
Inazuma
S GSX na věčné časy a nikdy jinak!!!
1999 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1157 cm3 |
Výkon | 72 kW (97.9 koní) |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min |
Točivý moment | 98 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch a Olej |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 4 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 79 mm |
Zdvih | 59 mm |
Kompresní poměr | 9.5 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 |
Rozměr zadní pneu | 170/60 ZR 17 |
Rozvor | 1645 mm |
Úhel hlavy řízení | 64.5 ° |
Závlek předního kola | 102 mm |
Výška sedla | 800 mm |
Pohotovostní hmotnost | 231 kg |
Objem nádrže | 18 l |
Rezerva | 3 l |
Spotřeba | 6.2 l/100 km |
Zrychlení | 3.9 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 200 km/h |
Výměna motorového oleje | 6000 Km |
Výměna olejového filtru | 6000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 20000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Power Commander | 11 | 18.10.2022 13:42 | ||
Opravy a údržba | Štelování směsi | 19 | 19.3.2022 16:52 | ||
Opravy a údržba | Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) | 6 | 14.12.2021 11:58 | ||
Poradna | Kufry na Suzuki GSX 750 Inazuma | 6 | 2.4.2021 18:04 | ||
Supersport | nové kotouče gsxr | 19 | 23.5.2020 17:39 | ||
Naked bike | Připojení budiku KOSO | 0 | 3.5.2020 08:52 | ||
Japonské | Ochotný domácí kutil či mechanik v okolí Brna Suzuki GSX 750 | 40 | 11.7.2018 21:09 | ||
Naked bike | Seřízeni podtlaků gsx 1200 | 0 | 13.6.2018 10:08 | ||
Naked bike | Problém s karburátory | 13 | 29.8.2017 20:13 | ||
Opravy a údržba | Benzín u vzduchového filtru | 12 | 17.3.2017 11:56 | ||
Naked bike | Výrobce ráfků Suzuki | 3 | 11.6.2016 15:25 | ||
Opravy a údržba | promáčklá nádrž | 9 | 10.12.2015 11:58 | ||
Naked bike | konektor ? | 5 | 25.10.2015 18:08 | ||
Naked bike | Tovární omezení výkonu | 26 | 17.9.2015 21:17 | ||
Naked bike | Zalomený šroub | 25 | 30.1.2015 18:08 | ||
Japonské | Brazdy Brembo vs Nissin | 16 | 18.1.2015 18:26 | ||
Opravy a údržba | Olej do př. vidle | 8 | 2.11.2014 18:49 | ||
Naked bike | Rozdíl v Bridgestone BT023 a BT023GT | 2 | 6.3.2014 21:25 | ||
Naked bike | Výdrž motoru, servisní intervaly atd | 73 | 24.2.2014 20:56 | ||
Naked bike | Inazuma a upside down | 9 | 30.10.2013 10:26 |
Suzuki GSX 1200 Inazuma 4V vzduchem a olejem chlazený motor který příjemně a pohodlně jede do 5 tis....
Krásná a zachovalá Suzuki GSX 1200 Inazuma, r.v. 1999, při koupi v roce 2007 najeto 11911km!!, po pr...
Příspěvek do české kotliny kafáčem...
Splněnej sen o klasický, krásný a poctivý motorce.
Je to klasická motorka s úžasným zátahem a velmi dobrým podvozkem.
Páni moji,je to Pani motorka!!!
Super výkon/objem, naprosto naplnila mé očekávání - respektive spíše více než naplnila ... :-)
Velká, silná, klasická. Velká Inazuma se mě vždycky líbila. Když se objevila na prodej, musel jsem j...
Je to r.v. 2000 v naprosto původním stavu, s origo km, nebouraná a v ČR jsem teprve 2. majitel:)
Silná cestovní motorka s velkým krouťákem od spodu, na kterou se dá spolehnout.
Stará klasika, co nezklame ani designem, ani výkonem.
Srdcová záležitost, motka co se zas tolik nevidí, pro spoustu lidí je to sice Bandit, ale tak to roz...
Prostě Inazuma, dobrej kámoš na benzínkovej kávec nebo cestovačku po evropě
chtěl jsem se po dlouhý době zase v klidu povozit. Jelikož je pro mě motor SACS od Suzuki nehezčí ku...
Páni moji,je to Pani motorka!!!
Suzuki GSX 1200 Inazuma - pěkná klasika
Nádherný velký naháč jediněčný vzhled
Můj první motocykl, jezdil jsem pouze v autoškole a nikdy předtím jsem na žádné motorce ani neseděl....
Motorka skvěle sedne velké škále jezdců.
Velká, silná, klasická. Velká Inazuma se mě vždycky líbila. Když se objevila na prodej, musel jsem j...
Dnes jsem namontoval padáky. Štítek a širší řidítka mám od pátku a fakt to hodně pomohlo v komfortu...
