Novinky u značky AJP
04.06.2014
2015 | 2018 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 233 cm3 | - |
Výkon | 14.6 kW (19.9 koní) | - |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | - |
Točivý moment | 18 Nm | - |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | - |
Druh motoru | Spalovací | - |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - |
Chlazení | Vzduch a Olej | - |
Uspořádání válců | Stojatý | - |
Počet válců | 1 | - |
Rozvod | OHC | - |
Ventilů na válec | 2 | - |
Vrtání | 69 mm | - |
Zdvih | 62.5 mm | - |
Příprava paliva | Karburátor | - |
Startér | Elektrický a nožní | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 | - |
Sekundární převod | Řetěz | - |
Zdvih předního odpr. | 260 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 300 mm | - |
Brzdy vpředu | kotouč | - |
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - |
Brzdy vzadu | kotouč | - |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - |
Rozměr zadní pneu | 120/80-18 | - |
Rozvor | 1389 mm | - |
Výška sedla | 920 mm | - |
Pohotovostní hmotnost | 105 kg | - |
Objem nádrže | 7.5 l | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg | 343 | 11.11.2024 11:53 | ||
Přestavby | Olejový chladič a ventilátor u 250-ky vzducháče | 30 | 5.9.2024 08:16 | ||
Enduro & funbike | Neználek vybírá ostré enduro | 22 | 27.8.2017 08:27 | ||
Enduro & funbike | AJP PR7 - k vidění v ČR | 8 | 6.5.2016 08:06 | ||
Enduro & funbike | AJP Endura - test na trati MX Úštěk | 7 | 14.6.2015 20:41 | ||
Enduro & funbike | AJP Endura - představení v Třebíči | 2 | 20.4.2015 10:34 | ||
Enduro & funbike | enduro AJP - testovací jízdy české budějove | 3 | 12.11.2014 13:19 | ||
Enduro & funbike | Testovací jízdy enduro motorek AJP - úštěk | 12 | 10.11.2014 11:23 | ||
Enduro & funbike | Testovací jízdy endurek AJP - Králíky | 15 | 3.11.2014 06:20 |
Jednoduché a lehounké endurko pro hobby jezdce
Dlouho me lakalo enduro/supermoto. Proto se moje dalsi motorka ubira timto smerem abych se naucil ne...
Pěkné endurko, celkově dobře ovladatelné. Pro mě ideální na učení.
Vyhraná motorka (zde na m.cz) na víkendové řádění!
AJP, kdo zná - ví o čem tyhle motorky jsou. motor licence od Hondy a značkové kvalitní komponenty, ...
AJP, kdo zná - ví o čem tyhle motorky jsou. motor licence od Hondy a značkové kvalitní komponenty, ...
Jednoduché a lehounké endurko pro hobby jezdce
Dlouho me lakalo enduro/supermoto. Proto se moje dalsi motorka ubira timto smerem abych se naucil ne...
Pěkné endurko, celkově dobře ovladatelné. Pro mě ideální na učení.
Vyhraná motorka (zde na m.cz) na víkendové řádění!
Motor | |
---|---|
Spojka | 4.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 1.0/10 |
Převodovka | 4.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 2.0/10 |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 250L | Příliš těžká do terénu (na 250ku) |
Honda CRF 250L | |
AJP PR5 250 Enduro | Vyšší a dražší, nechtěl jsem investovat více. |
AJP PR5 250 Enduro | kila navíc,velikost motorky chtěl jsem turistickou proplétačku |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLX230 | nedostupné! |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | berry78 | pr4.pdf | 5.8 MB | Servisní manuál |
2013 | Janek | ajp_pr4_user_manual_.pdf | 8.1 MB | Uživatelský manuál PR4 |