
Pohodoví klasici střední třídy: Kawasaki W800 Street vs. Moto Guzzi V7 III Stone...
16.09.2019
2019 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 773 cm3 |
Výkon | 35 kW (47.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min |
Točivý moment | 62.9 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4800 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 77 mm |
Zdvih | 83 mm |
Kompresní poměr | 8.4 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih zadního odpr. | 107 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 100/90-18M/C 56H |
Rozměr zadní pneu | 130/80-18M/C 66H |
Rozvor | 1465 mm |
Světlá výška | 130 mm |
Výška sedla | 770 mm |
Pohotovostní hmotnost | 221 kg |
Užitečná hmotnost | 183 kg |
Objem nádrže | 15 l |
Maximální rychlost | 168 km/h |
První cena | 239900 Kč |
Poznámka | letní cena 2019: 229 900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Kawasaki W800 street - vystředění nádrže | 18 | 31.1.2023 12:40 | ||
Japonské | Kawasaki W800 Street - stav po prvním servisu | 7 | 11.4.2022 12:06 | ||
Naked bike | Cukání motoru | 3 | 9.8.2021 10:57 |
Černý dvoucylindr bez chladiče, jízdní parametry dané značným točivým momentem velkého motoru, relat...
Retro klasika v moderním hávu.
Protože nejsem schopnej se naučit brzdit, potřeboval jsem veterána s ABS.
Krásná retro klasika, stylová. Nicméně jízdními vlastnostmi, zvukem a projevem motoru v otáčkách mě ...
Krásná retro klasika, stylová. Nicméně jízdními vlastnostmi, zvukem a projevem motoru v otáčkách mě ...
Retro klasika v moderním hávu.
Protože nejsem schopnej se naučit brzdit, potřeboval jsem veterána s ABS.
Černý dvoucylindr bez chladiče, jízdní parametry dané značným točivým momentem velkého motoru, relat...
Přece jen jak jí vyrobili je hezčí. Hnědé sedlo jí ale sluší takže to jsem tam nechal. Jezdím tak má...
Moc jsem tenhle rok nejezdil, zlámal jsem si loket a zápestí na kole tesně před prázdninami a dlouh...
Tak dnes po více než dvou měsících konečně krátká jízda. (zlomený loket a zápěstí levé ruky na kole)...
Najeto zatím málo +200km, ale uděláno už něco málo, aby se mi víc líbila. Na kole mám najeto víc +10...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Twin | Vysoká cena a nezájem prodejce. |
Moto Guzzi V7 Stone | Brněnský prodejce ji neměl v salonu. |
Royal Enfield Interceptor | Cena byla hodně podobná a Japonec se mi zdá jako lepší volba. |
Moto Guzzi V9 Roamer | Hezká ale nakonec moc chopproidni pro mě - sice proti chopperům nic nemám, ale klasický vzhled je plus. |
Royal Enfield Interceptor | V manipulaci na místě se W800 jeví lehčí a cena RE je již dost vysoko v porovnání s cenou W800. Více chromu a střibrný motor veliké plus pro RE, ale to pořeším u W800 sám a ještě z toho budu mít radost. |
Royal Enfield Interceptor | jako důvod proč ho nebrat jsem si namluvil, že to má blbou ergonomii (široký motor versus úzká nádrž = nohy do X) a a na mě až moc moderní projev motoru (kvůli tomu je naopak většina lidí chce). Taky prodejna/servis RE 120km od domu není zrovna ideální.í |
Yamaha SR 400 | ta se mi moc líbila, ale zas by to nebyl motoricky tak velký rozdíl oproti Himalayanu a musel bych vzít ojetinu 2016 (novější nejsou) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB750 Hornet | líbí se mi vzhledově, ale možná až budu starší, jen 35 kW |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Drahá. |
Royal Enfield Interceptor | Nějak jsem se na ní nemohl poskládat..čekal jsem že pojede líp můj názor jinak je krásná.. |
Royal Enfield Interceptor | Drahá, nižší posez, černý motor :) |
Jawa 660 Vintage | Nepřesvědčila mě zblízka, navíc dost drahá. |
Moto Guzzi V7 Rough | Nechtěl jsem japonskej stroj a na Motosalonu 2019 byl ukázkový kus s ne úplně příjemným posezem. Ovšem nedá se upřít jisté kouzlo dvouválcového řaďáku s královskou hřídělí a poctivého zpracování. |
Yamaha XSR 700 | obavy z jizdnich vlastnosti prilis klasicky motky, uzkych gum a malo zabavy na ceste. Nizkej posed na moji vysku a moc chromu :) |