
Aprilia SL 750 Shiver vs Ducati Monster 696
19.06.2008
25.03.2021
05.04.2018
12.01.2018
13.05.2014
18.06.2013
04.10.2012
17.06.2008
11.04.2008
04.03.2008
18.02.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 696 cm3 | 803 cm3 | |||||
Výkon | 54.5 kW (74.1 koní) | 59 kW (80.2 koní) | 63.5 kW (86.4 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 8250 ot/min | |||||
Točivý moment | 62 Nm | 69 Nm | 78 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 7750 ot/min | 6250 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | desmo | ||||||
Ventilů na válec | 2 | ||||||
Vrtání | 88 mm | ||||||
Zdvih | 57.2 mm | 66 mm | |||||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | 11 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Příhradový | - | |||||
Materiál rámu | lehká slitina/chrommolybden | ocel/lehká slitina | chrommolybden/lehká slitina | - | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 148 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 120/60-ZR17 | - | 120/60-17 | ||||
Rozměr zadní pneu | 160/60-ZR17 | - | 160/60-17 | ||||
Rozvor | 1452 mm | 1450 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 24 ° | ||||||
Světlá výška | 117 mm | - | |||||
Výška sedla | 770 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 161 kg | 163 kg | 161 kg | 167 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 187 kg | |||||
Objem nádrže | 15 l | ||||||
Rezerva | 3 l | - | |||||
Množství oleje | 3.1 l | - | |||||
Spotřeba | 5.5 l/100 km | - | |||||
Zrychlení | 4.2 0-100 km/h | - | |||||
Maximální rychlost | 210 km/h | 200 km/h | - | ||||
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - | |||||
Výměna hnacího řemene | 24000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 24000 Km | - | |||||
Výměna brzdové kapaliny | 36000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 24000 Km | - | |||||
Seřízení ventilové vůle | 12000 Km | - |
Od motormichal(2012)
Od motormichal(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | posunutí stupaček bez přepákování | 8 | 4.6.2023 15:10 | ||
Naked bike | Vynechává na 6000 otačkách | 10 | 30.12.2021 06:56 | ||
Naked bike | Falešný neutrál | 14 | 19.8.2021 16:31 | ||
Výběr motorky | Spojka monster | 3 | 7.8.2021 23:49 | ||
Italské | Ducati Monster 696 | 4 | 26.6.2021 13:27 | ||
Italské | monster 696 po DN nestartuje | 19 | 12.3.2021 23:04 | ||
Naked bike | Pomoc s výběrem (Od zkušenějších / majitelů) | 19 | 20.5.2020 19:50 | ||
Naked bike | Měnit olej po 250km | 19 | 11.4.2020 22:18 | ||
Hledám, potřebuji | pomoc při koupi | 1 | 15.3.2020 00:41 | ||
Naked bike | Cena ducati monster 696 | 28 | 29.1.2020 13:55 | ||
Hledám, potřebuji | Jaký adaptéry na stojan | 0 | 4.9.2019 22:05 | ||
Italské | Ducati Monster 696 kód barvy | 0 | 18.8.2019 16:15 | ||
Pokec o motorkách | Přepis | 9 | 3.8.2019 06:13 | ||
Papírování a nehody | Chyba ve velkém TP | 23 | 25.7.2019 14:17 | ||
Naked bike | Ducati a déšť | 65 | 12.5.2019 13:18 | ||
Hledám, potřebuji | Ducati Monster 696 796 - rozteč držáku řidítek a zapalování | 0 | 13.10.2018 00:51 | ||
Opravy a údržba | Nákup / oprava krovky | 7 | 20.7.2018 21:45 | ||
Začínáme | První motorka (naháč) | 21 | 8.7.2018 19:01 | ||
Naked bike | Ducati Monster alternativní zrcátka | 7 | 27.6.2018 12:54 | ||
Italské | Monster 696 otevření z 35 KW | 2 | 24.6.2018 21:59 |
Tak je to Talian v krásném červeném kabátě !
Krásná Italka v bílý barvě. Malá, hodná s velkým charakterem a nááádherným zvukem. Láska na první po...
Hračička pro bejvalku, teď už se svezu jenom já.
Na cestu Ducati mě přivedla 796, kdy jsem poprvé zjistil, jak strašně jsem se spletl, že Ducatky, kt...
Další můj splněný sen. Černý hřebec z Itálie, co umí člověku vykouzlit úsměv na tváři :)
Monstřík 696 je ideální motorka na zatáčkové okresky s dobrým povrchem.
To je tak když se plní sny!!! :-)
Svého staříka jsem se rozhodla prodat, abych další rok pořídila něco novějšího. Opět Monstera nebo v...
Suprově ovladatelná a lehká moto. Ale hlavně je to duc, takže krásný zvuk dvouválu a design italskýc...
Môj sen sa stal skutočnosťou...
Svého staříka jsem se rozhodla prodat, abych další rok pořídila něco novějšího. Opět Monstera nebo v...
Toto je má motorka, motorky jsou dobré.
Malá, hezká motorka, pro drobnou ženu
Je to motorka která mi padla do oka hned na první pohled
Hračička pro bejvalku, teď už se svezu jenom já.
