
ČZ pod italskou taktovkou znovu ožívá!
01.04.2019
1994 | 1995 | 1997 | 1999 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 124.63 cm3 | 125 cm3 | ||
Výkon | 13 kW (17.7 koní) | 10.9 kW (14.8 koní) | 11 kW (15 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | - | 7300 ot/min | |
Točivý moment | - | 18 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 9000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||
Chlazení | Vzduch | Kapalina | Vzduch | |
Uspořádání válců | Stojatý | - | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |||
Rozvod | Membrána | - | Membrána | |
Vrtání | 56 mm | - | 56 mm | |
Zdvih | 50.6 mm | - | 50.6 mm | |
Kompresní poměr | 11.7 : 1 | - | 11.7 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | |
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | - | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | 160 mm | - | 160 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 48 mm | - | 120 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | 260 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||
Brzdy vzadu | buben | - | buben | |
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | |
Zadní kolo | 15 " | - | 15 " | |
Rozměr přední pneu | 3,25 - 19 54S (1,47 Bar) | 3,25-19 | - | 3.25 x 19 |
Rozměr zadní pneu | 140/90 Bl5 M/C 70H (1,76 - 1,96 Bar) | 140/90-B15 M/C 70H | - | 140/90 15 |
Rozvor | 1410 mm | - | 1420 mm | |
Úhel hlavy řízení | 28.5 ° | - | ||
Závlek předního kola | - | 130 mm | ||
Výška sedla | 765 mm | - | 765 mm | |
Suchá hmotnost | 125 kg | - | 125 kg | - |
Pohotovostní hmotnost | 133 kg | - | 135 kg | |
Objem nádrže | 11 l | - | 11 l | |
Rezerva | 2.8 l | - | ||
Množství oleje | 1 l | - | ||
Spotřeba | 6.6 l/100 km | - | 0.6 l/100 km | |
Maximální rychlost | 130 km/h | 105 km/h | - | 105 km/h |
Od zimirekm(1994)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | rozeta | 5 | 23.8.2024 00:16 | ||
125ccm | jaký olej | 2 | 20.3.2024 22:01 | ||
125ccm | výmena sviečky | 17 | 21.4.2023 11:51 | ||
125ccm | typový štítek | 3 | 20.10.2022 16:01 | ||
125ccm | Cagiva Roadster 125, poloha bubnu zadního kola 15" vůči ráfku po povolení drátů | 1 | 12.5.2021 21:51 | ||
Opravy a údržba | Cagiva Roadster 125, rozměr gufer přední vidlice | 4 | 5.4.2021 18:08 | ||
125ccm | Nesmyslný předstih Cagiva Mito/Roadster - Kokusan zapalování | 11 | 30.1.2020 20:49 | ||
Chopper & Cruiser | cagiva - CZ roadster 125 | 2 | 5.11.2019 14:34 | ||
125ccm | Cagiva roadster - manuál | 2 | 27.10.2016 12:52 | ||
Italské | výměna motoru | 11 | 13.2.2016 19:32 | ||
Hledám, potřebuji | řetězová sada cagiva roadster 125 | 3 | 10.9.2015 23:10 | ||
Italské | Cagiva - změny v TP | 6 | 9.9.2015 21:18 | ||
125ccm | Aprilia classic 125 vs Cagiva Roadster 125 | 5 | 30.7.2015 23:20 | ||
Chopper & Cruiser | Tesneni Cagiva Roadster 125 | 6 | 3.9.2014 18:10 | ||
Enduro & funbike | Díly na Cagivu Roadster | 0 | 12.8.2014 19:30 | ||
Italské | ČZ - Cagiva Roadster 125 Filtr Vzduchu | 2 | 4.6.2014 12:52 | ||
Opravy a údržba | dá se nějak otevřít výkon motoru cagiva roadster ? | 8 | 17.9.2013 00:32 | ||
Výběr motorky | Zaměnitelnost motorů Cagiva 125 vzduchem chlazený | 4 | 17.9.2013 00:29 | ||
125ccm | propálený píst | 7 | 22.9.2012 12:51 | ||
125ccm | moc velká spotřeba | 19 | 26.8.2012 19:28 |
Asi nejlepší dváca nejen pro začátečníky.
Když jsem jí koupil, byla v trochu horším stavu, přes zimu jsem jí zrepasoval. Teď je to pěkná moto...
Je trochu vyzdobená jako chopper, značkové brašny, řídítka, kšilt, rolka a třásně. I když je to jen ...
Motorka, která byla vyrobena ve strakonické ČZ
ČZ-Roadster - poslední motorka vyrobená za účasti strakonický továrny. Dlouho vysnívaná, teď už kone...
Roadster byla poslední motorka kterou ČZta vyráběla než ukončila výrobu motociklů.
125, 2T , pěknej design, no co víc si mohl 16-letej kluk přát?
Je to něco mezi choperem a naked bikem. Dvoutakt, na svou kubatůru má slušný výkon 13kW. Spotřeba cc...
Fakt skvělá motorka na začátek! Určitě ostatní potvrdí jen to nej...
Cagiva byla super, takovy maly Vmax :)
Roadster byla poslední motorka kterou ČZta vyráběla než ukončila výrobu motociklů.
Kompletně zrenovovaná ČZ 1994 jen škoda ze to cagiva tak po... (krach) jinak by měla kupce i dnes:-...
Motorka, která byla vyrobena ve strakonické ČZ
ČZ-Roadster - poslední motorka vyrobená za účasti strakonický továrny. Dlouho vysnívaná, teď už kone...
Je trochu vyzdobená jako chopper, značkové brašny, řídítka, kšilt, rolka a třásně. I když je to jen ...
na 125 to jede hezky a svižně no je to dvoutakt i vzhled nejni špatnej noužily jsme si spolu hodně
Asi nejlepší dváca nejen pro začátečníky.
Perfektní motorka i pro začátečníky. Lehce ovladatelná a pohodlná na delší jízdy.
Fakt skvělá motorka na začátek! Určitě ostatní potvrdí jen to nej...
Když jsem jí koupil, byla v trochu horším stavu, přes zimu jsem jí zrepasoval. Teď je to pěkná moto...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.9/10 |
Průběh výkonu | 7.8/10 |
Vibrace | 5.3/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.8/10 |
Těsnost tlumičů | 7.5/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.5/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.7/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 2.3/10 |
Nabídka doplňků | 2.8/10 |
Servisní intervaly | 5.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.3/10 |
Světla | 6.4/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1994 | kuku | 1994_cagiva_roadster_521.pdf | 9.5 MB | Servisní manuál pro motocykl Cagiva Roadster 125 |