Indian Chief Dark Horse: temná síla
19.05.2016
18.06.2024
09.11.2022
15.07.2022
16.12.2021
10.02.2021
09.10.2020
12.09.2019
14.03.2019
08.09.2018
28.07.2017
02.08.2016
31.07.2015
14.02.2015
10.02.2015
28.01.2015
29.08.2009
2016 | 2017 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1811 cm3 | 1890 cm3 | ||
Točivý moment | 138.9 Nm | 139 Nm | 162 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 3000 ot/min | 2600 ot/min | 3200 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | OHV | - | OHV | |
Ventilů na válec | 2 | - | 2 | - |
Vrtání | 101 mm | 101.6 mm | 103.2 mm | |
Zdvih | 113 mm | |||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | 11 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řemen | |||
Typ rámu | - | Trubkový | ||
Materiál rámu | lehká slitina | - | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 119 mm | - | 132 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 94 mm | - | 75 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 16 " | - | 19 " | |
Zadní kolo | 16 " | - | 16 " | |
Rozměr přední pneu | 130/90B16 73H | 130/90-B16 | 130/60B19 | 130/60B19 |
Rozměr zadní pneu | 180/65B16 81H | 150/80-B16 | 180/65B16 | 180/65 B16 |
Rozvor | 1730 mm | 1646 mm | 1626 mm | |
Úhel hlavy řízení | 29 ° | |||
Závlek předního kola | 155 mm | - | 131.5 mm | |
Světlá výška | - | 125 mm | ||
Výška sedla | 660 mm | 692 mm | 662 mm | |
Suchá hmotnost | - | 341 kg | 294 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 357 kg | 356 kg | 304 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 218 kg | ||
Objem nádrže | 20.8 l | - | 15.1 l | |
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | ||
První cena | 621900 Kč | - | 488990 Kč | 538900 Kč |
Od Riko63(2016)
Od Riko63(2016)
Od Riko63(2016)
Od Riko63(2016)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Olejový filtr -Indian 2521421 | 12 | 28.10.2024 08:35 | ||
Zážitky z cest, rady | Z Plzně do Prahy - kochačka bez dálnice | 6 | 2.10.2018 17:41 | ||
Americké, anglické | Prestavba motocyklu US > EU | 9 | 6.11.2016 09:44 |
Tak už je konečně doma, najeto dle budíků 2,2km :D, krásné sezení a jak pohodlné... zvykat si na seb...
Sedlal jsem 6 let Yamahu dragstar xvs1100 (moje první pořádná mašina) ale toužil jsem po něčem silně...
krásná, obrovská, temná, moje...
Chief Dark Horse no vy model od Indian živější motor a 3 jizdní režimy . jen prozatím malá vybava do...
Nadherna klasika, legenda, ktora sa vratila.
Splněný sen. Krásný stroj a umělecké dílo.
krásná, obrovská, temná, moje...
Chief Dark Horse no vy model od Indian živější motor a 3 jizdní režimy . jen prozatím malá vybava do...
Sedlal jsem 6 let Yamahu dragstar xvs1100 (moje první pořádná mašina) ale toužil jsem po něčem silně...
Nadherna klasika, legenda, ktora sa vratila.
Splněný sen. Krásný stroj a umělecké dílo.
Tak už je konečně doma, najeto dle budíků 2,2km :D, krásné sezení a jak pohodlné... zvykat si na seb...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 9.5/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.0/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Indian Scout | Na mě malá motorka. |
Honda VTX 1800 | Jak by řekl Pepa Sršeň \"Co je lepší než motorka?, no k.u.r.v.a nová motorka.\" |
Yamaha XV 1900 Raider | Na 10 let jetou motorku ,vysoká cena. |
Harley Davidson FLHR Road King | |
Harley Davidson FLHC Softail Heritage Cl | |
Harley Davidson FLDE Softail Deluxe | |
Indian Chief Vintage | Vyšší cena pořízení |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Rocket 3 | Na jazdenie bola super, ale nepáčia sa mi čiernočierne motorky. Motor má byť chromový. Alebo motorový. Potom som objavil americký "charakter", čiže podivné mäkké plasty na prednom reflektore a ďalšie detaily. A tie elvisovské blatníky... |
BMW R 18 | Dodací lhůta.. |
Indian Chief Bobber Dark Horse | Pro mě velmi nepohodlná jízdní pozice s "vykloubenýma" kyčlema. Nevydržel jsem na něm sedět víc jak 15 minut. |
Harley Davidson FXSTB Night Train | Protože Night train |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | KingMarty | 2017_inidan_service_.pdf | 39 MB | Servisní manuál Indian 2017 - Anglicky |
2017 | KingMarty | 2017_inidan_service_.pdf | 39 MB | Servisní manuál Indian 2017 - Anglicky |