Fantic XEF 250 Trail
Informace k modelu
Lehké hobby enduro se čtyřdobým motorem v podvozku modelu XEF 125 Enduro
Redakční testy
Články
Technické údaje Fantic XEF 250 Trail
2021
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 249.6 cm3
Výkon 15.5 kW (21.1 koní)
Výkon při otáčkách 8750 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Kapalina 
Uspořádání válců Stojatý 
Počet válců
Rozvod OHC 
Ventilů na válec
Vrtání 77 mm
Zdvih 53.6 mm
Příprava paliva Vstřikování 
Startér Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Řetěz 
Typ rámu Perimetrický 
Materiál rámu chrommolybden 
Brzdy vpředu kotouč 
Rozměr předního kotouče 260 mm
Přední třmen dvoupístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90-21 
Rozměr zadní pneu 120/90-18 
Rozvor 1420 mm
Výška sedla 915 mm
Suchá hmotnost 122 kg
Pohotovostní hmotnost 127 kg
Objem nádrže 7.5 l
Videa Fantic XEF 250 Trail
Témata ve fóru o Fantic XEF 250 Trail
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail 275 14.3.2025 06:36
Skupiny
Průměrné hodnocení od 1 uživatelů
Motor
Spojka -
Průběh výkonu -
Vibrace -
Převodovka -
Mechanická hlučnost -
Zvuk -
Spolehlivost -
Podvozek
Možnost nastavení -
Těsnost tlumičů -
Tuhost rámu -
Jízda
Sport -
Město -
Cestování -
Terén
10.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů -
Ceny servisu -
Servisní síť -
Dostupnost dílů -
Nabídka doplňků -
Servisní intervaly -
Terén
Brodivost -
Výška -
Ochrana motoru -
Skoky -
Cestování
Pohodlí jezdce -
Možnosti uchycení zavazadel -
Ochrana jezdce cestování -
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 10
Kupující kteří dali XEF 250 Trail přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CRF 300L Cena, vyšší hmotnost a strašně měkký podvozek
Honda CRF 250M Nakonec jsem se rozhodl pro moto na polňačky, chci vyzkoušet něco nového
Honda CRF 250L Cena, vyšší hmotnost s strašně měkký podvozek
Husqvarna FE 250 cena, krátké servisní intervaly
Beta Xtrainer nepodařilo se mě dohledat servis a hlavního dovozce
Kawasaki KLX230 nelze shnat nová, nízský výkon
Kawasaki KLX 250 nelze sehant nová
Honda CRF 250L mizerný podvozek, nedostupná, problémy se servisem
Kupující místo XEF 250 Trail koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Beta RR Enduro 390 V první chvíli jsem měl dojem, že by mi to stačilo. Takový hobby vozítko pro nenáročné enduráře.Ikdyž byla ve slevě, stále dost korun za slaboučké enduro s čínským motůrkem. Ale na pohled hezká motorka se slušným Italským zpracováním.

TOPlist