Servisní intervaly upraveného motokrosového motoru jsou v rámci „enduro světa“ relativně lidové. Mezi výměnami oleje je interval 1000 kilometrů, velký servis motoru se potom provádí po 32 000 kilometrech. Pohotovostní hmotnost činí 130,8 kilogramů.
![](/upload/images/cache/znacky/20080102193342-58_honda_jpg200x24.jpg)
Servisní intervaly upraveného motokrosového motoru jsou v rámci „enduro světa“ relativně lidové. Mezi výměnami oleje je interval 1000 kilometrů, velký servis motoru se potom provádí po 32 000 kilometrech. Pohotovostní hmotnost činí 130,8 kilogramů.
2019 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 449 cm3 |
Výkon | 18.4 kW |
Točivý moment | 32 Nm |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Stojatý |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 96 mm |
Zdvih | 62.1 mm |
Kompresní poměr | 12 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | lehká slitina |
Brzdy vpředu | kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 80/100-21 |
Rozměr zadní pneu | 120/80-18 |
Rozvor | 1500 mm |
Úhel hlavy řízení | 28.5 ° |
Výška sedla | 940 mm |
Pohotovostní hmotnost | 130.8 kg |
Objem nádrže | 7.6 l |
První cena | 269900 Kč |
Výměna motorového oleje | 1000 Km |
Výměna olejového filtru | 1000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 3000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro a cross | CRF 450L neustálé problémy s volnoběhem | 11 | 27.4.2023 21:29 | ||
Enduro a cross | CRF 450L nestartuje | 5 | 23.2.2023 07:35 | ||
Enduro a cross | Dakar 2021 | 295 | 27.12.2021 12:56 | ||
Cross | Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky | 37 | 12.10.2021 22:24 | ||
Enduro & funbike | Výfuk pro Hondu CRF 450 L | 13 | 26.4.2021 07:13 | ||
Enduro & funbike | výfuk | 1 | 14.4.2021 14:22 | ||
Enduro & funbike | Enduro dráty, niple vymezovací kroužek | 33 | 26.12.2020 11:44 | ||
Opravy a údržba | Alternativa za Threebond 1215 Silikon gasket | 4 | 27.1.2020 13:11 |
-
Honda CRF450L (2019)
Štětí, DejvGSRKvalitní civilní enduro pro otevření nových obzorů.
-
Honda CRF450L (2018)
Hranice I-Město, Peza54Nádherná na pohled, lehoučká do ruky, na mých 173 cm krapet vyšší, ale jak jsem se na ni na salonu v...
-
Honda CRF450L (2019)
Otrokovice, Penny77Jede to když přidáte plyn, když ne, tak to nejede.
-
Honda CRF450L (2018)
Hranice I-Město, Peza54Nádherná na pohled, lehoučká do ruky, na mých 173 cm krapet vyšší, ale jak jsem se na ni na salonu v...
-
Honda CRF450L (2019)
Štětí, DejvGSRKvalitní civilní enduro pro otevření nových obzorů.
-
Honda CRF450L (2019)
Otrokovice, Penny77Jede to když přidáte plyn, když ne, tak to nejede.
-
Úprava přepákování, snížení motorky
26.01.2021 v 20:03Celou dobu, co jsem majitelem hondy crf 450L, jsem stále přemýšlel jak pro svých konečných 173cm dos...
-
Honda CB 1000 R+
04.09.2020 v 21:10Dnes jsem si šel do K2 moto vyzkoušet Hondu CB 1000 R+. Minulý týden jsem měl k dispozici BMW R 1250...
-
Test BMW R 1250 R a R 1250 RS
29.08.2020 v 16:40Po roce jsme měli opět možnost testovat motocykly BMW tentokrát R 1250 R a R 1250 RS. Moc jsme se na...
-
Menší rozeta, bezkroužkový řetěz, servi ...
12.08.2020 v 21:58Řetězové kolečko 14z na CRF 450L stále není k dispozici. Tak jsem šel jinou cestou, objednal zadní r...
-
Ralsko
24.07.2020 v 21:58Opět jsem odpolko vyrazil směr Ploučnice, tentokrát přes vojenské letiště Hradčany k bývalému mostu ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 9.5/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 8.5/10 |
Skoky | 9.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna 701 Enduro | Huska byla nejžhavější favoritka, Honda byla po slevě dostupnější. |
Honda CRF 250L | Už jsem jednu měl r.v.2015, malý výkon, jinak velmi příjemná motorka |
Honda CRF1000L Africa Twin | Velká a těžká |
Yamaha Tenere 700 | Zdá se mi hodně dlouhá i těžká |
BMW F 850 GS | Moc výkonu a těžká... |
Yamaha Tenere 700 | Komunikace... |
KTM 790 Adventure R | Moc výkonu a těžká... |
KTM 690 Enduro R | Moc výkonu a těžká... |
Husqvarna 701 Enduro | Moc výkonu a těžká... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 250L | Před koupí 250 už se o ní vědělo, ale po odtajnění ceny bohužel. Motorka to bude jistě dobrá, ale za >1/4 mega ... |