Nezávodní enduro se sevisem po 5 000km.
Výška jezdce: 195 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: mizerný podvozek, nedostupná, problémy se servisem
Kawasaki KLX 250: nelze sehant nová
Kawasaki KLX230: nelze shnat nová, nízský výkon
Beta Xtrainer: nepodařilo se mě dohledat servis a hlavního dovozce
Husqvarna FE 250: cena, krátké servisní intervaly
První dojmy - Proti předcházející Hondě CRF 250L úžasný podvozek.
Recenze
Viz výše
Nové enduro (dualsport) s rozumnou cenou a standartními servisními imtervaly.Výhradní dovozce v rozumném dosahu.S pohotovostní hmotností 127 kg se blíží k ostrým endurům.
Zatím najeto 200 km.Motor se na silnici začíná rozjíždět.Díky hmotnosti nebude rozdíl 2 kW proti Hondě CRF 250 l citelný.
V terénu je Fantic bez úprav o několik levelů výše než CRF 250l. Tam kde Honda projela tak tak, nebo neprojela Fantic nemá problém.
Oproti CRF je Fantic jednomístný a nemá ABS.
dospěl jsem ke stejnému závěru, honda CRF 250 i 300 jsou měký jak žvejka, těžší a Fantic je tak nějak hotový z výroby, žádný sraní s jinou pružinou atd a atd
Uvidíme jaká bude spolehlivost toho motoru ale snad to bude OK. Jinak já na své "Frančesce" mám najeto tak 5 km a čeká na mě ještě u dealera. Snad si ji odvezu tento týden.
Měl bych jeden dotaz, řešil jsi nějak kryt výfuku, lépe řečeno toho kolýnka před koncovkou výfuku? Mě se tam spálili kalhoty a nerad bych to opakoval :).
Beta Xtrainer ve 2T by byla asi trochu jiná porce zábavy ale s tímto Fanticem se určitě nudit nebudeš
za Fantika
Parádní stroj .