
Dvouválcové superbiky Ducati knižně
13.10.2023
2006 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 998 cm3 |
Výkon | 105 kW (142.8 koní) |
Výkon při otáčkách | 9750 ot/min |
Točivý moment | 112 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | 2 |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 17 |
Rozměr zadní pneu | 190/50 17 |
Rozvor | 1420 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Suchá hmotnost | 186 kg |
Objem nádrže | 15.5 l |
Rezerva | 3 l |
Maximální rychlost | 270 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Technika | Ducati 999 - rozměr zadní pneu | 25 | 15.4.2023 17:40 | ||
Italské | Ducati 999 stavba | 23 | 11.7.2021 09:35 | ||
Supersport | Ducati 999s chcípá | 12 | 8.3.2021 18:28 | ||
Supersport | Ducati 999s | 24 | 10.8.2020 11:38 | ||
Italské | Brašny na 999??? | 9 | 18.4.2017 18:59 | ||
Italské | kontrolka servisníhi intervalu Ducati 999 | 3 | 7.8.2016 09:20 | ||
Italské | Ducati 999 Motohouse 2012 8-9 | 20 | 20.10.2015 10:37 | ||
Opravy a údržba | Rozebrání vidlice Öhlins - spešl klíč | 9 | 7.9.2011 23:47 | ||
Italské | Ducati 999s Fila Edition 04 | 544 | 23.1.2011 18:52 | ||
Italské | 999 S | 42 | 5.11.2010 16:11 | ||
Italské | Servisní manuál 999 | 8 | 29.4.2010 23:06 | ||
Italské | Rychlopal Acossato | 5 | 7.4.2010 22:52 | ||
Italské | Elektroinstalace - kostra | 11 | 17.12.2009 15:27 |
Pravověrný superbike ze staré školy. Tak trochu jiná Ducati, která se ve své době netrefila do vkusu...
Vždycky jsem si tak nějak říkal, že až jednou vyrostu a bude ze mě velkej kluk, koupím si Ducati... ...
Je to eSko s par hrackama navic... Barva neni replika,castecne jsme si to vymyslely a moc se mi to t...
Ducati 999s Öhlins, Brembo, Termignoni, Marchesini, Magneti Marelli
Krásny a nezameniteľný zvuk, Öhlins podvozok, silný 2V motor.
Výfukový systém s řídící jednotkou Termignoni, komplet Ohlins, antihoppingová spojka TSS, filtry K&N...
Italka :) zo vsetkym co k tomu patri. Trasie sa, chrasti a super jazdi :)
upraveno na okruhové ježdění včetně brash tak jak jsem si představoval.další úpravy budou následovat...
Múj první dvouvál...surovej supersport
Je to neuveritelny zazitek tuhle cervenou krasku ridit.
Ducati 999s Öhlins, Brembo, Termignoni, Marchesini, Magneti Marelli
prostě srdcová záležitost , a sny které se mají plnit
Chci ji od jejího představení. Vím, že trh ji vlastně odmítl a Ducati téměř zkrachovala, jenže je to...
Italka :) zo vsetkym co k tomu patri. Trasie sa, chrasti a super jazdi :)
Pravověrný superbike ze staré školy. Tak trochu jiná Ducati, která se ve své době netrefila do vkusu...
veselé a hravé dvouhlavé parní kladivo...
Krásny a nezameniteľný zvuk, Öhlins podvozok, silný 2V motor.
Vždycky jsem si tak nějak říkal, že až jednou vyrostu a bude ze mě velkej kluk, koupím si Ducati... ...
Další kousek od Roberta Papežíka a design od Mršti. Je to můj první okruhový litr po 848...
Múj první dvouvál...surovej supersport
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.5/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 3.5/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-R 750 | 2008: Nakonec mne uhranula 999s. Jinak myslím, že na okresku a příležitostné okruhy ideální stroj. |
Kawasaki ZX-10R Ninja | 2004: Zase se mi zamotala do výběru, asi jí jednou musím pořídit a vyzkoušet… |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 R | Nemohl jsem pořídit jinou dřív, než svoji milovanou mille R. Taky bych musel víc zalovit v prasátku. |
Honda CBR 1000RR Fireblade | Nedostupnost, na mojí výšku malá. |
Ducati 999 | |
Ducati 1198 S | Chtěl jsem rok 2005-2006, ale v té době jsem na žádnou ve slušném stavu nenarazil |
Aprilia RSV 1000 Factory | cena |
Aprilia RSV 1000 Factory | RSV mě nečekaně chytlo, V60 magnesium je takový pěkně naštvaný |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2006 | adminmotorkaricz | ducati_999_999s...al_download.pdf | 43 MB |