Jedná se o jawu 350 638 kterou ale už někdo upravil do plastů, nádrže a sedla z 640
První dojmy - Motorka je dost dodrbaná, motor je v předu na silentblokách a vzadu natvrdo. spousta věcí je uřezaná a spousta dovařená jinam má elektriku v dezolátním stavu a celá půjde zrepasovat :)
Recenze
Zkušenosti zatím žádné ... motorka přepsána do depozitu a bude se opravovat jelikož nemám skoro nic z 638 ale vše na 640 tak ji nechám tak jak jsem ji koupil tedy tak že 638 bude vypadat jako 640 zvažuji dokoupení nových teleskopů s kotoučovou brzdou úpravu zapalování za bezkontaktní ale alternátor nechat. překopat většinu elektroniky na diody a zvýšit výkon hlavního reflektoru jelikož v noci jde velice špatně vidět. a opravit/seřídit motor který jde špatně do otáček a nemá žádný tah.
PS: úvodní fotka se nerovná motorce zatím není nefocena
Pokial si matne spomínam, tak 350/638 mala v predu tuším pružné uloženie motora. Čo sa týka ťahu motora, tak klasika, vymlátený labyrint na kluke - večný problém 350 pokial sa nevymenil za vyrobený ktorý nebol dutý ...
Nikdy nezabudnem ako som sa tak v 16-17 rokoch pokúšal "vyladiť" motor. Začalo to zlícovaním prirub, potom kanálov vo valcoch a hned ma aj napadlo ich trochu zväčšiť- výfukový aj sací kanál sa otváral skôr. Výsledok bol taký že zospodu to nechcelo vôbec ťahať a ako to chytilo 3000rpm tak to vystrelilo ako keby človek podradil...
Prerobil som predný okulár ktorý zvieral ovela menší uhol ako originál ktorý nemal daleko od 90°, vrchná časť okuláru bola rovná - tlmiče šli nahor a celý predok sa ponoril tak o 3cm, miesto klasických riadidiel som vyrobil klasické ako na cesťakoch uchytené o tlmič.
Jazdilo sa s tým omnoho lepšie, ale podstatne horšie sa s tým otáčalo na mieste, pretože kvôli prerobenému okuláru sa dalo zatáčať tak o polovicu menej
O bezkontaktnom zapalovaní som v tej dobe mohol iba snívať, to bola horúca novinka v cene tuším 6000,- , zbytočný luxus ked za celú motorku dal vtedy človek 15000,-