BMW R80 G/S: Pověsti o zrodu legendy
03.04.2022
1980 | 1981 | 1982 | 1983 | 1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1997 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||||||
Objem | 797 cm3 | 798 cm3 | ||||||||||||||
Výkon | 36.5 kW (49.6 koní) | |||||||||||||||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | - | ||||||||||||||
Točivý moment | - | 60.8 Nm | 59.82 Nm | 61 Nm | ||||||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 3750 ot/min | - | |||||||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||||||
Chlazení | Vzduch | - | ||||||||||||||
Uspořádání válců | Boxer | |||||||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||||||
Rozvod | OHV | - | ||||||||||||||
Ventilů na válec | 2 | - | ||||||||||||||
Vrtání | 84.8 mm | - | ||||||||||||||
Zdvih | 70.6 mm | - | ||||||||||||||
Kompresní poměr | 8.2 : 1 | - | ||||||||||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | ||||||||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||||||||
Brzdy vzadu | buben | |||||||||||||||
Rozměr přední pneu | 3.00-21 | 90/90-21 | - | |||||||||||||
Rozměr zadní pneu | 4.00-18 | 130/80-17 | - | |||||||||||||
Výška sedla | - | 850 mm | ||||||||||||||
Suchá hmotnost | - | 194 kg | 210 kg | |||||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 196 kg | 186 kg | 196 kg | 225 kg | - | |||||||||||
Objem nádrže | 19.5 l | 19.6 l | 26 l | 24 l | - | |||||||||||
Rezerva | - | 4.7 l | - | |||||||||||||
Maximální rychlost | 173 km/h | 150 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy | 9616 | 25.8.2021 11:56 |
po mnoha strojích znovu objevená vysněná moto, které zůstanu věrný do konce života :)
Je to časová kapsle, která vás přenese do dob dávno minulých, kdy stroj na kterém jste seděli byl sk...
Celkem raritní hybrídek u nás,který je určen hlavně pro nadšence
Klasický "ocelový" motocykl, plastů minimálně. Dvouventil, motor vychází z dlouholetých zkušeností B...
Starý dobrý Panzer, který všude projede a kamkoliv dojede.
Pekelný stroj ..30 let stará klasika kterou pomalu uvádím do 100% stavu. Koupil jsem v ne úplně ideá...
Hilda, náš výletní a kochací stroj. Dovezeno z Německa a po delších peripetiích přihlášeno v ČR na b...
Jedna z prvních GS ,nemá chybu . Pro někoho kdo má rád kus pořádnýho železa pod prdelí
Vhodný motocykl na cestování po cestách i necestách. Cestovateli vyhledávaný kousek. BMW vlastníme 4...
Super první G/S brambora. Je tak ouzká a ten motor ..prostě jak letadlo.
Je to časová kapsle, která vás přenese do dob dávno minulých, kdy stroj na kterém jste seděli byl sk...
Hilda, náš výletní a kochací stroj. Dovezeno z Německa a po delších peripetiích přihlášeno v ČR na b...
Starý dobrý Panzer, který všude projede a kamkoliv dojede.
po mnoha strojích znovu objevená vysněná moto, které zůstanu věrný do konce života :)
Pekelný stroj ..30 let stará klasika kterou pomalu uvádím do 100% stavu. Koupil jsem v ne úplně ideá...
Super první G/S brambora. Je tak ouzká a ten motor ..prostě jak letadlo.
Klasický "ocelový" motocykl, plastů minimálně. Dvouventil, motor vychází z dlouholetých zkušeností B...
Jedna z prvních GS ,nemá chybu . Pro někoho kdo má rád kus pořádnýho železa pod prdelí
Celkem raritní hybrídek u nás,který je určen hlavně pro nadšence
Vhodný motocykl na cestování po cestách i necestách. Cestovateli vyhledávaný kousek. BMW vlastníme 4...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 6.0/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 6.5/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 6.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 4.0/10 |
Jízda | |
Sport | 1.5/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Terén | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 4.0/10 |
Výška | 3.0/10 |
Ochrana motoru | 6.0/10 |
Skoky | 2.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | Mark09 | r65-r80r-r100rt-r100gspd.pdf | 33 KB | BMW R 80 GS |
1985 | bmw-motoservis | bmw-r-80-gs-r-1...pair-manual.pdf | 10 MB | Ale jsou vlastně všechny motory stejný |
1981 | JlRka | bmw-r80-g-s-repair-m.pdf | 84 MB | Servisní manuál pro první G/S. Uričtě použitelné pro další dvouventily z 80. let. |