
-
Ducati DesertX Discovery: lepší ochrana a jiné barvy
28.06.2024
-
Ducati Tour pokračovala v Ostravě
17.06.2024
-
Ducati představuje DesertX
09.12.2021
-
Ducati představí novinky 2022 online, největším lákadlem je sériový DesertX
23.09.2021
-
Ducati v Miláně ukazuje koncepty Motard a DesertX
05.11.2019
-
Ducati představila Streetfighter V4, malou Panigale V2 a koncept Desert X
23.10.2019
- Přidat článek
2022 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 937 cm3 | ||
Výkon | 81 kW (110.2 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | ||
Točivý moment | 92 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC/desmo | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 94 mm | ||
Zdvih | 67.5 mm | ||
Kompresní poměr | 13.3 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 230 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | ||
Zadní kolo | 18 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 90/90 R21 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | ||
Rozvor | 1608 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27.6 ° | ||
Závlek předního kola | 122 mm | ||
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 820 mm | |
Světlá výška | - | 250 mm | |
Výška sedla | 875 mm | ||
Suchá hmotnost | 202 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 223 kg | ||
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | 225 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 242 kg | |
Objem nádrže | 21 l | ||
Spotřeba | 5.6 l/100 km | ||
První cena | - | 400000 Kč | |
Poznámka | cena 15 990 EUR (cca 390 000 Kč) | cena 16 790 EUR (cca 400 000 Kč) | - |
Výměna motorového oleje | 15000 Km | ||
Výměna olejového filtru | 15000 Km | ||
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Ducati - Diagnostika | 2 | 11.4.2025 08:49 |
-
Ducati DesertX (2022)
Praha 5-Smíchov, xavier011Fantasticky univerzal s neskutecnym podvozkem
-
Ducati DesertX (2022)
Valašské Meziříčí, elvis13Zábavná, mrštná a v charakteru motoru s projevem tak trochu “hrubiána”.
-
Ducati DesertX (2022)
Tehov, tomas-verunackrásné lehké výkonově ideální cestovní enduro v retro duchu na delší cesty i na na každodenní projíž...
-
Ducati DesertX (2022)
Valašské Meziříčí, elvis13Zábavná, mrštná a v charakteru motoru s projevem tak trochu “hrubiána”.
-
Ducati DesertX (2022)
Praha 5-Smíchov, xavier011Fantasticky univerzal s neskutecnym podvozkem
-
Ducati DesertX (2022)
Tehov, tomas-verunackrásné lehké výkonově ideální cestovní enduro v retro duchu na delší cesty i na na každodenní projíž...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 5.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 10.0/10 |
Skoky | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 World Raid | o trošku méně výkonnu,ale jinak dostačující pro začínající jezdce |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
CFMOTO 450MT | Cf bylo trochu levnější a chtěl jsem něco ušetřit:-) |
Voge 900 DSX | Cena |
Honda ADV350 | perfektní posez, ale Desmo odrazuje a zvuk jak když lítají podložky v plechovce |
Husqvarna Norden 901 | Nechtělo se mi na ni čekat + motor KTM je prověřen, KTM má lepší distribuční i servisní síť. |