PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Twin (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník postoran
Vloženo 11.6.2024
Aktualizováno 11.6.2024
Zobrazeno 1 636x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Doplňky: čelní plexi, hlavní stojan, boční padáky, upravená zrcátka, nosiče a boční brašny, ochrana nádrže.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Bonneville 900: důvod neuveden
Royal Enfield Continental GT: důvod neuveden

První dojmy - První jízda bylo trochu o seznamování. Ale už jsme si na sebe zvykli a jsou z nás skvělí kamarádi. :)

Doplňky na motorce - - čelní plexi
- hlavní stojan
- boční padáky
- upravená "end bar" zrcátka
- nosiče a boční brašny
- ochrana nádrže a kolen

Recenze

Po rozježdění na Hondě CB500F jsem sáhl do "modern classics", ke kterým jsem tíhnul od začátku, ale nějak v kategorii menších moto (ŘP sk. A2) nebylo nic moc k mání, co by se mi zalíbilo. Před koupí jsem zvažoval ještě Royal Enfield Continental GT a Triumph Bonneville 900, nicméně nakonec jsem se rozhodl pro Speed Twin, jelikož po "osezení" na motosalonu mi ten Speed Twin padnul do ruky lépe. A i výška sedla sehrála svou roli. Mám 170 cm, takže nižší sedlo Speed Twinu je pro mne výhodou a stojím pevně na celé noze.
Co se týče jízdy samotné, tak není to na žádnou divočinu. A vlastně ani já sám takovou jízdu nepreferuji. Naopak se kolikrát sám přistihnu, jak si v klidu brouzdám okresky kolem 70 km/h, kochám se okolím a užívám si jízdy. Brzdy byly ze začátku pro mne trošku tuhé, ale po pár desítkách kilometrů už mi to tak nepřijde. Větší oříšek pro mne na začátku bylo i hledání rychlostí. Nevím proč, snad jiný posed, než jsem byl zvyklý, snad nerozježděnost po zimě, ale občas se mi tam proste nedařilo ten potřebný kvalt kopnout. Ale teď už to tam skáče naprosto v pohodě. Takže asi spíše problém mezi sedačkou a řídítky.
Po +/- 1,500 km je spotřeba zatím někde mezi 4.0 - 4.2 l/100km. Co mi ale docela vadí je malá nádrž. Oficiálně 12 l, nicméně tankování "do plna" zatím max cca 10.5 l. Takže dojezd je něco přes 200 km, což není mnoho. U Hondy jsem byl zvyklý na větší dojezd (jezdil jsem cca 3.1 l/100km při cca 17 l nádrži). Je třeba si to hlídat. Při víkendových vyjížďkách je to v pohodě. Jen vždy před jízdou natankovat a je to. Ale podnikl jsem i delší cestu do Liptovského Mikuláša a bylo nutné stavět častěji, než jsem předem očekával. Nakonec to vlastně nebyl žádný problém, aspoň jsem se trošku protáhnul a odskočil si.
A když už jsme u té dlouhé jízdy, tak poznámka k sedlovce. Velice příjemné překvapení bylo, jak se mi v pohodě na té motorce sedělo. Celá cesta úplně v pohodě bez toho, abych hledal po padesáti kilometrech polohu, jak si "správně sednout".
Motorce samotné dle mého sedí pohodlná poklidná jízda po okreskách. Zkusil jsem i vyšší rychlost na dálnici (mám doplňkové čelní plexi) a při cca 120 km/h na tachometru jsem necítil žádné příliš velké vibrace nebo tlaky do jezdce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vladounreal
Vladounreal napsal 15.06.24 v 09:18 10b.

pěkná motorka a ten retro obleček k tomu není co řešit . Tak ať ti dělá jen samou radost na tvé duši

Více komentářů



TOPlist