
BMW K1300S vs. Honda VFR1200F
16.08.2010
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1293 cm3 | ||||||
Výkon | 129 kW (175.4 koní) | 127 kW (172.7 koní) | 129 kW (175.4 koní) | 126.3 kW (171.8 koní) | 127.7 kW (173.7 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | ||||||
Točivý moment | 140 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 8250 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | - | 4 | |||||
Chlazení | - | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | - | Řadový | |||||
Počet válců | - | 4 | |||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 80 mm | ||||||
Zdvih | 64.3 mm | ||||||
Kompresní poměr | - | 13 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 115 mm | - | ||||
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR-17 | - | 120/70-ZR17 | ||||
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR-17 | - | 190/55-ZR17 | ||||
Rozvor | 1585 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 60.4 ° | 29.6 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 104.4 mm | - | ||||
Výška sedla | 790 mm | 820 mm | |||||
Výška sedla max | 820 mm | - | |||||
Suchá hmotnost | 228 kg | 254 kg | 228 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | 258 kg | 450 kg | 460 kg | 254 kg | |||
Objem nádrže | 19 l | ||||||
Rezerva | - | 4 l | |||||
Spotřeba | 4.7 l/100 km | ||||||
Zrychlení | 2.8 0-100 km/h | - | |||||
Maximální rychlost | 285 km/h | - |
Od Jirmal(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | k1300s nestartuje | 17 | 14.5.2024 10:42 | ||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 71 | 5.9.2023 16:48 | ||
Hledám, potřebuji | Akrapovic db kiler | 21 | 24.6.2023 08:32 | ||
Silniční cestovní | zadní brzda | 3 | 29.7.2022 08:39 | ||
Německé, rakouské | Olej v kardanu | 18 | 5.3.2022 06:50 | ||
Silniční cestovní | K1300S pujceni stroje | 8 | 16.3.2021 14:36 | ||
Německé, rakouské | K1300S - zkušenost s alarmem Scorpio SRX-900 | 1 | 19.1.2021 23:25 | ||
Silniční cestovní | K1300S - jaké plexi (turbolence větru) | 9 | 19.1.2020 18:13 | ||
Silniční cestovní | BMW K1300S Sapphire black | 4 | 25.2.2019 19:02 | ||
Silniční cestovní | Barevné varianty K1200S, K1300S | 1 | 24.6.2018 10:08 | ||
Pojeď taky | přidá se někdo? | 1 | 23.5.2017 07:21 | ||
Poradna | Utahovací momenty | 6 | 10.3.2017 20:42 | ||
Hledám, potřebuji | Olej | 6 | 7.11.2016 09:37 | ||
Výběr motorky | Výměna oleje v kardanu | 30 | 5.10.2016 15:49 | ||
Německé, rakouské | k1300s dotaz - pri 4500ot/min kope zadni kolo | 9 | 16.9.2016 18:26 | ||
Silniční cestovní | Kontrola VIN | 2 | 2.7.2016 12:11 | ||
Hledám, potřebuji | Čislo barvy bmw k1300s | 2 | 5.11.2015 14:02 | ||
Opravy a údržba | BMW K 1300 "wiring diagram" | 6 | 17.9.2015 17:11 | ||
Silniční cestovní | Zvláštní chování podvozku BMW K 1300 GT | 22 | 16.9.2015 19:07 | ||
Hledám, potřebuji | Hledám fotky | 5 | 25.8.2015 20:59 |
..seznamka předloni na podzim..láska na první pohled..čekám od ní hodně, tak snad náhrada za minulou...
Už nějaký čas jsem pokukoval po novém motocyklu. Zvažoval jsem FZ1 Fazer, VFR1200 a K1300S. U mě to ...
BMW K1300S HP je skvělý stroj.
Po dekádě na Fireblade 954 RR "najednou" mám novou mašinu... Báwo! Káčko.
Tam kde Griso vládne barevnou harmonií tónů, Káčko dominuje syrovým jazzovým trombónem. Polykač kilo...
Motorka koupena s 3950 km. takze jako by vyjela ze showroomu. Ani sebemensi skrabanec.
..jednoduchá volba..zatím pro můj styl jízdy a mou velikost lepší nevytvořili..:)
Krásný zvuk, obrovská obluda, za jízdy stabilní, do zatáčky jde ochotněji, než předchozí rockster. M...
Splnený sen o veľkej, pohodlnej a výkonnej motorke.
Dlouho jsem vybíral, jakou motku koupit,jakmile jsem ji vyzkoušel,nebylo co řešit :-)
K1300S HP limitovaná série pořadové číslo 223
Po dekádě na Fireblade 954 RR "najednou" mám novou mašinu... Báwo! Káčko.
Krásný zvuk, obrovská obluda, za jízdy stabilní, do zatáčky jde ochotněji, než předchozí rockster. M...
BMW K1300S HP je skvělý stroj.
Láska na první pohled zamiloval jsem si zvuk
Sklvělá na cestování i sportovní jízdu.
Mohutny vykonny stroj, trochu tazsi. Vyhodou je kardan.
Nádherná a neuvěřitelně silná motorka, na kterou se můžu vždy spolehnout.
Geniální cesťák a občas brutální adrenalin.
Sondermodell Motorsport K1300S .. poslední modelová řada..
Pôvodne bol na Káčku nahodený komplet zvod+tlmič Akrapovič, ale chýba ku tomu Powercommander a sem t...
Zúčastnil som sa na GP konanej na okruhu Mugello a motanie sa okolo okruhu na motorke v zástupoch ľu...
Konečne sme sa s kamarátom stretli na okruhu a mal som možnosť pojazdiť na jeho novučičkej a slušne ...
