Ducati Diavel 2015
03.07.2014
29.10.2022
25.11.2020
04.11.2018
21.07.2017
30.06.2017
23.01.2017
18.01.2017
20.08.2015
23.07.2014
05.06.2014
13.05.2014
30.03.2014
04.03.2014
31.07.2013
25.10.2012
01.07.2011
20.06.2011
14.06.2011
23.05.2011
20.05.2011
18.04.2011
01.03.2011
22.02.2011
02.11.2010
14.10.2010
27.08.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 1198 cm3 | 1198.4 cm3 | ||||||
Výkon | 119 kW (161.8 koní) | 118.2 kW (160.8 koní) | 110.9 kW (150.8 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9250 ot/min | 9500 ot/min | 9250 ot/min | 9000 ot/min | |||
Točivý moment | 128 Nm | 130.5 Nm | 130 Nm | 123 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | desmo | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 106 mm | |||||||
Zdvih | 67.9 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | 12.5 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | Příhradový | - | ||||||
Materiál rámu | chrommolybden | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 240/45-ZR17 | ||||||
Rozvor | 1590 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 28 ° | |||||||
Výška sedla | 770 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 210 kg | 205 kg | 210 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 239 kg | ||||||
Objem nádrže | 17 l | |||||||
Spotřeba | - | 7.6 l/100 km | - | |||||
Maximální rychlost | 245 km/h | 250 km/h | 259 km/h | - | ||||
První cena | - | 408500 Kč | - | 475000 Kč | - |
Od bodies(2013)
Od bodies(2013)
Od Roobert(2011)
Ducati Diavel V4 a nový Scrambler na EIC...
Ducati Diavel nově v rytmu čtyř válců
Andaluzie silnice A-348 Torvizcón - Cádi...
Ducati Diavel Diesel - Never Look Back
Ducati XDiavel
World Ducati Week 2014
Ducati Diavel 2015
Diavel v redakčním videu
Ducati Diavel 2015: Don´t call me a cruiser
Co je Ducati?
Test 0-240-0: Ducati Diavel vs. Audi R8 V10
Extrémní test helem Shark
Ducati Diavel - TV Commercial 60"
World Ducati Week 2012 - Drag Race
Jak se dělá Ducati Diavel?
Ducati Diavel - pohled ze sedla
Novinářské testy Ducati Diavel
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Ducati - Diagnostika | 0 | 10.10.2024 13:52 | ||
Opravy a údržba | Ducati Diavel řetězovka | 22 | 20.8.2024 20:40 | ||
Chopper & Cruiser | Ducati Diavel rv 2015 finanční náročnost | 48 | 23.10.2023 22:13 | ||
Chopper & Cruiser | Ducati diavel 1200 | 5 | 14.7.2022 10:52 | ||
Opravy a údržba | Ducati diavel elektrika | 0 | 26.5.2021 13:09 | ||
Naked bike | Ducati Diavel | 2 | 3.9.2020 07:58 | ||
Pojeď taky | Diavel setkání | 38 | 4.12.2017 12:19 | ||
Naked bike | zadne kolo... | 9 | 12.11.2017 20:36 | ||
Chopper & Cruiser | Diavel vs. Vmax | 15 | 1.5.2017 20:11 | ||
Papírování a nehody | Má Diavel výrobní štítek? | 14 | 17.4.2017 19:24 | ||
Italské | Lozisko klikove hridele | 18 | 10.3.2017 14:19 | ||
České | ferat2 -co už | 16 | 28.2.2016 19:18 | ||
Italské | Novinářské testy Ducati Diavel | 11 | 27.5.2011 17:55 | ||
Výběr motorky | dmoto Brno - Ducati Diavel | 7 | 27.5.2011 17:53 |
Ďábel v rouše...no...ďábla...v mém případě to inferno drobet ředí decentnější barva
Od začátku své ,,velké,, jezdecké kariéry (myšleno od momentu držení řidičského oprávnění A bez om.)...
