
BMW K1200GT
20.07.2006
2003 | 2006 | 2008 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1171 cm3 | 1157 cm3 | |
Výkon | 96 kW (130.6 koní) | 112 kW (152.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | 9500 ot/min | |
Točivý moment | 117 Nm | 130 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | 7750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | HC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 70.5 mm | - | 79 mm |
Zdvih | 75 mm | - | 59 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | - | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | - | |
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Mostový | - | Páteřový |
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 115 mm | - | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | - | 135 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17" | 120/70 17 | - |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17" | 180/55 17 | - |
Rozvor | 1555 mm | 1571 mm | |
Úhel hlavy řízení | 62.8 ° | - | 61 ° |
Závlek předního kola | 124 mm | - | 115 mm |
Světlá výška | 125 mm | - | |
Výška sedla | 790 mm | 800 mm | |
Výška sedla max | 820 mm | - | |
Suchá hmotnost | 266 kg | 282 kg | 249 kg |
Pohotovostní hmotnost | 285 kg | - | 520 kg |
Užitečná hmotnost | 215 kg | 520 kg | - |
Objem nádrže | 21 l | 24 l | |
Rezerva | 4 l | - | |
Množství oleje | 3.5 l | - | |
Spotřeba | - | 5.5 l/100 km | |
Zrychlení | - | 4.7 0-100 km/h | |
Maximální rychlost | 245 km/h | 252 km/h | |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | 20000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | 20000 Km | - |
Od dusmen(2006)
Od dusmen(2006)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | BMW K1200GT - více problémů | 4 | 3.10.2024 06:59 | ||
Poradna | Rozvody-BMW K1200 GT:rv 2007 | 2 | 21.9.2024 11:08 | ||
Poradna | Díly na motorku | 4 | 10.9.2024 19:07 | ||
Vyjížďky | VI Slet Vrtulí GT K BMW 292023 12:00 Czechoslovakia | 16 | 14.8.2024 14:22 | ||
Silniční cestovní | Brzdové destičky | 3 | 19.2.2024 17:00 | ||
Opravy a údržba | Baterie intact GEL | 8 | 3.12.2023 08:53 | ||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 71 | 5.9.2023 16:48 | ||
Silniční cestovní | Nastavení zadní centrální pružící jednotka | 4 | 20.7.2023 10:19 | ||
Německé, rakouské | Význam zkratky BMW GS | 26 | 15.7.2023 10:16 | ||
Silniční cestovní | Brzdy | 1 | 25.6.2023 21:39 | ||
Opravy a údržba | Vyhřívané gripy | 19 | 23.6.2023 08:50 | ||
Německé, rakouské | Bmw K 1200 GT - Vysoké otáčky | 2 | 10.5.2023 11:36 | ||
Silniční cestovní | Tankvak | 0 | 26.3.2023 17:11 | ||
Pokec | Nájezd na plnou nádrž | 19 | 21.11.2022 06:55 | ||
Opravy a údržba | Nový plexi štít | 2 | 9.5.2022 11:21 | ||
Poradna | Výměna svíček | 3 | 3.12.2021 11:29 | ||
Poradna | Nefunkční ESA | 13 | 3.12.2021 11:21 | ||
Poradna | kontrolka na brzdy | 4 | 19.9.2021 08:53 | ||
Poradna | Náhradní sklo do zrcátka | 1 | 6.9.2021 14:29 | ||
Hledám, potřebuji | Český manuál | 4 | 23.1.2021 18:24 |
Moje 5 a zatím poslední Jednostopé vozidlo které jsem si pořídil na sezonu 2019.
Má vysněná mašina BMW K 1200 GT r.v. 2006 černá, belina černá, bunda a galaty černá, rukavice a boty...
Veľká a ťažká ale pohodlná. Cestovný koráb vhodný aj na každodenné použitie.
říkám jí lokomotiva, protože má výkon jako prase a jede jak po kolejích, a navíc je nádherná
Byla ve stavu, který si koupi vynutil.
Před necelým rokem jsem si pořídil Hondu NT 700 Deauville - krásnou červenou a byl jsem z ní nadšene...
Při zakoupení měl motocykl najeto 56075km. Zatím najeto jen 85 km a na špatných gumách.
Oproti bývalé XJ 900 je mohutnější kapotáží,těžší,pohodlnější pro cesty a o 20 let mladší....
Krásný stroj od Mnichovského výrobce, vyvolává spousty emocí
Je to pro me znovuobjeveni temer jiz davno zapomenuteho. Za me je to zkratka vyjimecna motorka a ja ...
Prostě, kdo chce sílu, spolehlivost a rychlost,pohodlí to je BMW K1200GT
Chtělo to prostě změnu..., myslím si každý po několika letech vyhledá změnu a přejde na jiný typ str...
za mě super stroj, na delší trasy pohoda. ideální na cestování ve dvou,síla motoru,pohodlná,není pro...
Pořádný kus rychlého železa. Tento stroj mi padl na první dobrou do oka. Ujeto cca. 600 km, zkušenos...
cestak s duší bestie,velice pohodlny stroj,vyšší spotřeba ale na to nikdo nekouká
Rychlý a pohodlný cesťak s excelentním výkonem, který nikdy nechybí
Veľký a pohodlný cesťák. Som prekvapený ako ľahko sa ovláda a aký je pohodlný
Nejlepší pojezd co znám. V jednom nebo ve dvou lidech jízda stejná na jakémkoliv povrchu a to pro m...
