
Indian FTR Sport – pořád svůj a pořád strašně zábavný
04.09.2023
04.09.2023
17.02.2022
12.10.2020
07.10.2019
03.11.2018
18.06.2024
21.02.2024
04.06.2023
09.11.2022
16.03.2022
03.03.2022
18.05.2021
26.01.2021
01.06.2020
02.05.2020
06.11.2019
26.06.2019
26.06.2019
01.12.2018
12.10.2018
01.10.2018
20.06.2018
07.11.2017
2019 | 2021 | 2023 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1203 cm3 | ||
Výkon | 91.7 kW (124.7 koní) | 89.5 kW (121.7 koní) | 90.4 kW (122.9 koní) |
Výkon při otáčkách | 8250 ot/min | 7750 ot/min | |
Točivý moment | 115 Nm | 118 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 102 mm | ||
Zdvih | 73.6 mm | ||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | 120 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | 2 kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 17 " | |
Zadní kolo | 18 " | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 R19 | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70 R18 | 180/55ZR17 | |
Rozvor | 1524 mm | 1525 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26.3 ° | 25.3 ° | |
Závlek předního kola | 130 mm | 99.9 mm | |
Světlá výška | 183 mm | 170 mm | 165 mm |
Výška sedla | 840 mm | 780 mm | |
Suchá hmotnost | 226 kg | 218 kg | 223 kg |
Pohotovostní hmotnost | 235 kg | 233 kg | 237 kg |
Užitečná hmotnost | 195 kg | 430 kg | |
Objem nádrže | 13 l | ||
Rezerva | 1.9 l | - | |
Množství oleje | 4.73 l | - | |
Spotřeba | - | 6.8 l/100 km | |
Zrychlení | - | 3.3 0-100 km/h | |
Maximální rychlost | - | 209 km/h | |
První cena | 385000 Kč | - | 359900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 419000 Kč | - | 422900 Kč |
Poznámka | Verze S disponuje plně nastavitelným podvozkem a sofistikovanější elektronikou. Cena 419 000 Kč | - | Model FTR Sport |
Výměna motorového oleje | 16000 Km | - | |
Výměna olejového filtru | 16000 Km | - | |
Výměna zapalovací svíčky | 48000 Km | - | |
Výměna brzdové kapaliny | 16000 Km | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | 24000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | 32000 Km | - |
Přestavby a stavby na Motosalonu 2024
Indian FTR x RSD Super Hooligan ve vás p...
Indian FTR Sport – pořád svůj a pořád st...
Indian představuje hned čtyři motocyklov...
Indian slaví úspěchy na flattracku limit...
Indian FTR Black Swan od Workhorse Speed...
Indian FTR AMA od Workhorse Speed Shop
Indian FTR 1200 R Carbon: TFT displej
Indian FTR 1200 R Carbon: Sedmnáct palců...
Indian a Ondřej Hrůza na tandemu s Vláďo...
Indian FTR 1200 se vzdává svých kořenů a...
Ducati Scrambler 1100 Sport vs. Indian F...
Indian FTR 1200 S: Nový druh
Video z premiéry Indianu FTR 1200 s jeho...
Indian FTR 1200
Indian FTR 1200
Indian FTR 1200 na obzoru
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | 1000ccm+ Tříválec nebo Véčko Pro a proti | 17 | 29.6.2023 19:39 |
Poctivé, velmi výkonné americké železo.
Motorka koupená listopadu 2019. Model FTR 1200 S.
Hbitý dvouhrnek s tradicí. Limitka v modrém karbonu
Super stroj. Značka z históriou. A ešte je aj pekná.
Již mé druhé FTR. Pro mě nejhezčí a nejlépe ovladatelná americká motorka.
Skvělá motorka s úžasným motorem!
Indian FTR R Carbon - Flattrackový speciál. Stříká z ní adrenalin, ale přitom umí jezdit civilizovan...
dfghaewysrxdctzvbuzinuoiůj\ywxtcrzvgubzinumi\ywxecrvtzbunmiyxctfvzgbhnjkm
Super stroj. Značka z históriou. A ešte je aj pekná.
Indian FTR R Carbon - Flattrackový speciál. Stříká z ní adrenalin, ale přitom umí jezdit civilizovan...
Již mé druhé FTR. Pro mě nejhezčí a nejlépe ovladatelná americká motorka.
Hbitý dvouhrnek s tradicí. Limitka v modrém karbonu
Skvělá motorka s úžasným motorem!
dfghaewysrxdctzvbuzinuoiůj\ywxtcrzvgubzinumi\ywxecrvtzbunmiyxctfvzgbhnjkm
Poctivé, velmi výkonné americké železo.
Motorka koupená listopadu 2019. Model FTR 1200 S.
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Indian 101 Scout | Ještě jsem nedozrál :) |
Ducati Multistrada 1260S | Cena |
Harley Davidson Fat Bob | Krásný, ale těžký a neohrabaný stroj. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Trident 660 | |
Husqvarna Svartpilen 701 | |
Kawasaki Z900 | Kurňa vysoká cena a zklamání z jízdy. Vibrace v řídítkách, nesedělo mi umístění motoru, sedlo výš. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | KingMarty | indian_ftr_1200_2019.pdf | 4.1 MB | Uživatelský manuál - Anglicky |