Krásná Italka v bílý barvě. Malá, hodná s velkým charakterem a nááádherným zvukem. Láska na první pohled!
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Po telefonu prodejce popsal motorku - stav souhlasil. Prodejce mi trošku slevil kvůli prázdné nádrži a kvůli tomu, že jsme jeli z dálky.
První dojmy - Ze začátku se zdá trošku ucukaná, nelíbí se jí nízký otáčky. Člověk si na ní velice rychle zvykne. Nejlepší věc je zvuk ! To je prostě peklo! Nad 5000 už zní krásně, mechanicky, od 7000 už řve jak na lesy, a okolo 9000 přijde razantní zásah omezovače. S motorkou se dá krásně zžít, do zatáček se pokládá úplně sama.
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, kteří nechtěj sedět na Hornetu nebo ER6 jako dalších tisíc lidí Pro každýho, komu buší srdce pro Duc!
Doplňky na motorce - Termignoni s Race jednotkou
CNC páčky(poté vráceno do origo stavu)
Spojkový válec (origo prosakoval)
Černý plexi
Červený proužek
Recenze
Ducati byla moje láska od malička. Pohled na dominujícího Carla Fogartyho a Troye Baylisse mám před očima ještě teď. K Ducati jsem tíhnul vždycky a tak moje první motorka musela být z Bologny, i přes 3 pekelný rychlý a hezký Suzuki v garáži otce.
Koupě
A taky že jo, na internetu jsem vyhlídl dva inzeráty takřka stejnejch 696 ve Free-moto. Kamarád se s prodejcem zná, tak zavolal a zjistil stav. A o víkendu se jelo. Jeden Monster byl v naprosto origo stavu s nižším nájezdem, druhej měl pár úprav (tj. Termignoni s jednotkou, zrcátka, padáky, držák SPZ). No, po příjezdu bylo jasno a vybral se ten s Termíkama.
Následovalo svezení, po kterým bylo jasno, že se veze domů. Vzhledem k tomu, že byl konec podzimu, tak se uložil do garáže a čekalo se na jaro.
První jízda
No a přišla první vyjížďka. První ,,velká" motorka, po 125, takže opatrně a s respektem.
Nastartování probíhá s pomocí ručního sytiče, na volnoběh zní 696 trošku jako chopper nebo traktor. No co, vzduchovej dvouvál.
Řadíme dolů za jedna a pomalu se spojkou. Ta zabírá na samým konci, kdy už je páčka takřka vymáčknutá. 696 roztáčí zadní kolo a my se pomalu a s respektem rozjíždíme vpřed. Motorku nechávám delší dobu zahřát, společně s gumama.
První rovinka, tak zkusíme trošku zatáhnout No a pak to přijde. Zvuk Termignonu(bez homovložky) je peklo, nirvána, droga, nesmysl !! Jedna, dva, tři k omezovači a já mám rohlík na tváři. Do 4000 cukáme, do 6000 se začíná probouzet a nad 6000 už je vážně nirvána a otáčení hlav všech kolemjdoucích není výjimkou.
Kroutící moment je tam takřka pořád, na tak malou a lehkou motorku(161kg suchá) bohatě stačí na výrazný zrychlení prakticky na každý kvalt.
V zatáčkách jsem si byl trošku nejistej, ale ten Monster tam prostě padá sám, krása. Na hladký silnici je to nádhera, no dobře, na rozbitý má tendenci trošku skákat jak koza. Takže hezky do stupaček a přeploužit naše ,,krásné" silnice.
Zpětná vazba z podvozku je víc než dobrá, človek ví o každým špendlíku pod motorkou. Supr!
Výlety
Jeden z prvních výletů - Ještěd
Klub Ducati - sraz v Rossomoto MB
V rámci Ducati Klubu, vyjížďka Boleslav - Litoměřice - Doksy - Boleslav
Ještě jednou Ještěd
Jednou Bezděz
U rozhledny Tábor u Jičína
Nájezd
No po první sezóně najeto cca 6000, né moc, ale prostě je to na víkendový ježdění, a párkrát i do práce. Letos začíná druhá sezóna a už máme skoro 2000.
Klady
- Zvuk - Prostě nirvána, neuvěřitelný
- Podvozek - na skvělejch silnicích prostě geniální !!
- Ducati - prostě jedinečná - člověk jí nepotká na každým rohu
- Cena - dají se sehnat za relativně hezký peníz
- Velikost - je malá, krásně se vodí
- Uživatelská přívětivost - lehká na naučení
Zápory
- Náhradní díly - přece jen jich tolik není
- Podvozek - na špatnejch silnicích trošku skáče
- Trošku chybí výkon (to ale asi u všech menších dvouválců)
Jarda-Liberec: Dííík !!
KrtekBazi: Jasný, na to jak je lehounkej to stačí Ale sem tam si člověk říká, že by to trošku víc sneslo Ale zase co, na okreskách mi ten nedostatek výkonu nahradí víc než dostatečně
Moc pěknej stroj,a že nemá tolik koníků bych neřešil,všechno je o váze a zpřevodování a jaký máš kouleMáme doma několik Monsterů a můžu ti řict že moje 695 jede do cca 160 stejně jako bráchův dvouventilovej Monster 1000.Tak přeju spoustu DESMO zážitků.
krásná!!!