Velmi silný cesťák. Dobře ovládatelný. Už základní vybavení motorky je celkem na úrovní. Skvélá kapo...
říkám jí lokomotiva, protože má výkon jako prase a jede jak po kolejích, a navíc je nádherná
Výměna pneumatik, opět za Pirelli Angel II GT, původní se osvědčily, najeto 14.549 km. Zároveň výměn...
Využil jsem nepříznivého počasí a úpravy sedla k tomu, abych nechal motorku připravit na další sezón...
Stará baterka odešla do věcných lovišť, jak dlouho tam byla nemám ponětí. Uvidíme kolik vydrží nová....
Ke konci loňské sezóny jsem zjistil, že mi netěsní gufero na kardanu. Motorku jsem tedy nechal odvéz...
Je sobota 12.9.2020, s Pěťulkou vyjíždíme dopoledne v 10:10 na projížďku. Chceme prozkoumat určité t...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.5/10 |
Průběh výkonu | 8.6/10 |
Vibrace | 8.6/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.6/10 |
Město | 6.6/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.2/10 |
Ceny servisu | 5.5/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 6.1/10 |
Servisní intervaly | 6.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.9/10 |
Světla | 8.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | |
Ducati ST4 | Technicky je BMW dál |
Honda XL 1000V Varadero | |
Yamaha FJR 1300 | Přestože byl motocyklů Yamaha FJR 1300 daleko větší výběr, byla jejich cenová relace přes větší nájezd kilometrů daleko vyšší a BMW má víc technických vychytávek. |
BMW K 1200 LT | nenašel jsem vhodnou za rozpočet, který jsem měl |
Honda ST 1300 Pan European | Podvozek vyhrál u vrtulí. |
Honda ST 1300 Pan European | |
BMW K 1600 GTL | Cena :) Koupeno |
BMW K 1600 Grand America | Cena :) |
BMW R 1200 RT | je to dvojvalec a bál som sa že po cbr mi bude slabý |
BMW R 1200 ST | Sice dvouvál, paráda, ale spíše sportovnější posez, na delší cesty asi nepohodlnější, aspoň pro mě. |
BMW K 1200 LT | moc velka |
Yamaha FJR 1300 | podvozek |
Yamaha V MAX | ... Trocha pochybnosti s puvodem v Polsku... |
Honda ST 1100 Pan European | Byla nadherne prepracovana do karbonove polokapotaze. Bohuzel ale ziju v Nemecku a zadnej strejda by mne na doma vyrobenou kapotaz nedal TÜV. |
BMW R 1200 RT | Poměr cena - výkon ve vztahu k tehdejší nabídce moto na trhu ojetin byl ve prospěch GT. |
BMW K 1200 LT | Moc široká a nelze sundat kufry |
Yamaha FJR 1300 | nesehnal jsem ten co jsem chtěl |
Honda XL 1000V Varadero | Nakonec zvítězil čistokrevný cesťák... |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Nakonec zvítězil čistokrevný cesťák... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1200 LT | Chybělo pohodlí pro spolujezdce |
Yamaha FJR 1300 | Bál jsem se dražšího servisu, BMW bylo o 4 roky starší. |
Triumph Tiger 1200 | Triumph se mi líbí víc. |
Honda ST 1300 Pan European | Pokus směrem do Bavorova. Obava z ceny všeho. Možná příště K1300, kde už jsou konečně standardní ovladače blinkrů. |
BMW R 1100 S | Krásný cestovní stroj - ale po zvážení kolik a kam toho za rok najedu mi vyšla jako zbytečně velký koráb. |
BMW R 1200 RT | RTéčko se mi prostě líbí víc |
Honda XL 1000V Varadero | hodně ojeté kusy, ceny náhr. dílů a servisu |
BMW R 1200 RT | Větší váha. |
BMW R 1150 RT | I když byla o 4 roky mladší, rozhodně tak nevypadala |
Kawasaki GTR 1400 | Cena dílů a elektrické problémy |
BMW R 1200 RT | šarm, moje skusenosti s motocyklami |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | Mark09 | k_0587_rm_0707_k1200gt_01.pdf | 2.8 MB | BMW K 1200 GT Manual |
2006 | Mark09 | down_k1200gt_catalogue.pdf | 1.5 MB | BMW K 1200 GT Catalogue |
2006 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1200 GT K&N's Air Filter BM-1205 |
2006 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H7 64210NBP |
2006 | Pacička71 | rider_s_manual_alarm.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál k DWA 5 Anti-Theft Alarm |
2006 | Pacička71 | rider_s_manual_alarm.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál k DWA 5 Anti-Theft Alarm |
2006 | k2j89 | navod_bmw_a4.pdf | 7.9 MB | Manuál k BMW K 1200 GT v češtině |
2008 | Massakra | 05.05.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:63x Laděný výfuk ( Laser duo tech - bez koncovky ) |
|
2008 | Massakra | 05.05.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:34x Laděný výfuk ( Laser duo tech - s koncovkou ) |
|
2008 | Massakra | 05.05.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:19x Bez výfuku |
|
2008 | Massakra | 05.05.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:35x Originál výfuk |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Road 3 | 17" | Zadek | 3 | - poslední 1tis km strašný, 2směs dělá hrany na gumě - posí... | 01.11.2012 v 22:47 |