Souboj tří cesťáků: FJR vs. RT vs. GTR
10.10.2016
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 1352 cm3 | ||||||||
Výkon | 118 kW (160.5 koní) | 114 kW (155 koní) | 111.6 kW (151.8 koní) | 113.1 kW (153.8 koní) | 114 kW (155 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | - | 8800 ot/min | |||||||
Točivý moment | - | 136 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6200 ot/min | 13900 ot/min | 6200 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | Vidlicový | Řadový | ||||||
Počet válců | 4 | ||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||
Vrtání | 84 mm | ||||||||
Zdvih | 61 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 10.7 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | - | 6 | ||||||
Sekundární převod | - | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | |||
Provozní napětí | - | 14 V | - | ||||||
Kapacita akumulátoru | - | 14 kWh | - | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Monocoque | ||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 113 mm | - | 113 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 136 mm | - | 136 mm | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | - | 310 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17(58w) | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 190/50-ZR17(73w) | - | 190/50-ZR17 | |||||
Rozvor | - | 1520 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 63.9 ° | 26.1 ° | - | |||||
Závlek předního kola | - | 112 mm | - | 112 mm | |||||
Výška sedla | - | 815 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 250 kg | 279 kg | 300 kg | 304 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 312 kg | 313 kg | ||||||
Objem nádrže | - | 22 l | |||||||
Množství oleje | - | 4 l | - | ||||||
Maximální rychlost | 275 km/h | 250 km/h | - | ||||||
První cena | - | 429900 Kč | |||||||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna olejového filtru | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna převodového oleje | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 24000 Km | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 18000 Km | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 42000 Km | - |
Od Geoffrey(2015)
Od FirebladeRRsvk(2013)
Od FirebladeRRsvk(2013)
Od FirebladeRRsvk(2013)
Od klida(2012)
Od klida(2012)
Od RVP(2010)
Od Edda(2008)
Od Edda(2008)
Od Edda(2008)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Padáky na GTR1400 | 18 | 7.9.2024 19:47 | ||
Silniční cestovní | Při prudkém přidání plynu zhasne motor | 3 | 16.8.2024 22:02 | ||
Silniční cestovní | Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje | 7 | 19.2.2024 20:49 | ||
Opravy a údržba | Servis gtr1400 | 7 | 7.8.2023 10:54 | ||
Opravy a údržba | Servis gtr1400 | 0 | 31.7.2023 15:15 | ||
Silniční cestovní | Dominátor na GTR 1400 a boční kufr | 10 | 9.7.2023 18:00 | ||
Silniční cestovní | start motoru gtr | 16 | 9.6.2023 21:35 | ||
Silniční cestovní | Výměna kapaliny ve spojce Kawasaki GTR 1400 s ABS | 3 | 30.5.2023 17:47 | ||
Silniční cestovní | kawa gtr 1400 chrastenie na volnobehu | 4 | 2.5.2023 08:10 | ||
Silniční cestovní | Místo pro Nautilus na GTR 1400 | 16 | 2.5.2023 08:05 | ||
Silniční cestovní | cidlo tlaku Kawasaki GTR 1400 do roku 2010 | 16 | 28.3.2023 14:21 | ||
Chopper & Cruiser | Servis GTR doporučení Ostrava okoli | 11 | 27.3.2023 17:46 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki GTR 1400 | 24 | 24.3.2023 19:19 | ||
Silniční cestovní | Nastavení podvozku GTR1400 07 | 18 | 7.2.2023 11:43 | ||
Silniční cestovní | Z cruiseru na GTR 1400 komfort pro spolujezdce | 7 | 7.1.2023 08:37 | ||
Silniční cestovní | Rok výroby versus rok prodeje rozdíl 3 roky | 26 | 28.12.2022 16:37 | ||
Silniční cestovní | 80000 km bez kontroly vůle ventilů | 25 | 14.12.2022 21:28 | ||
Silniční cestovní | český manuál gtr 1400 | 7 | 12.5.2021 12:36 | ||
Japonské | pomaly klesaju otacky motora | 11 | 7.4.2021 19:01 | ||
Opravy a údržba | výměna brzdové kapaliny Kawasaki GTR 1400 ABS | 2 | 30.8.2020 15:17 |
Kawasaki 1400 GTR 2010 - moje mladá dáma s bronzovou metalízou
Velká cestovní motorka s motorem, který budí úctu :)
Těžký sportovní tourer na který si musím zvyknout
Cestovní parník pro ty co mají bláznění na motorkách už dávno za sebou
GTR je lepší než jsem čekal...
ˇKawasaki GTR 1400 je dost silná motorka, která má dobrý potenciál v polykání kilometrů.
Velký, těžký, rychlý super cesťák.
Má najeto 1500km,takže zatím vše v originálu z výroby.
Impozantni stroj, který určitě nejde přehlédnout. Pohodlné svižné svezení s přebytkem výkonu a slušn...
Chtěli jsme s partnerkou nějaký stroj na cestování, na R1 se moc cestovat nedá a 1400 GTR to splňuje...
Velká,silná,ale hodná motorka. Super kufry..
Pohodlná cestovní mašina s úžasným výkonem.
Krásný obrovský stroj s velkou silou, rychlý a zároveň elegantní a pohodlný na delší cesty
Mám jí krátce a jako vždy (už asi 20krát) jsem z ní hotovej...:)). Je velká, silná, rychlá. Ano vím,...
krásná, velká, rychlá motorka, pořízeno jako náhrada za Kawasaki VN 1600 classic tourer
Moje vysněná motorka :-) 26 let jsem žádnou neměl (s výjimkou - loni krátce zakoupena Kawasaki VN 17...