Návštěva přehrady Bystřička a na Slovensku obce Stará Bystrica, zajímavé svojí architekturou a orloj...
Červencová vyjížďka s bezva partou do Jeseníků. Průjezd okolo přehrady Kružberk, Slezská Harta a ná...
V neděli po obědě jsme s kolegou vyrazili z Moravy na Slovensko projet si serpentýny na Pezinskou ba...
V sobotu se konalo zahájení motorkářské sezóny ve Zlíně před Velkým kinem. Sjelo se okolo 440 strojů...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Spojka | 8.5/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.2/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.4/10 |
Těsnost tlumičů | 8.7/10 |
Tuhost rámu | 6.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.6/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 6.1/10 |
Servisní síť | 7.6/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 6.6/10 |
Servisní intervaly | 7.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.6/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX 750 | Vlažný prejav motora v nízkych otáčkach.Dobúchaná a drahá... |
Suzuki GSF 600 Bandit | Nepasoval mi posed a nenarazil jsem na žádného pěkného, který by za to stál |
Honda VFR 800 | Retro naháč je mi sympatičtější |
Yamaha XJR 1200 | |
Kawasaki Zephyr 1100 | |
Suzuki GSF 1200 Bandit | |
Yamaha XJR 1200 | |
Kawasaki ZRX 1100 | |
Yamaha XJR 1300 | |
Honda CBF 1000 | |
Yamaha XJR 1200 | |
Suzuki GSX 750 | je úplně stejná a objem prostě nenahradíš :-) |
Kawasaki ZRX 1200 | nebyla žádná, která by mě zaujala |
Yamaha XJR 1200 | cena |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Zephyr 1100 | Nesehnal jsem v dobrém stavu |
Suzuki GSF 1200 Bandit | Rozhodování bylo těžké - nakonec rozhodla hlavně dostupnost vhodného moto. Velká Inazuma je nádherný, silný, klasický stroj, ale byl to Bandit kdo se nesmazatelně zapsal do moto-historie. I proto nakonec dostal přednost. |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Sháněl jsem silného naháče, nakonec se naskytla polokapotáž vhodná k přestavbě v podobě FZS |
Suzuki GSX 1400 | Starší model, chtěl jsem vstřikování |
Suzuki GSX 1100 ES | Celkem raritní a zajímavá, ale ještě moc mladá - ještě to není youngtimer. |
Suzuki GSX 750 | |
Honda CBF 1000 | |
Suzuki GSX 750 | nejsou a asi ani nebudou :-) |
Suzuki GSF 1200 Bandit | Malý výber a cena |
Kawasaki ER 6N | musel bych do DE, neklaplo to, třeba příště |
Yamaha XJR 1300 | XJR je více a je to yamaha. A nesmrtelná klasika. |
Kawasaki Zephyr 1100 | |
Yamaha XJR 1300 | |
Suzuki GSX 750 | nakonec jsem už nechtěl motorku, kterou jsem měl už ve dvou generacích |
Suzuki GSF 1200S Bandit | Nebyla žádná v dobrém stavu |
Yamaha XJR 1300 | Vzhledově úplně stejná jako GSX 750,kterou jsem měl,akorát ty kubíky a chtěl jsem něco jiného. |
Suzuki GSX 750 | Žádná pěkná zrovna nebyla k mání. |
Suzuki GSX 750 | Zrovna nebyla nějaká slušná k sehnání |
Honda VFR 750 | Žádná nebyla delší dobu v nabídce (což se hned po koupi změnilo). Bral bych i její slabší verzi, ale Inu a vůbec Suzuki mi rozmluvilo několik zdejších zkušeností s ne úplně ideálním zpracováním a naprosto mizerným předkem (želé vidlice a přední brzda). |
Kawasaki ZRX 1200 | první impuls pro koupi nové motorky, ale přilezl REX a bylo vymalováno :-) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2000 | Jeff | suzuki-gsx-1200-inazuma-test.pdf | 1.3 MB | Krátké představení a dobový test |
2000 | Jeff | suzuki-gsx1200-manual.pdf | 14 MB | Český manuál |
2000 | Jeff | suzuki-gsx1200y...nahradnich1.pdf | 1.5 MB | Katalog náhradních dílů 1999-2001 |
2000 | Jeff | suzuki-gsx1200-...e-fivestars.pdf | 93 KB | Návod na instalaci nosiče Fivestars pro přednostně topcase kufr Monokey, či jakékoliv jiné kufry a plotny . Montáž shodná pro GSX1200 Inazuma i GSX750 Inazuma mod. roku 1998-2003. |
2000 | bony.m02 | cz-navod-gsx-1200.ppt | 21 MB | Naskenováno z origo návodu v češtině. |
2000 | moto-kaspar | suzuki-gsx1200-servi.pdf | 61 MB | servisní manuál |
2000 | břídil | 31.05.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:79x motor |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop D207 | 17" | Předek | 4 | Super na vodě | 28.02.2009 v 18:45 |