11.6.2012 v 22:48 | Nahoru | #15
-HAD-> asi ne člověče..

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

Skvělá odpověď, děkuji! 12.6.2012 v 00:29 | Nahoru | #16

-HAD- píše: Existují pneu, které nemají určen smysl otáčení? pokud ano, dali by se v polovičce životnosti otočit. Tohle asi není dobrý nápad



Dela se to u nekterejch drapaku, ale z jineho duvodu

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

12.6.2012 v 06:38 | Nahoru | #17

-HAD- píše: Ještě jsem se setkal s názorem (sám nemám nijak vypozorováno) ale svůj podíl viny na tom prý má to, že je v předu jeden brzdový kotouč. Při brždění se přední kolo trochu, co mu případné malé vůle dovolí + namáhání materiálu na ohyb, "vykroutí" na jednu stranu. U motorek se dvěma kotoučema na předku je opotřebení gumy rovnoměrnější. Zní to logicky - co vy na to? Hlavně z praxe


VTX 1300 má kotouč jeden, VTX 1800 dva a je to to samý, takže v tom to nebude. Ostřejc na přední brzdíš stejně jenom na rovince a tam ty deformace budou minimální v řádu setin milimetru. (Zabrzdit ostře v zatáčce na předek si každej zkusí maximálně jednou! )

Takže kotoučem/čema to není.

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

12.6.2012 v 13:17 | Nahoru | #18
Třeba já jezdím levé zatáčky určitě o něco málo ostřeji než pravé.
Do těch levých je víc vidět dopředu.
A když se k tomu přidá sklon cesty, tak není divu, že se levá strana sjíždí více.

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

15.6.2012 v 08:37 | Nahoru | #19

-HAD- píše: Existují pneu, které nemají určen smysl otáčení? pokud ano, dali by se v polovičce životnosti otočit. Tohle asi není dobrý nápad



Jasně že existují, Barumy starých dezénů H-0x například, podobně i některé Savy atd. Nedělal bych to z toho důvodu, že guma při sebemenší poruše funkce tlumičů bývá "oskákaná", tj. při pohledu zboku má zuby mířící proti směru otáčení. Po jejím otočení to nebude příjemná ani bezpečná jízda.

1 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

16.6.2012 v 09:09 | Nahoru | #20
Také si dovolím zasáhnout do diskuze.Zakopanej pes je jen v délce zatáček.Při průjezdu levé zatáčky vždy najedete více centimetrů-metrů.Jako malou pomůcku si představte běžecký okruh na stadionech a zkuste jezdit po jeho vnitřním a vnějším okraji.Zkrátka a dobře při jízdě u nás vpravo máme delší levé zatáčky.Takhle to vidím já a Fertig.

(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

16.6.2012 v 09:42 | Nahoru | #21

Longhorn píše: Také si dovolím zasáhnout do diskuze.Zakopanej pes je jen v délce zatáček.Při průjezdu levé zatáčky vždy najedete více centimetrů-metrů.Jako malou pomůcku si představte běžecký okruh na stadionech a zkuste jezdit po jeho vnitřním a vnějším okraji.Zkrátka a dobře při jízdě u nás vpravo máme delší levé zatáčky.Takhle to vidím já a Fertig.



Ja to vidim tak, ze to bude kombinace vseho, co tu bylo receno

špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300

18.6.2012 v 22:00 | Nahoru | #22
tak jsem dal nový gumy a parádní jízda je to super a v yamaze na Dobříši mi řekli že je to normální že nemám mít obavy,tak díky za rady jste super lidičky
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 Gad 5 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 riderr3 49 19.3.2024 v 21:05 H-D82
Pneumatiky Honda VTX 1300 Black72 5 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 matylda125 3 29.8.2023 v 20:48 poslední
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 Tyr_cz 1 4.8.2023 v 13:07 Ppepek


TOPlist