Koupil jsem loni 2021 v srpnu , krásná, nepoškozená , super
Bitevní křižník - polykač kilometrů, pastva pro oči, zvuk lahodící každému uchu a výkon hodný obrovs...
Motorka na cestování ve dvou. Silná, dobře ovladatelná, dobře vybavená a pěkná.
rýchla,pohodlná,nepadnutá,bez najmenších problémov
[img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/21/485989_876c899bd25ed9b749f1fa4886ae0bb4.jp...
Tak jsem konečně namontoval a po první krátké jízdě zjištění,že je to fajn.Váha už nejde tolik na ru...
Tak mazlík ve 49500 km dostal pořádnou omlazovací kůru.Vzduchový filtr,olejový filtr.provozní náplně...
Tak jsem si po delším čase dopřál nové boty.Moc v nich najeto nemám,ale musím říct,že se v nich kupo...
Tak a je tady zase nové obutí pro mazlíka. Tentokrát jsem jí dopřál papuče Pirelli Angel GT s označ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.3/10 |
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Vibrace | 7.9/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.6/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 9.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 6.4/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 6.8/10 |
Servisní intervaly | 7.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.7/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FJR 1300 | vyhrál nakonec agresivnější vzhled Kawy a brutální síla motoru |
Yamaha FJR 1300 | vyšší cena ojetin, absence šestky |
BMW K 1600 GT | vysoká cena ojetin |
Yamaha FJR 1300 | vysoký nájezd x cena |
Yamaha FJR 1300 | |
Honda ST 1300 Pan European | |
Yamaha FJR 1300 | Tak jsem si na ní nějak připadal jako vosa na bombóně, ale byla to dost krátká jízda aby se to dalo dobře posoudit. Hlavně mi vadilo převoovka s 5 kvalty. |
Yamaha FJR 1300 | Kawasaki ma oslovila viac po strane vzhľadu aj technologickej vyspelosti a okrem toho nebolo nič zaujímavé na výber |
Yamaha FJR 1300 | GTR je mi blíže |
BMW K 1300 GT | Vzhled boční kapota jako (dveře od auta) ? |
Yamaha FJR 1300 | Vzhled Kawa je hezčí! |
BMW R 1200 GS | |
BMW R 1200 GS Adventure | |
Kawasaki ZZR 1400 | Měl jsem Ninja 1200, a chtěl jsem něco pomalejšího. |
BMW R 1200 RT | Až moc perfektní motorka, která už pro mě není motorkou - ale to je jen můj pocit a názor |
Yamaha FJR 1300 | Až moc hodná motorka. |
Yamaha FJR 1300 | |
Honda ST 1300 Pan European | Kdys můj favorit, který zaspal dobu. |
BMW R 1200 RT | To samé co GT. |
BMW K 1600 GT | Supr jen ta cena ! |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSF 1250S Bandit | Moc robustní při projíždění městských kolon |
BMW K 1600 GT | Až moc sportovní. |
BMW K 1300 GT | Prostě se mi na ní sedělo hůř než na BMW a nemám ,,sportovního,,ducha.Jsem spíš usedlý taťka :-))) |
BMW R 1200 RT | Asi dobra volba ale rozhodl vzhled, chuť zkusit boxera a znáček Bmw |
BMW R 1200 RT | Malý výběr ojetin. |
Kawasaki ZZR 1200 | Nabízené kusy drahé a s hodně najetými km |
Yamaha FJR 1300 | Mnohem větší nájezd km a byla o 4 roky starší. |
BMW R 1200 RT | Přišla mi moc těžká a 4 válec už jsem měl kdežto boxera ještě ne. |
Honda ST 1300 Pan European | Momentálně nabyla žádná k mání... |
Yamaha FJR 1300 | Nebola žiadna jazdenka s dostatočne garantovanou históriou v primeranej cene. |
BMW K 1600 GT | Víc jsem si rozuměl s německým autobusem |
BMW R 1200 RT | Peníze, spotřeba. |
BMW K 1600 GT | Po vyzkoušení jednoznačně vyhrálo BMW i když jsem musel rozbít asi deset prasátek a to i dětem. |
Honda VFR 1200F | |
Aprilia RST 1000 Futura | pořád ještě dost drahá |
Kawasaki Z 1000 SX | |
BMW K 1300 GT | mají ji už 2 gangsteři z našeho klubu |
Yamaha FJR 1300 | cena |
BMW R 1200 RT | I když cenově příjemnějšíí, RT-čko je RT-čko. Hodně silná, na mě až zbytečně moc, hlavně ta váha mi nedá. |
Honda VFR 1200F | Jelikož jsem tuto motorku již mě, tak zkouším něco nového. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | ZERRY | ownersmanual.pdf | 8.6 MB | |
2008 | Oilman | bmanual.com_kawasaki_gtr_1400.zip | 18 MB | |
2008 | olslany | navod-k-obsluze-kawa.pdf | 13 MB | |
2007 | Vmax1800 | uso_manut_gtr1400it.pdf | 6.0 MB | Uživatelský_man.engliš |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone BT021 | 17" | Předek | 2 | Ke konci životnosti rychlá ztrácí stabilitu při brždění,nedr... | 29.07.2010 v 19:16 |