Motor tak velký, že se neschová pod nádrž celý - koní tolik, že jim ze stodoly čouhají kopyta. Stroj staré školy, který jsem vždycky chtěl.
Recenze
Zatím mám málo zkušeností z jiných biků, na to abych mohl doopravdy hodnotit. Měl jsem strach, že bude těžká, ale není to tak hrozné. Motor je parádně naladěný, nemá žádnou výkonovou špičku, tahá pořád a pořádně. Bezvadné na pohodové cestování ve dvou, není nutné tolik řadit a váhu bagáže a spolujezdce skoro nepoznám. Dřív jsem psal, že Bandit (taky 99' 1200) mi připadá ostřejší než Inazuma. Teď když mám správně seřízené synchro karburátorů tak je rozdíl neznatelný. Prostě stejný motor. Pohodlný cestovní posaz, relativně snadné ovládání, jen při delším cestování (a hlavně při vyšší rychlosti) trochu fouká...
Aktuálně po seřízení, vyměněné obložení (ferodo), nová sada pneu (AVON ST) a konečně se dá jezdit trošku ostřeji. Doinstaloval jsem příslušenství, namontovaný štít Givi, padák na motor (jak jinak než chromovaný), tankvak a nosič a kufr Givi.
parádní 10 bez diskuze
Pěkná Zuma. Taky jsem, dřív, takovou hoodně chtěl... Třeba si jí ještě někdy pořídím
2Ise: Mohla by byt, koukal jsem se na tvuj profil a sedi.
Napis kdyz tak email. Jinak ujistuju, ze tak tahne stale.
Koukám, že je to moje bývalá motorka, byla SUPER. Tahala jako stejnosměrný elektromotor