Krásná a zachovalá Suzuki GSX 1200 Inazuma, r.v. 1999, při koupi v roce 2007 najeto 11911km!!, po prvním majiteli, koupená v ČR.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - ...byla vysněná, takže první dojmy byly skvělé. Silný a přesto jemný zátah motoru, minimální vibrace, pohodlná jezdecká pozice a krásné zpracování... To blaho kazily jen nazuté okruhové pneu (už ani nevím, které značky, pač okamžitě letěly na smeťák).
Recenze
Jižní Čechy. Doporučuji trasu Český Krumlov-Chvalšiny-Vadkov-Mičovice-Zdenice-Prachatice-Libínské Sedlo-Blažejovice-Volary.
...a taky Český Krumlov - Rožmberk
Dne 15. 9. 2007 jsem si nadělil předčasného "Ježíška ´07." Poté, co jsem měl před dvěma roky nehodu na své Suzuki GSF 1200 S Bandit, jsem byl smířený s tím, že peníze na "nového" silného naháče neschrastím dříve než za 5 let, a tak jsem si pořídil zde nafocenou Jawičku 350/639, která mi dělala spolehlivou společnost celé dva roky. V garáži má své místo i nadále. Inazumu jsem objevil ve zdejším bazaru. Získal jsem motocykl dle mých představ - klasický nahý motocykl, černá barva, orig. stav, s minimem najetých km.
Sezóna 2008:
Mám za sebou první kompletní sezónu (2008) s mou Inazmou.
Na jaře jsem dal Inazumě nové gumy. Pření Continetal RoadAttack, zadní Continental ContiForce
V létě proběhla cesta do Chorvatska, se spolujezdkyní a samozřejmě s bágly. V tomto zatížení, při projetí větší nerovnosti, zadní tlumiče občas dorazily. Předek dobrý. Sedlo ač bohatě polstrované, tak zadek si stejně po ujetí 150km v kuse musí odpočinout. Motor má dostatek síly - pořád... Spotřeba bezinu 5,8l/100km. Spotřeba oleje 0,1l/1000km.
Sezóna 2009:
Pořídil jsem pneu Dunlop Roadsmart. Přední i zadní. Mám s nimi najeto asi 600km a zatím můžu konstatovat markantní rozdíl oproti předchozím gumám Continental. Vše je lepší. Citlivé řízení je bezva a gumky si rychle získaly mojí důvěru.
Ačkoliv se letošní sezóna nesla pouze v duchu krátkých projížděk po ČR, podařilo se mi najet 5500km. Z jara nové Roadsmarty se stále tváří dost použitelně - opravdu příjemné překvapení :)
Sezóna 2010:
Stále mám nazuté Dunlop Roadsmart. Je téměř k neuvěření, že gumy mají za sebou již přes 8000km a tuto sezónu s nimi ještě dojezdím. Navíc jsem gumy letos trápil nejvíce na trase Č. Krumlov - Rožmberk a jednou v Alpských serpentinách...
Sezóna 2011:
Motorka je připravená na další sezónu. Dopřál jsem jí větší servis u pana Sýkory ve Vitíně (doporučuji). Takže máme seřízené ventily a karburátory, nové svíčky, olej, oba filtry a přední brzda dostala pancéřové hadičky. To se to bude brzdit ;)
Po dobré zkušenosti s pneu Dunlop Roadsmart, které jsem měnil až po 12ti tisících najetých kilometrech, jsem neměl jediný důvod nenazout je znovu...
Mimochodem, až někdy budete sundavat nádrž, nezapomeňte při jejím následném nandavání spojit ten drátek co vede pod ní, jehož kontakty se na první pohled vůbec netváří, že by měly být spojené... Má to celkem zásadní vliv na reakci po oteočení plynovou rukojetí ;)
Sezóna 2012:
...nevím, kolik toho letos stihnu najet. Mé zaměstnání mi dává jeden volný den v týdnu :/ ...a teď už čtvrtý týden po sobě v tento den vytrvale prší - trochu deprese :(((
Tak letos jsem si sjel až na sklonku sezony a nakonec to nebylo vůbec špatné. Jak se to z počátku zdálo ztracené, tak ještě 26. 11. jsem pohodlně jel na kafe k FBi do Prachatic. Takový podzim, jaký byl ten letošní, chci už napořád :)
...4. 8. 2013 jsem mojí milovanou Zumku zcela nečekaně prodal...
...21. 7. 2015 - ožila naděje, že ji budu moct koupit zpět...
...17. 8. 2015 - tak nakonec svoji bývalou Inazumu nemám ale podařilo se mi koupit jinou, taky moc krásnou
krása.
Mýlíš se. Lepší trasa Krumlov - Rožmberk - Vyšší Brod - Frymburk - Černá - Kájov.
Chvalšinský esíčko u benzínky je zakletý, taky jsem tam sebou plácnul.
Pěkná recenze i popis rok po roku,ty roadsmarty jsem jezdil a taky chválím,jinač krásná a silná mašina s nádechem retro
za 10.b
5 bodů za to že je to hezkej kousek a 5 bodů za to že je černá ...
Takových originálů je opravdu málo.