Tak jsem obměnil celou garáž.Prodal Benelli i Aprilii RSV i Cafe racer .Ale prázdná garáž je strašně...
Vivian byla učesaná a nalíčená-vypadala dobře jako vždy. Hlavu měla naraženou na věšáku vedle mého ...
Pro mě a dle mého vkusu krásná, silná a navíc s výbornými jízdními vlastnostmi, sedli jsme si spolu ...
Pro mě snad ta nejhezčí motorka co byla vyrobená
Výborná motorka s úžasným motorem
Velmi návykový stroj.Všechny druhy moto v jednom stroji.
Při prvním svezení u prodávajídího jsem měl velký respekt.Oproti Thundercatovi je to prostě velký ho...
Ducati se vším všudy. Má v sobě hravost,sílu i charakter. Je to moto o kterém jsem snil a chvilku tr...
Top motorka. Moje nadšení Diavelem je tak velké že jsem jsi pořídil ještě jednu :-))
Při prvním svezení u prodávajídího jsem měl velký respekt.Oproti Thundercatovi je to prostě velký ho...
Ďábel v rouše...no...ďábla...v mém případě to inferno drobet ředí decentnější barva
Lehce upravený Diesel, jen tak pro radost.
Pro mě snad ta nejhezčí motorka co byla vyrobená
Motorka která splnila vše co jsem chtěl :-) Edice cromo
Krásný stroj a splněne praní ,o nové motorce jsem přemýšlel asi rok a nejméně 2roky jsem přemlouval ...
Peklo na zemi, anděl i ďábel. :)
Velmi návykový stroj.Všechny druhy moto v jednom stroji.
Ducati se vším všudy. Má v sobě hravost,sílu i charakter. Je to moto o kterém jsem snil a chvilku tr...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 8.2/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 7.5/10 |
Spolehlivost | 8.2/10 |
Brzdy | 8.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 7.8/10 |
Jízda | |
Sport | 9.4/10 |
Město | 8.4/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.5/10 |
Servisní síť | 5.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.0/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki C1800 Intruder | Rozhodl jsem se nakonec pro Diavela.Líbil se mi víc. |
BMW K 1300 R | 4 hrnky |
Ducati Streetfighter 1098/s | Moc hranatá. |
Yamaha V MAX | Scházela jí podle mě hravost.Možná jen ten daný kus co jsem se svezl? |
Ducati Monster 1100S | Pro me mala motorka ... 197/120 😊To proste neslo😊 |
Yamaha V MAX | velmi drahý a jízdní vlastnosti v zatáčkách mi připadaly moc silové, spíše by rád jezdil rovně. Ale charisma má obrovské. |
Triumph Rocket III Roadster | nějak jsem se nemohl nakonec srovnat s řadovým tříválcem, i když výkonově je neuvěřitelný |
Moto Guzzi Sport 1200 4V | po svezení na Diavelu a přeci jenom \"srdečnímu vztahu\" k ducati, i když jsem předtím žádnou Ducati neměl, zvítězil Diavel. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 650R | Cena za desmo servis a cena za motorku |
Triumph Speed Triple | |
Ducati Multistrada 1200S | je malá |
BMW R nineT | Diavela jsem nejen zvažoval, ale původně i koupi. Bohužel koupě byla hodně smolná a Diavel po velkých peripetiích putoval zpět k původnímu majiteli. Motorka mě sice nadchla, ale jak je to s tím opakovaným vstupováním do stejné řeky? :-) |
Yamaha YZF-R1 | finance.. |
Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob | Jede to až hrůzostrašně, brzdí fantasticky. Ale chci se dožít 42 let a manželku by nebavilo prát posraný slipy. Cenově je to tak nastejno. No a bublání vzducháče je prostě nejvíc. |
Suzuki VZR 1800 Intruder | |
MV Agusta Dragster 800 (RR) | Asi vzhled |
Aprilia Tuono 1000 R Factory | hodně muziky za hodně peněz |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | adminmotorkaricz | diavel.pdf | 12 MB |