Prebehla náročná výmena oleja v kardane, už som ho menil, tak som vedel ako na to, ale zas bolo olej...
Pri poslednom výjazde sa prejavila častá závada týchto Baworov a to je nepravidelný voľnobeh spojený...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.2/10 |
Průběh výkonu | 9.8/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Převodovka | 9.2/10 |
Mechanická hlučnost | 9.2/10 |
Zvuk | 9.1/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.2/10 |
Ceny servisu | 4.2/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 9.2/10 |
Nabídka doplňků | 9.3/10 |
Servisní intervaly | 8.6/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 7.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1300 R | Stejně bych na něj narval velké plexi, tak raději rovnou kapotovanou verzi. A ta byla k mání v době, kdy jsem se rozhlížel. |
BMW K 1300 R | Aktuální možnosti trhu... A pak \"S\" vyhrálo kvůli ochraně před větrem. |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | podvozok a brzdy |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | |
Honda VFR 1200F | |
Honda VFR 1200F | |
BMW K 1200 S | |
BMW K 1200 S | chtěl jsem novější model motorky |
BMW K 1300 R | Bral bych radeji, ale v podobnem stavu, jako moje esko nejsou k mani. |
Ducati Multistrada 1200S | Neverim spolehlivosti Ducati |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 1200F | |
Honda VFR 1200F | Nenašiel som pekný model v tom čase. |
Kawasaki ZZR 1200 | Problematická spolehlivost a nesmyslné ceny |
Yamaha FZ1 Fazer | |
BMW K 1300 R | Uz jsem mel, zkusim ted nahace.. |
BMW K 1200 S | vyšší výkon, vychytané některé mušky... nevzal jsem ji z důvodu vyšší cenovky |
BMW K 1200 S | Už byla mimo finanční rozsah. |
Triumph Tiger 1200 | v daném rozpočtu bych koupil starší motorku a měl jsem strach o cestovní využití s manželkou v zádech |
BMW K 1200 S | Příliš vysoká cena K1300S rozhodla. |
Honda VFR 1200F | Honda mi prostě více sedla co se týče jízdní pozice i jízdními vlastnostmi. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Mark09 | bmw-k-1300-s-recenze.pdf | 7.6 MB | BMW K 1300 S Recenze |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_tourassist_brosc.pdf | 804 KB | BMW Motorrad Tour Assist |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_accesso.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator V |
2014 | Mark09 | bmw_k1300s_flyer_my2.pdf | 4.7 MB | BMW K 1300 S Katalog |
2014 | Mark09 | bmw_k1300s_pricelist.pdf | 321 KB | BMW K 1300 S Pricelist |
2014 | Mark09 | bmw_k1300s_manualcz_.pdf | 1.8 MB | BMW K 1300 S Manual CZ |
2013 | Mark09 | flyer_k1300s_my2013_eal.pdf | 1.7 MB | BMW K 1300 S Katalog MY 2013 |
2013 | Mark09 | bmw_hp_parts.pdf | 5.3 MB | BMW HP PARTS |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2012 | Mark09 | flyer_k1300s_my2012_eal.pdf | 1.3 MB | BMW K 1300 S KATALOG |
2012 | Mark09 | bmwk1300s.pdf | 828 KB | BMW K 1300 S Konfiguriertes Motorrad |
2012 | Mark09 | pricelist_k1300s.pdf | 218 KB | BMW K 1300 S Pricelist |
2012 | Mark09 | k_0508_rm_1111_k1300s_77.pdf | 1.8 MB | BMW K 1300 S Návod k obsluze CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k_1300_s_gb_03-1.pdf | 679 KB | BMW K 1300 S EQUIPMENT |
2011 | Mark09 | bmw_k1300s_katalog.pdf | 1.2 MB | BMW K 1300 S KATALOG |
2011 | Mark09 | pricelist_k1300s.pdf | 266 KB | BMW K 1300 S PRICELIST |
2011 | Mark09 | bmw_k1300s_sitzthoehe.pdf | 769 KB | BMW K 1300 S SITZHOEHE |
2011 | Mark09 | bmw_motorrad_engine_.pdf | 159 KB | BMW MOTORRAD ENGINE CASTROL OIL |
2011 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2010 | Mark09 | mt_k_1300_s_mp_2011.pdf | 106 KB | BMW K 1300 S AC SCHNITZER PRICELIST |
2010 | Mark09 | ac_schnitzer_k_1300_s.pdf | 181 KB | BMW K 1300 S AC SCHNITZER |
2010 | Mark09 | k_0508_rm_0509_k1300s_01.pdf | 1.7 MB | BMW K 1300 S MANUAL |
2009 | honzas77 | k_0508_rm_0908_k1300s_01.pdf | 2.0 MB | Oficiální manuál BMW v anglickém jazyce. Zdrojem manuálu je www.bmw-motrrad.com |
2009 | Mark09 | k_0508_rm_0509_k1300s_77.pdf | 1.7 MB | BMW K 1300 S Návod k obsluze CZ |
2009 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H 7 64210NBP |
2008 | Mark09 | bmw_hp_forged_wheels.pdf | 2.0 MB | BMW K 1300 S HP FORGED WHEELS |
2008 | Mark09 | k1300s_flyer_din.pdf | 633 KB | BMW K 1300 S FLYER |
2008 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1300 S K&N's Air Filter BM-1205 |
2008 | Mark09 | 781_bmw_4_08_maketa.pdf | 8.1 MB | BMW K 1300 S BMW Revue Test |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax Sportsmart | 17" | Zadek | 1 | Personal neprekonatelnou Pilot Power II. Dale jsem 10 nebot... | 19.09.2010 v 16:00 |