
Vzestupy a pády Ducati SS (SuperSport)
28.03.2018
1984 | 1985 | 1986 | 2003 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 973 cm3 | 992.4 cm3 | ||
Výkon | 55.5 kW (75.5 koní) | 63 kW (85.7 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 6700 ot/min | 7750 ot/min | ||
Točivý moment | - | 87.5 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5750 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | 2 | ||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | desmo | |||
Ventilů na válec | 2 | |||
Vrtání | 88 mm | 94 mm | ||
Zdvih | 80 mm | 71.5 mm | ||
Kompresní poměr | 9.3 : 1 | 10 : 1 | ||
Příprava paliva | - | Vstřikování | ||
Startér | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Nominální výkon | - | 63 kW (85.7 koní) | ||
Kapacita akumulátoru | - | 12 kWh | ||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | ||
Typ rámu | - | Trubkový | ||
Materiál rámu | - | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 145 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | - | 17 " | ||
Zadní kolo | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 120/70-17 | ||
Rozměr zadní pneu | 130/80-18 | 180/55-17 | ||
Rozvor | - | 1395 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | ||
Závlek předního kola | - | 100 mm | ||
Výška sedla | - | 82 mm | ||
Suchá hmotnost | - | 185 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 230 kg | 202 kg | ||
Objem nádrže | 24 l | 16 l | ||
Rezerva | - | 4 l | ||
Množství oleje | - | 3.5 l | ||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | ||
Zrychlení | - | 3.6 0-100 km/h | ||
Maximální rychlost | 220 km/h | 230 km/h | ||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 10000 Km | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 10000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Silniční cestovní | alpy | 11 | 22.8.2016 20:29 | ||
Italské | Ducati SS1000DS tlumič řízení | 1 | 14.10.2014 08:17 | ||
Italské | Nesháníte někdo karbony na Ducati? | 30 | 22.5.2014 18:24 | ||
Motovybavení | Pomoc - Ducati SS | 21 | 12.12.2013 18:12 | ||
Silniční sportovní | Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000, | 62 | 21.8.2013 14:54 | ||
Italské | Jak sundat hrb z nádrže? | 14 | 1.3.2013 20:18 | ||
Italské | SS1000DS | 5 | 16.1.2013 06:21 | ||
Italské | Kod barvy ducati | 10 | 26.7.2012 09:30 | ||
Italské | ECU Ducati vs. Ignitech | 39 | 21.5.2012 21:23 | ||
Opravy a údržba | Jak odvzdušnit brzdu? | 10 | 18.3.2012 19:48 | ||
Opravy a údržba | Jaký utahovací moment? | 35 | 28.9.2011 20:54 | ||
Opravy a údržba | Otevřel jsem odvzdušňovák a kapalina nikde :( | 15 | 25.9.2011 22:39 | ||
Opravy a údržba | kdo je ze zlína a přijede mi za 500 spravit brzdu? | 4 | 25.9.2011 18:06 | ||
Italské | Kterak z 1000DS udělat supermomo | 43 | 24.7.2011 15:05 | ||
Italské | Kryt suché spojky - materiál a konstrukce | 48 | 20.5.2010 20:57 | ||
Italské | Docela zajímavá stránka | 7 | 15.2.2009 10:17 | ||
Italské | Ducati TT 1000 | 28 | 27.1.2009 21:29 |
Tak jsem se konečně dopracoval k litru. Není to žádný zabiják (stejně jako všechny SSka), ale tohle ...
Poctivá klasická Ducati s tradičním, vzduchem chlazeným srdcem. Kombinace špičkových prvků: pevného ...
Sportova klasika, ktora chyti za srdce. Dvojvalec so zatahom, ktory netreba tocit. Ma svoje caro, a ...
Krásná červená Italka propletená nádherným trubkovým rámem a uvnitř litrovej desmo-dvouval není co d...
Splněný sen...italská klasika, která nestárne :-)
Myslím,že pro zanícené není třeba popisu .ostatní prominou.
Poctivá klasická Ducati s tradičním, vzduchem chlazeným srdcem. Kombinace špičkových prvků: pevného ...
Sportova klasika, ktora chyti za srdce. Dvojvalec so zatahom, ktory netreba tocit. Ma svoje caro, a ...
Splněný sen...italská klasika, která nestárne :-)
Tak jsem se konečně dopracoval k litru. Není to žádný zabiják (stejně jako všechny SSka), ale tohle ...
Krásná červená Italka propletená nádherným trubkovým rámem a uvnitř litrovej desmo-dvouval není co d...
Myslím,že pro zanícené není třeba popisu .ostatní prominou.
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 800 | Technika mi přišla složitá a bál jsem se oprav, navíc jsem chtěl něco klasického a sportovního, co bude trochu výjimečné. |
Ducati Monster 900 (i.e.) | Monster je na mě malý, ale jinak je super. |
Ducati 620 Sport | Nakonec jsem zatoužil po větším objemu. |
Ducati 900 SS | Nebyly aktuálně dostupné v takovém stavu, jak bych chtěl. |
Ducati 600 SS | Nakonec jsem zatoužil po větším objemu. |
Ducati 1000 SS | Chtěl jsem model 2006, ale v tu dobu pro měl by finančně nedostupný. |
Ducati Sport 1000 S | Nebyly. ...a když, tak drahé. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1000 SS | Chtěl jsem model 2006, ale v tu dobu pro měl by finančně nedostupný. |
Cagiva Raptor 1000 | Slabší výkon a náklady na provoz |
Honda CBR 929RR Fireblade | Majitel sa rozhodol, ze ju nepreda a necha si ju. Vahal som len koli jej predajnej cene, ktora bola velmi nizka a tak som sa bal, ci to nebude macka vo vreci. Nakoniec sa to vyriesilo samo. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | venakucera | manual-ss-1000-ds-2003.zip | 1.9 MB | Uživatelská příručka |
2003 | venakucera | nahradni-dily-ss-1000-ds-2003.zip | 4.7 MB | Náhradní díly |