Ducati Monster
Informace k modelu
Ducati představila novou generaci modelu Monster. Jmenuje se jen a pouze Monster, má motor známý z modelů Multistrada 950 nebo Hypermotard 950
Redakční testy
Články
Technické údaje Ducati Monster
2021
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 937 cm3
Výkon 82 kW
Výkon při otáčkách 9250 ot/min
Točivý moment 93 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 2
Rozvod DOHC/desmo
Ventilů na válec 4
Vrtání 94 mm
Zdvih 67.5 mm
Kompresní poměr 13.3 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Monocoque
Materiál rámu lehká slitina
Zdvih předního odpr. 130 mm
Zdvih zadního odpr. 140 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu 180/55ZR17
Rozvor 1474 mm
Úhel hlavy řízení 24 °
Závlek předního kola 93 mm
Výška sedla 820 mm
Suchá hmotnost 166 kg
Pohotovostní hmotnost 188 kg
Objem nádrže 14 l
První cena 299000 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 309000 Kč
Poznámka Monster + za příplatek 10 000,- nabídne navíc přední štítek a kryt místo sedla spolujezdce
Výměna motorového oleje 15000 Km
Výměna olejového filtru 15000 Km
Seřízení ventilové vůle 30000 Km
Videa Ducati Monster
Témata ve fóru o Ducati Monster
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Monster krovka 7 18.2.2022 12:47
Začínáme Zajeti motocyklu - quickshifter 55 31.7.2021 09:28
Skupiny
Uživatelské články
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.60 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 1 uživatelů.
Kupující kteří dali Monster přednost
NekoupiliZ důvodu
Triumph Trident 660 Slabší objem
Kawasaki Z900 Vetší váha, čtyřválec
Aprilia Tuono 660 Výška sedla, posez, QS není v základu
Yamaha MT-09 Design, vzhled
BMW F 900 R Moc hezká motorka, taková velká, chlapská. Skvělý SW a infotainment. Tři mínusy - nejlínější motor, paradoxně nejsportovnější pozice (u jediné mě po 2 hodinách boleli kolena) a ne zcela precizní QS.
Honda CBR 650R Chtěl jsem zkusit CB650R ale byla jen kapotovaná sestra. Motorka je skvělá ale charakter 2valce mi sedi vice.
Yamaha MT-09 CP3 je jeden z nejlepších motorů vůbec, celá motorka je skvělá, pecka. Bohužel mi nesedla ergonomie a oproti Monsteru je méně agilní (působí těžkopádněji).
KTM 890 Duke Skvělá, lehká, kultivovaná a zatraceně ostrá. Nesedl mi vzhled a z celé motorky jsem měl takový \"lowcost\" plastový pocit. Přitom v konfigurátoru mě vyšla dráž než Ducati.
MV Agusta Brutale 800 RR Chce tocit vic jak Ducna a na okruh jezdit moc neplanuju
Triumph Rocket 3 Az se trochu zase vyjezdim je to favorit vzhled 100% taky musim teprve zkusit
KTM 890 Duke R Vzhled nic moc ale bude to asi super bike treba letos jeste zkusim
Kupující místo Monster koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Ducati Sport 1000 S S4R nebo S4Rs v dobrém stavu těžko sehnat
Triumph Speed Twin příliš plastu, moc elektroniky, Desmo servis
Triumph Speed Twin Protože už jsem jej měl a po Triumphu toužil dlouho - rozepíši se níže.
Yamaha MT-09 MT09 mi seděla vzhledem k mojí výšce lépe
KTM Duke 790 To je spíš takový sen, z testovací jízdy jsem byla naprosto unešená a až budu velká, tak si ji jednou koupím...:)
KTM 890 Duke Nevěř ničemu, co vyrobil Ital a je v tom elektřina.
BMW F 900 R
Yamaha XJR 1300 Už na ní nemám věk a váhu :)
Ducati Hypermotard 950
Manuály pro Ducati Monster
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2008 Stana.k. ducati-imobilizer.pdf 2.8 MB Systémy imobilizéru Ducati
Bazar pro Ducati Monster (rss)

TOPlist