motopoint_unor_shad




Kawasaki 1400GTR & BMW K1600GT

Kapitoly článku

Model BMW K1600GT Kawasaki 1400GTR

Foto
Motor kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový šestiválec kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec
Rozvod 24 ventily, DOHC 16 ventilů, DOHC
Komprese 12,2 : 1 10,7 : 1
Objem 1 649 ccm 1 352 ccm
Výkon 160 k (118 kW) při 7 750 ot./min. 155 k (114 kW)  při 8 800 ot./min.
Kroutící moment 175 Nm při 5 250 ot./min. 136 Nm při 6 200 ot./min.
Plnění motoruelektronické vstřikování elektronické vstřikování
Pneu přední 120/70 ZR 17 120/70 ZR 17
Pneu zadní 190/55 ZR17 190/55 ZR17
Přední odpružení BMW Motorrad Duolever s centrální pružinou, zdvih 125 mm plně nastavitelná upside down vidlice, Ø 43 mm
Zadní odpružení BMW Motorrad Paralever, zdvih 135 mm plně nastavitelná jednotka
Přední brzda dvojitá kotoučová, průměr 320 mm, čtyřpístkový třmen dvojitá kotoučová, 4pístkový radiální třmen, průměr kotouče 310 mm
Zadní brzda kotoučová, průměr 320 mm, čtyřpístkový třmen kotoučová, průměr 270 mm
ABS částečně integrální ABS ve standardní výbavě ABS ve standardní výbavě
Převodovka 6 rychlostí 6 rychlostí
Sekundární převod kardan kardan
Rozvor 1 680 mm 1 520 mm
Výška sedla nastavitelná 815/835 mm 815 mm
Pohotovostní hmotnost 319 kg 312 kg
Objem palivové nádrže 24 l 22 l
Spotřeba v testu 7,1 l/100 km  l/100 km
Cena: (ke dni 20.4.2011) 518 000,- Kč
429 000,- Kč
Nadstandardní
výbava na testovaném modelu
- kontrola trakce DTC
- elektronické nastavení podvozku ESA II
- připojení mp3 a iPod
- měření tlaku v pneumatikách RDC
- centrální zamykání kufrů
- alarm DWA
- audio systém a příprava pro navigaci
- adaptivní světlomet
Cena testovaného modelu 595 375,- Kč

Informace o redaktorovi

Tomáš Mikšovský (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 174 cm
Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (27x):



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist