KTM MX 2023: Motokrosové dvoutakty se vstřikováním a čtyřtakty s rychlořazením...
20.10.2022
20.10.2022
01.12.2017
28.06.2017
01.06.2016
18.05.2016
15.09.2014
09.06.2011
30.04.2009
31.05.2022
23.05.2021
21.05.2019
17.05.2017
21.03.2017
03.04.2009
1995 | 1999 | 2011 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 297 cm3 | 293 cm3 | 293.2 cm3 | 293 cm3 | 293.2 cm3 | 300 cm3 | 249 cm3 | ||||
Výkon | - | 38 kW (51.7 koní) | 53 kW (72.1 koní) | - | 65 kW (88.4 koní) | - | |||||
Výkon při otáčkách | - | 6800 ot/min | - | 8300 ot/min | - | ||||||
Točivý moment | - | 1 Nm | - | 2 Nm | - | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 8400 ot/min | - | 8400 ot/min | - | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | - | 1 | - | |||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Rozvod | - | M | Píst | - | Jazýčkové ventily | ||||||
Vrtání | 69.5 mm | - | 72 mm | ||||||||
Zdvih | 73 mm | - | 72 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 12 : 1 | - | ||||||||
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | Vstřikování | |||||||
Startér | - | Elektrický a nožní | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | - | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | |||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Trubkový | - | Dvojitý kolébkový | Trubkový | ||||
Materiál rámu | - | chrommolybden | - | chrommolybden | - | chrommolybden | |||||
Zdvih předního odpr. | 300 mm | - | 300 mm | - | 300 mm | ||||||
Zdvih zadního odpr. | 320 mm | - | 335 mm | - | 310 mm | ||||||
Brzdy vpředu | - | kotouč | 2 kotouč | kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | 260 mm | - | 260 mm | ||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | ||||||||
Přední kolo | - | 21 " | - | 21 " | - | 21 " | |||||
Zadní kolo | - | 18 " | - | 18 " | - | 18 " | |||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | J 21 x 1,60, 90/90 - 21 54M | - | 80/100-21 | - | 80/100-21 | - | |||
Rozměr zadní pneu | 140/80-18 | - | J 18 x 2,15, 120/80 - 18 65M | - | 140/80-18 | - | 140/80-18 | - | |||
Rozvor | 1480 mm | - | 1482 mm | - | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 26.5 ° | 63.5 ° | 26.5 ° | 63.5 ° | 26.5 ° | |||||
Světlá výška | - | 370 mm | |||||||||
Výška sedla | 945 mm | - | 960 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 112 kg | - | 105 kg | 102.1 kg | 100 kg | - | 103 kg | 103.4 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 104 kg | 107 kg | - | 103 kg | 113 kg | - | ||||
Objem nádrže | - | 9.5 l | 9 l | ||||||||
Rezerva | - | 2 l | - | ||||||||
Spotřeba | - | 1 l/100 km | - | ||||||||
Zrychlení | - | 5 0-100 km/h | - | ||||||||
Maximální rychlost | - | 130 km/h | - | 140 km/h | - | ||||||
První cena | - | 220 Kč | - | 237119 Kč | - | 261990 Kč | 274000 Kč | 273999 Kč | 284110 Kč | ||
Poznámka | - | údaje rozměrů pneu podle TP | - | pohotovostní hmotnost uvedena bez paliva | - | pohotovostní hmotnost bez paliva v nádrži | - | ||||
Výměna převodového oleje | - | 350 Km | - |
Od Ghany(2013)
KTM EXC 300 - zvuk motorky v lese
Paskov závod na 150min, 4.11.2018
Enduro fails || compilations 2017 | | By...
Rozstřel E3: Husqvarna TE 300i a KTM 300...
Enduro Explores | fails, wheelies, hillc...
Upoutávka: Velký test třístovkových dvou...
KTM EXC TPI 2018
KTM EXC TPI
KTM EXC TPI 2018: Stříkačky ve dvoutaktn...
Summer feelings on enduro
napršelo, takže ideál :)
KTM EXC 2017
KTM EXC 2017
E.C.M. První jarní dny
Začátek sezony
Držkopády
Ohrazenice
Vysoké nad Jizerou
Zábava s KTM 300 EXC a 450 EXC
wild woods
Cross Country Kunčice 2013
KTM 300 EXC - Cross Country Vysoké nad J...
endurko
endurko
Beginnings of our Enduro - great photos
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Gufera SKF/DC | 15 | 3.12.2024 09:43 | ||
Enduro & funbike | Ktm exc tpi po sjezdu vynechava | 7 | 28.10.2024 13:28 | ||
Enduro & funbike | Prepinani map za jizdy ktm exc 300 | 1 | 16.10.2024 13:00 | ||
Enduro & funbike | Klouže i nejlepší guma na slizu | 50 | 16.10.2024 10:53 | ||
Enduro & funbike | Nastavení volnoběhu keihin pwk 38 | 3 | 10.10.2024 13:21 | ||
Klubovny | Hobby Enduro Liberecký kraj | 3 | 6.10.2024 11:26 | ||
Enduro & funbike | Dotaz na ostré enduro 250/300 2T | 13 | 6.10.2024 11:12 | ||
Enduro a cross | V force 4 klapky exc 300 2017 | 9 | 1.10.2024 08:07 | ||
Enduro & funbike | Startér ktm 300exc | 6 | 25.8.2024 18:03 | ||
Supermotard | Zápis SM kol excel na KTM 2017+ | 1 | 22.7.2024 18:27 | ||
Enduro & funbike | Ktm exc 300 TBI | 0 | 30.6.2024 13:36 | ||
Cross | Brzdove hadice metraz + koncovky : Praha | 4 | 28.6.2024 08:48 | ||
Enduro & funbike | Exc 300tpi problem s plynem | 0 | 13.5.2024 19:11 | ||
Enduro & funbike | Proc ma 4t oproti 2t v zakladu silnejsi zadni pruzinu | 28 | 22.2.2024 13:05 | ||
Enduro & funbike | Cestovani na lehkem enduru | 28 | 26.1.2024 09:46 | ||
Enduro & funbike | Jaké moto zvolit Enduro + silnice | 34 | 26.1.2024 08:08 | ||
Enduro & funbike | Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 TPI | 14 | 23.1.2024 13:16 | ||
Enduro & funbike | Sroub volnobehu KTM TPI | 4 | 10.1.2024 17:12 | ||
Enduro & funbike | Clake one light clutch | 15 | 4.1.2024 14:00 | ||
Enduro & funbike | Ktm 300 exc převodovka | 3 | 4.1.2024 07:21 |
Prostě KTM 300 TPi, pro mě top cvajtakt ...
Dvoutaktní tříkilo, netřeba víc dodávat :-) Silná, lehká, obratná.
Chcel som sa znova trápiť fyzicky aj psychicky a vracať sa domov vymačkaný ako pomaranč.
Návrat ke kořenům, po bezmála deseti letech znovuobjevení volnosti offroadového ježdění. Zas to bude...
píchlá svině, která se vás občas snaží shodit !!!
Oranžovej dvoutakt s TPI, super spodek i slušně emoce, zvuk a vůně spáleného oleje, co chtít víc....
KTM EXC 300 "Rakouskej pomeranč" - ročník 2011
Po svezení se na 3kilu jsem nemohl odolat a tak jsem prodal 640 a koupil tuhle Kátéemu :)
Motorka, která vládne brutálním výkonem a skvělou pružností motoru.
KTM EXC 300TPI Erzbergrodeo 2022
Oranžovej dvoutakt s TPI, super spodek i slušně emoce, zvuk a vůně spáleného oleje, co chtít víc....
Úpravy na vyšší výkon a těžšího 100kg jezdce.
Pro mou divošku netřeba slov, mluví za ní činy. :D Je to střela, divoká a nezbedná.
nový, silný, trošku vzteklý 2T endurko. Za týden jedeme do Rumunska, snad si budeme rozumět
Chcel som sa znova trápiť fyzicky aj psychicky a vracať sa domov vymačkaný ako pomaranč.
KTM EXC 300TPI Erzbergrodeo 2022
Prostě KTM 300 TPi, pro mě top cvajtakt ...
Nejlepší enduro motor, jaký může být. Tím myslím prostě 2t 300, je jedno jaký ročník výroby. S podvo...
Opět exc 300 2016 u té předchozí jsem byl 4majitel a naskytla se exc 300 sixdays Spain 2017 celkem v...
Tak jsem se rozhoupal pro KTM . A rozhodl pořídit 300. Vypadala slušně tak jsem do ní šel. Zkusím a ...
Prvý sneh, nízke teploty, nešťastne trafený kameň v pomalej pasáži ma znova stál radičku. Objednaná ...
Po 3 sezónach ložiská zadného kolesa dali najavo že je ich čas. Veľmi príjemné prekvapenie, počas ce...
Po jednom nešťastnom zahodení motorky o strom mi začala jemne slziť chladiaca keď bola motorka prehr...
Experiment s gumami ktoré došli na 500ke vyhodnocujem za neúspešný. Metzeler MCE6 Six Day Extreme sú...
Výmena ojazdených pneu ako príprava na obdobie dažďov. Na 300ku som nasťahoval pneu ktoré prišli na ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Vibrace | 6.4/10 |
Převodovka | 8.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.7/10 |
Zvuk | 8.9/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 8.9/10 |
Jízda | |
Sport | 7.8/10 |
Město | 3.3/10 |
Cestování | 2.6/10 |
Terén | 9.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 8.2/10 |
Dostupnost dílů | 8.7/10 |
Nabídka doplňků | 8.8/10 |
Servisní intervaly | 7.1/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.4/10 |
Výška | 9.1/10 |
Ochrana motoru | 7.2/10 |
Skoky | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 1.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Rieju MR RACING 300 | |
Beta RR Enduro 300 2T | |
KTM 350 XC-F | Chuť vyskúšať 4t ktorý s tvrdším podvozkom dokáže jazdiť aj na MX trati. Nakoniec kvôli pákovaniu, absencií termostatu a vetráka a ujasnení, že viac času venujem isto enduru som zvolil EXC |
KTM 350 SX-F | Lákalo ma vyskúšať čistý traťový motocross, ale nakoniec soms a rozhodol pre čisté enduro. |
KTM EXC 350 F | rozhodl jsem se zkusit 2t |
KTM EXC 350 | V zásadě podobná situace jako u dvěpade, jen zde navíc trochu \"strašák\" servisu ventilu. |
KTM EXC 250 | V dané cenové relaci takřka nulová nabídka, jinak bych ji na jisto bral |
KTM EXC 200 | Méně spojkovani, lepší spodek |
KTM EXC 450 Racing | Nakonec zvítězila láska k 2T kterou mám už od 13let |
Beta RR Enduro 450 | |
Yamaha WR 450F | |
KTM EXC 450 | |
Beta RR Enduro 300 2T | Utekla mi jedna zachovalá a v inzerci nebyla další v hezkem stavu. |
KTM EXC 350 F | |
Gas Gas EC 300 R | |
Husqvarna TE 300 | |
Gas Gas EC 300 | Žádná vhodná v tu dobu |
Gas Gas EC 300 | V době kdy jsem měl peníze, žádný solidní gas na inzerci nebyl. |
Gas Gas EC 300 R | exc mi sedlo líp,a žádný gas v té době nebyl tak pěkný stavem a mth jako tato kačena. |
KTM EXC 250 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM EXC 350 F | Parádní, silná a lehoučká motorka. Byl to můj favorit, leč mi kamarádi "poradili", že si nemám kupovat dvoutakt.. |
Gas Gas EC 300 | Stejné roky se stejnýma mth o 40 až 50tis dražší |
Husqvarna TE 300 | Požadoval jsem karbec poslední ročník a KTMky byli vždy o chlup dražší než HSQ. Musel jsem ovšem zkousnout přepáčko, které nemám rád. |
KTM 300 XC-W | |
Husaberg TE 300 | Nebyla vhodná nabídka |
KTM EXC 250 | |
Aprilia RXV 550 | za ty penize uz babičky |
KTM EXC 500 F | moc žere a trhá ruce |
KTM EXC 250 | Nevzal jsem si ji nakonec, protože byla příliš silná a je primárně dělána do technického terénu, jenže já jezdím rychlejší jízdy |
Beta RR Enduro 300 2T | Vyšší pořizovací cena a vzávěru se mi i líbil více vzhled Bety. |
Gas Gas EC 300 | Drahé |
Beta RR Enduro 250 2T | Neskutečně v ceně. Za cenu Bety bych měl o 4 roky starší motorku. Jsou věci, které na KTM nemusím. |
KTM 300 XC-W | Protože bylo všechno na sračku olítaný |
Yamaha YZ 250 | cenově jinde |
KTM EXC 250 | na enduro ježdění moc silná ve vršku, nevyužitelný výkon pro mou váhu ,menší FUN FACTOR. 250 mi dává více zábavy z jízdy, netrestá chyby. |
KTM EXC 350 F | |
KTM EXC 200 | Absolutně nevyužitelný potenciál výkonu motorky, snad i na Neutrál tahá za ruce... Na mě až moc brutální výkon = spousta rozlámaných plastů či kostí. |
Yamaha YZ 250 | Enduro je drahý jak cip. A je to samá eletrika. |
Beta Xtrainer | Cena o 60tis vyšší a navíc by se museli koupit jeste další věci. |
Husaberg TE 300 | Boli v zlom stave vela mth ale dalsia uz snad bude nova exc 300 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | Martin-zx | 23_3214644_cs_om.pdf | 9.6 MB | Návod k obsluze EXC TPI 300 2023,Erzbergrodeo,Six days,250 exc |
2022 | Rischwon | 22_3214421_cs_om.pdf | 9.8 MB | uživatelský manuál pro EXC 2022 |
2017 | bugy15 | ktm-exc-300-2017-nav.pdf | 7.0 MB | Český Návod k obsluze pro: KTM XC-W 125, KTM XC-W 150 , KTM EXC 250 , KTM XC-W 250 , KTM EXC 300 , KTM XC-W 300. I pro Six Days |
2017 | bugy15 | ktm-exc-300-2017-nav.pdf | 7.0 MB | Český Návod k obsluze pro: KTM XC-W 125, KTM XC-W 150 , KTM EXC 250 , KTM XC-W 250 , KTM EXC 300 , KTM XC-W 300. I pro Six Days |
2014 | Rischwon | dok_bike_bed_14_3213.pdf | 4.8 MB | Manuál KTM EXC modelový rok 2014 |
2011 | Olen | manual-2011-ktm-exc.pdf | 3.9 MB | manuál v ČEŠTINĚ pro KTM 2T exc 125,200,250,300 |
2010 | Volfik_48 | manual-ktm-exc-2010.pdf | 3.9 MB | Návod k obsluze KTM EXC 2010 (Manual) |
2006 | cert1 | manual-ktm-300.pdf | 4.9 MB | |
2005 | kenny636 | ktm-sx-250-2005-manu.pdf | 4.9 MB | |
2004 | cert1 | ktm-250-300-200...nual-engine.pdf | 11 MB | Pro ročník 2004-2006. 250-300 SUPER KVALITA. |
2004 | Tomáš_Hrubeš | 2t-2004.pdf | 362 KB | Jedná se o český překlad originál manuálu. V textu je odkazováno na obrázky z originálního manuálu. Je tedy nutné k tomuto stáhnout ještě anj manuál. |
2003 | Kohlstein | ktm-2003-125-300-sx.pdf | 3.0 MB | KTM 2003 owners všechny 2T |
2000 | cert1 | ktm_250-300-380...ual__german.pdf | 9.6 MB | KTM EXC 250 300 380 - je to pouze ofocené - snad to někomu pomůže. (němčina) |
1992 | Ariete | ktm-250-300-tvc-moto.pdf | 20 MB | Servisní na motory 250 / 300 s TVC přívěrou od r.1992 |
1991 | Ariete | ktm-250-300-dxc-1992.pdf | 21 MB | Servisní manuál podvozek |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler MCE 6days | 18" | Zadek | 2 | fotky po 50 mth | 14.01.2012 v 17:09 |