Ducati Monster 696 R.V. 2009 Výstižně popište svoji motorku jednou, dvěma větami.
Monster je prostě splněný sen!
Na cestu Ducati mě přivedla 796, kdy jsem poprvé zjistil, jak strašně jsem se spletl, že Ducatky, kt...
Láska na první pohled,hledala jsem dlouho a nakonec to vyšlo :-)
Je to mazel ačkoliv malá motorka, dokáže jet velmi solidně:)
Instalace koncovek od pana Termixe, bez ECU a filtru. Koupeno v Itálii v Misanu u Genial Motor. Veli...
Tak letos zas! :) Krásné víkendové krocení zatáček v Rakousku :)
Tradiční oslava výročí v Tatrách. Někdo to slaví na večeři u svíček, my raději jezdíme! |-)...
Dnes jsem vyrazil na další vyjížďku, ale po předchozí zkušenosti jsem namontoval dB killery a musím ...
Tak jsem to dneska poprvé prubnul. Nenapadlo mě nic lepšího, že před prvním vyjetím vyndat dB killer...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 8.5/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 9.9/10 |
Spolehlivost | 8.6/10 |
Brzdy | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.9/10 |
Město | 7.9/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.2/10 |
Ceny servisu | 4.0/10 |
Servisní síť | 4.7/10 |
Dostupnost dílů | 5.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.5/10 |
Servisní intervaly | 6.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.7/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.8/10 |
Světla | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XJ6 | Neseděla mi |
Kawasaki ER 6N | Vůbec se nelíbila přítelkyni. Navíc řadový 2V oproti V2. |
Ducati Monster 695 | Starší model a lepší kusy byli jenom o pár desítek tisíc levnější. |
Aprilia SL 750 Shiver | Monster se víc líbil. |
Honda CBF 500 | |
Kawasaki ER 6N | |
Honda NC 750S | Pěkná, ale asi až moc praktická na úkor emocí. |
Kawasaki Z 750 | Měla to těžké, u Ducati prostě promluvilo srdce. |
Ducati Monster 796 | |
Ducati Monster 695 | Design vyhrál a rozhodl jsem připlatit :) |
Honda CB 650F | Krásná moto se sametovým motorem ale vyšší cena |
Aprilia SL 750 Shiver | Cena |
Yamaha MT-07 | Na začátku výběru se mi líbila ale postupem času se okoukala. A za druhé, připadne mi ještě menší než ducna |
Kawasaki Z 750 | Je těžká a má jí víc lidí než Ducati. |
Triumph Street Triple | Nebyla dobrá nabídka a chuť :-P |
Triumph Street Triple | Monster je hezčí motorka :). |
Suzuki GSR 600 | Protože Monster se mi líbil víc :) |
Yamaha MT-07 | neni to ducati |
Yamaha XJ6 | poslechla jsem motorkářské srdce |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 600 | Nekoupena pouze kvuli ceně. Mít na to víc peněz, byla 696 jasnou volbou. |
Aprilia SL 750 Shiver | |
Ducati Monster 796 | Přemýšlel jsem, jestli ji nevzít na rok na rozježdění po několika letech bez moto. |
Aprilia SL 750 Shiver | Žádná pěkná v top stavu zrovna nebyla |
Ducati Monster 796 | Protože už jsem vlastnil 695,tak bych si moc nepomohl a navíc nemá letmák. |
Ducati Monster 796 | Je slabší, nemá letmák a je jich hodně. |
Kawasaki Z 1000 | |
MV Agusta Brutale 675 | Ani nevím. Dlouho jsem o ní snil, ale jakmile se naskytla MV, tak jsem jen přidal pár tisíc.... |
Yamaha MT-03 | Chtěl jsem ideálně novou moto kvůli vysokému ročnímu nájezdu + nemám zkušenosti |
Suzuki GSR 600 | Nevyhovující posez, resp. na motorce jsem byl předkloněný více než mi vyhovovalo a tedy jsem držel více váhy rukama, než jsem chtěl. |
Yamaha MT-03 | |
Kawasaki ER 6N | |
Ducati Monster 796 | Stav motorky a hlavně neměla ten letmáč... |
Ducati Monster 796 | Opäť ako v prvom prípade, náhodou sa vyskytla super ponuka na 796. :-) |
Ducati Monster 796 | |
Ducati Monster 796 | Protože jsem narazil na super nabídku 796ky B-), takže nebylo o čem ;-) |
Aprilia SL 750 Shiver | malo kusu a o trosku drazsi nema pal. mapy |
Ducati Monster 1100 | málo jich bylo v inzerátech |
Ducati Monster 796 | sytič! |
Yamaha MT-07 | nakonec rozhodla cena... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | adminmotorkaricz | monster_696.pdf | 5.3 MB | |
2009 | Miskindoma | m696_09_en.pdf | 66 MB | Servis manual |
2008 | g60rr | m696_eu_2009.pdf | 8.1 MB | katalog dilu |
2008 | g60rr | m696_2008_en.pdf | 5.3 MB | anglicky manual vcetne schemat |
2008 | g60rr | navod_monster_696.pdf | 5.3 MB | cesky navod |
2008 | g60rr | servisni-manual_m696.pdf | 66 MB | anglicky servisni manual |