Celkem raritní hybrídek u nás,který je určen hlavně pro nadšence
Recenze
Toto byla druhá motorka na které pokračoval můj motorkářský vývin až do roku 2006,jelikož na vlastní stroj nebyly prostředky,dal jsem vděk za toto Bé-em-wé,které pořídil(s mým malým přispěním)v r.1998 můj otec(motorkář - zatvrzelý vrtal v motorech Bmw)jakožto zcela nový předváděcí stroj,který nikdo nechtěl.V podstatě k tomuto biku nemám žádné výhrady,pro jednoho je motorka celkem v poho ale pro jízdu ve dvou je to spíše utrpení - hlavně pro spolujezce,který přestává po pár km cítit prdel a nohy s nepohodlného sedla a ukrutných vibrací motocyklu.Výkon 50 poníků je zhruba na kochání se krajinou a do terénu to chce zvolit dobré obutí a nebojácnost.Jinak jsem najezdil na tomto stroji zhruba 40tis většinou po asfaltu a za tuto dobu se prakticky jen dolíval benzín,olej a měnil pneu.Ze závad bych jen zmínil často měnící gufero ve vidlici,ve které byl malinký nálitek patrně od výroby a docházelo po určitých km k protrhnutí guferka.Další závadou pak byla výměna indukční cívky,kterou zavinil zkrat kable k připojení otáčkoměru a výměna gufera mezi kardanem a diferákem.Motor a zbytek šlape dodnes a dlouho ještě asi bude.Motocykl jsme opatřili akorát větším plexištítkem
asi jsem se zamiloval
Tak snad kažná motorka je dvouventil, ne? Jen tříkolka a moto se sajdou je tříventil. Auta jsou čtyřventily, tak nevím co je na tom extra
Jo je to dobrý Každé dvouventilové géeso je prostě pecka. Ozvi se v květnu bude setkání těchto skvělých strojů