Servisní intervaly upraveného motokrosového motoru jsou v rámci „enduro světa“ relativně lidové. Mezi výměnami oleje je interval 1000 kilometrů, velký servis motoru se potom provádí po 32 000 kilometrech. Pohotovostní hmotnost činí 130,8 kilogramů.

Servisní intervaly upraveného motokrosového motoru jsou v rámci „enduro světa“ relativně lidové. Mezi výměnami oleje je interval 1000 kilometrů, velký servis motoru se potom provádí po 32 000 kilometrech. Pohotovostní hmotnost činí 130,8 kilogramů.
2019 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 449 cm3 |
Výkon | 18.4 kW (25 koní) |
Točivý moment | 32 Nm |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Stojatý |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 96 mm |
Zdvih | 62.1 mm |
Kompresní poměr | 12 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | lehká slitina |
Brzdy vpředu | kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 80/100-21 |
Rozměr zadní pneu | 120/80-18 |
Rozvor | 1500 mm |
Úhel hlavy řízení | 28.5 ° |
Výška sedla | 940 mm |
Pohotovostní hmotnost | 130.8 kg |
Objem nádrže | 7.6 l |
První cena | 269900 Kč |
Výměna motorového oleje | 1000 Km |
Výměna olejového filtru | 1000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 3000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | enduro - polňačkou, lesem, potokem | 1 | 3.4.2025 09:00 | ||
Enduro a cross | CRF 450L neustálé problémy s volnoběhem | 11 | 27.4.2023 21:29 | ||
Enduro a cross | CRF 450L nestartuje | 5 | 23.2.2023 07:35 | ||
Enduro a cross | Dakar 2021 | 295 | 27.12.2021 12:56 | ||
Cross | Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky | 37 | 12.10.2021 22:24 | ||
Enduro & funbike | Výfuk pro Hondu CRF 450 L | 13 | 26.4.2021 07:13 | ||
Enduro & funbike | výfuk | 1 | 14.4.2021 14:22 | ||
Enduro & funbike | Enduro dráty, niple vymezovací kroužek | 33 | 26.12.2020 11:44 | ||
Opravy a údržba | Alternativa za Threebond 1215 Silikon gasket | 4 | 27.1.2020 13:11 |
-
Honda CRF450L (2019)
Štětí, DejvGSRKvalitní civilní enduro pro otevření nových obzorů.
-
Honda CRF450L (2018)
Hranice I-Město, Peza54Nádherná na pohled, lehoučká do ruky, na mých 173 cm krapet vyšší, ale jak jsem se na ni na salonu v...
-
Honda CRF450L (2019)
Otrokovice, Penny77Jede to když přidáte plyn, když ne, tak to nejede.
-
Honda CRF450L (2018)
Hranice I-Město, Peza54Nádherná na pohled, lehoučká do ruky, na mých 173 cm krapet vyšší, ale jak jsem se na ni na salonu v...
-
Honda CRF450L (2019)
Štětí, DejvGSRKvalitní civilní enduro pro otevření nových obzorů.
-
Honda CRF450L (2019)
Otrokovice, Penny77Jede to když přidáte plyn, když ne, tak to nejede.
-
Úprava přepákování, snížení motorky
26.01.2021 v 20:03Celou dobu, co jsem majitelem hondy crf 450L, jsem stále přemýšlel jak pro svých konečných 173cm dos...
-
Honda CB 1000 R+
04.09.2020 v 21:10Dnes jsem si šel do K2 moto vyzkoušet Hondu CB 1000 R+. Minulý týden jsem měl k dispozici BMW R 1250...
-
Test BMW R 1250 R a R 1250 RS
29.08.2020 v 16:40Po roce jsme měli opět možnost testovat motocykly BMW tentokrát R 1250 R a R 1250 RS. Moc jsme se na...
-
Menší rozeta, bezkroužkový řetěz, servi ...
12.08.2020 v 21:58Řetězové kolečko 14z na CRF 450L stále není k dispozici. Tak jsem šel jinou cestou, objednal zadní r...
-
Ralsko
24.07.2020 v 21:58Opět jsem odpolko vyrazil směr Ploučnice, tentokrát přes vojenské letiště Hradčany k bývalému mostu ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 9.5/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 8.5/10 |
Skoky | 9.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna 701 Enduro | Huska byla nejžhavější favoritka, Honda byla po slevě dostupnější. |
Honda CRF 250L | Už jsem jednu měl r.v.2015, malý výkon, jinak velmi příjemná motorka |
Honda CRF1000L Africa Twin | Velká a těžká |
Yamaha Tenere 700 | Zdá se mi hodně dlouhá i těžká |
BMW F 850 GS | Moc výkonu a těžká... |
Yamaha Tenere 700 | Komunikace... |
KTM 790 Adventure R | Moc výkonu a těžká... |
KTM 690 Enduro R | Moc výkonu a těžká... |
Husqvarna 701 Enduro | Moc výkonu a těžká... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 250L | Před koupí 250 už se o ní vědělo, ale po odtajnění ceny bohužel. Motorka to bude jistě dobrá, ale za >1/4 mega ... |