Nádherný stroj, na kterém se skvěle jezdí, jen se trochu zbytečně snaží jít s dobou (zbytečné elektronické fičury)
Motorka koupena od FIRMA:Indian Praha - Meteor Motor Tech C - Musíte je milovat, jinak byste je museli zabít :-)
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson FLHC Softail Heritage Cl: Na můj vkus až moc chromu, navíc moc nemusím ten HD kult s těma jejich lebkama atd.
Indian Chief Dark Horse: Pro mě velmi nepohodlná jízdní pozice s "vykloubenýma" kyčlema. Nevydržel jsem na něm sedět víc jak 15 minut.
Indian Chief Vintage: Hodně vysoká cena, třásničky na brašnách :-)
Indian Springfield Dark Horse: Hodně vysoká cena, ale stejně na něj nejspíš jednou dojde :-)
První dojmy - Poctivé americké železo jen s malou příměsí plastu a elektroniky. Na bobberu je super -pohodlný posez jak v křesle v obýváku s nádherným rozhledem do krajiny.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo umáčkne spojkovou páčku (nicméně, řekl bych, že s přibývajícími kilometry to jde čím dál snáze)
Doplňky na motorce - Dokonalý design bobberu jsem zprznil originálním sedlem pro spolujezdce (s odnímatelnou opěrkou) a originálními brašnami (imitace kůže).
Po necelém roce jsem doplnil originální snadno snímatelné plégo (to výrazně zvýšilo komfort v rychlostech nad 110 km/h) a vyměnil stupačky za plotny - konečně to můžu pořádně naklopit do zatáčky. Před tím jsem na každém druhém kruháči drhnul patou o silnici. Navíc přes plotny nepřechází na nohy vůbec žádné vibrace od motoru, což je také velmi příjemné.
Uvažuju ještě o výměně výfuku, protože ten originální podle mě dost kazí vzhled jinak krásné motorky. Líbí se mi třeba 2-into-1 Shorty od Freedom Performance Exhaust - nemáte s touto značkou někdo nějaké zkušenosti?
Recenze
Editováno po 1 roce a 5000 km:
S krouťákem 162 Nm se naprosto bez problémů rozjedete i na dvojku a než řeknete "Indián", tak tam máte 50km/h (pořád na tu dvojku), ani nevíte jak. Pak tam dáte 3, 4, 5 (a někdy i 6) a spokojeně si brumláte krajinou... Když dojedete důchodce ve škodovce (nebo Hyundai), tak stačí bez podřazování o 1,5 cm pohnout zápěstím, ozve se pekelný řev a motorka okamžitě vyrazí s obrovským zrychlením dopředu - naprosto návykové
Zadní blatník je hodně krátký, což sice velice pěkně vypadá, ale po každé jízdě jsem zezadu kompletně pokrytý od bláta - a to i když několik týdnů vůbec nepršelo - nechápu, kde se to bláto pořád bere
Pokud nejsou ideální podmínky (voda nebo jiný bordel na silnici nebo dokonce je jen silnice studená) tak mi dost často ujede pod zadkem zadní kolo, ale naštěstí se vždycky zase hned chytí - na to jsem nebyl z cestovního endura zvyklý, takže mě to párkrát dost vyděsilo.
Dotykový displej ukazuje spoustu údajů, ale odezva softwaru je ukrutně pomalá. Má dokonce i navigaci. Do té se ale nedají zadávat háčky a čárky a bez nich navigace hledané místo nenajde - takže v ČR je prakticky nepoužitelná. Navíc samozřejmě nemá informace o aktuální dopravní situaci, takže stejně místo vestavěné navigace nakonec používám mobil v držáku SP Connect nabíjený z šikovně umístěného USB portu na přední straně nádrže (ve standardní výbavě). Osobně by mi k Chiefovi mnohem více seděl klasický analogový budík, jako má třeba Indian Scout.
Baterie je zabudovaná kdesi hluboko uvnitř pod spoustou dalších modulů a dobíjí se přes konektor na vnější straně motorky. Musíte si koupit originální nabíječku nebo aspoň propojovací kabel se správným konektorem (samozřejmě úplně jiným než má nabíječka, kterou máte doma).
Klasický tvar motorky je prostě nejlepší . Moc pěkná
Krasna moto. Skvely vyber. Prajem vela stastnych km. Skoda len tych skusenosti s predpredajom a po predaji, mam rovnake, zial. Pred kupou pomaly maly Boh, po vyplateni absolutny nezaujem. Mali by sme sa viac stazovat, inak sa predajcovia nezmenia.
Závidím. Krásná mašina.
Hele s tou spotřebou to není nijak strašný. Při mém stylu jízdy - režim Standard, v obci max 50 km/h mimo obec max okolo 90 km/h - mi to ukazuje spotřebu 4,9 litru/100 km. Nádrž má 15 litrů, takže na plnou ujedu skoro 300 km.
Fantastická mašina Obdivujem odvahu majiteľa niečo takéto si pořídit
Akú máte spotrebu? Na asi 80 km mi zmizla snáď polovica nádrže, pri krotkom tempe (presne tento model).
Užívajte si tie míle, tento bobber je prostriedok na meditácie
Edit: na HD tie lebky vraj nie sú povinné