
Informace k modelu
Lehké hobby enduro se čtyřdobým motorem v podvozku modelu XEF 125 Enduro
Redakční testy
Články
Technické údaje Fantic XEF 250 Trail
2021 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 249.6 cm3 |
Výkon | 15.5 kW (21.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Stojatý |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 77 mm |
Zdvih | 53.6 mm |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Perimetrický |
Materiál rámu | chrommolybden |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 260 mm |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 120/90-18 |
Rozvor | 1420 mm |
Výška sedla | 915 mm |
Suchá hmotnost | 122 kg |
Pohotovostní hmotnost | 127 kg |
Objem nádrže | 7.5 l |
Videa Fantic XEF 250 Trail
Témata ve fóru o Fantic XEF 250 Trail
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail | 275 | 14.3.2025 06:36 |
Skupiny
TOP registrace Fantic XEF 250 Trail
Databáze 2 majitelů Fantic XEF 250 Trail
Slabé stránky hodnocené uživateli
Průměrné hodnocení od 1 uživatelů
Motor | |
---|---|
Spojka | - |
Průběh výkonu | - |
Vibrace | - |
Převodovka | - |
Mechanická hlučnost | - |
Zvuk | - |
Spolehlivost | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | - |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | - |
Město | - |
Cestování | - |
Terén | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 10
Kupující kteří dali XEF 250 Trail přednost
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 300L | Cena, vyšší hmotnost a strašně měkký podvozek |
Honda CRF 250M | Nakonec jsem se rozhodl pro moto na polňačky, chci vyzkoušet něco nového |
Honda CRF 250L | Cena, vyšší hmotnost s strašně měkký podvozek |
Husqvarna FE 250 | cena, krátké servisní intervaly |
Beta Xtrainer | nepodařilo se mě dohledat servis a hlavního dovozce |
Kawasaki KLX230 | nelze shnat nová, nízský výkon |
Kawasaki KLX 250 | nelze sehant nová |
Honda CRF 250L | mizerný podvozek, nedostupná, problémy se servisem |
Kupující místo XEF 250 Trail koupili raději jinou
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Beta RR Enduro 390 | V první chvíli jsem měl dojem, že by mi to stačilo. Takový hobby vozítko pro nenáročné enduráře.Ikdyž byla ve slevě, stále dost korun za slaboučké enduro s čínským motůrkem. Ale na pohled hezká motorka se slušným Italským zpracováním. |