Prostě Triumph, viz moje minulé strojky! Kdo jednou zkusil, ví své ... Klasika pro lidi, kteří mají rádi kvalitu, solidnost, stále ještě relativní jednoduchost a chtějí, aby jejich stroj vypadal retro, nechtějí ale, aby tak i jezdil !
Motorka koupena od FIRMA:MACH MOTORS s.r.o. (České Budějovi
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1000R: Na ten výkon a schopnosti už jsem starý, cena, méně vhodná na cestování, jinak ale paráda, klobouk dolů
Kawasaki Z900RS: Moderní výkonná retro krasavice, ale: jen jeden nesymetrický a ošklivější výfuk s horším zvukem (nebo jinak: na retro moc válců, málo výfuků - Honda CB 1100 to pochopila rychle) :-)!
První dojmy - Pro mě dokonalý kompromis (dnes módně crossower) mezi vzhledem i tradicí klasického Bonnevilla a schopnostmi výkonných moderních naháčů (s láskou vzpomínám na Speed Tripla) s větším výkonem a živějším podvozkem, ale bez utrpení jednoúčelových závoďáků.
Motorku bych doporučil pro - Pro nadšené znovuzačínající nebo služebně starší motorkáře bez závodních nebo okruhových ambicí, zato hledající nestárnoucí, krásnou a nadčasovou klasiku, se kterou ovšem nehodlají být poslední na semaforech ani jinde, dokonce ani dvakrát za rok na německé dálnici :-)!
Doplňky na motorce - Padáky, šusplech, nosič, plotna na kufřík, štítek, odnímací úchyty brašen SV Motech...
Recenze
Nám skorodůchodcům už stačí se třeba na jinak nádherný a blízce příbuzný Truxton jen pokoukat a maximálně se chvilkově bolavě povozit, zatímco na Speed Twinu se dá pohodlně dojíždět, výletit, cestovat i řádit, jezdit v klidu celý den a přitom v reálném světě mimo okruh stačit kdekoliv komukoliv.
Jednou větou? Speed Triple s nenastavitelným podvozkem, jen se dvěma hrnky, ale s větším objemem (dobře, aktuálně už ne), pro mě mnohem hezčím kukučem (klasika), pohodlný i pro dva. Jinak skoro nejvýkonnější, přitom nejkratší, nejagilnější, nejlehčí a nejlevnější malý velký Bonny...
Aktualizace 30. 5 . 2021:
Poctivě zajížděno, krásně hravá, nízká, velmi silná motorka pro krátké i delší výlety, každodenní dojíždění, v jednom i na větší akce. Neobtěžující, ale nádherně bublavý hluboký zvuk!
Aktualizace 6. 6 . 2023:
Pořád baví a baví, z nově přidaných fotek je patrný i velký cestovní potenciál (pochopitelně sólo). Naučil jsem se využívat nastavitelnosti předpětí zadní pružiny ideálně pro mé využití. Motor je zabiják a přitom vlastně stále téměř v záběhu. Ta síla! Ta výbušnost!! Ten zvuk!!! Tohle není poklidné rádoby neoretro
krása. Ať slouží
Chlape popisuješ to uplně úžasně Mašina vypadá nádherně, dovedu si představit, že bych o ní na starý kolena taky uvažoval
Pěkná
Parádní motorka ...a i ty okolo, které byly ve výběru...
Přesně, vidíme to stejně Ať oba dlouho vrčí, jezdí a baví!