Vyzkoušeli jsme jednoválce KTM 690 SMC a Enduro
20.08.2019
13.04.2021
10.11.2020
06.11.2018
26.03.2015
18.06.2014
01.04.2014
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 654 cm3 | 690 cm3 | 693 cm3 | ||||||||
Výkon | 46 kW (62.6 koní) | 48.9 kW (66.5 koní) | 55 kW (74.8 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | - | |||||||||
Točivý moment | 64 Nm | 68 Nm | - | 73.5 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | - | |||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Rozvod | OHC | - | |||||||||
Ventilů na válec | 4 | - | |||||||||
Vrtání | 102 mm | 105 mm | |||||||||
Zdvih | 80 mm | 84.5 mm | 80 mm | ||||||||
Kompresní poměr | 11.8 : 1 | 12.6 : 1 | - | ||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | - | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Trubkový | Příhradový | Trubkový | - | |||||||
Materiál rámu | chrommolybden | - | |||||||||
Zdvih předního odpr. | 275 mm | 250 mm | - | 250 mm | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 275 mm | 250 mm | - | 250 mm | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | |||||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | ||||||||
Zadní kolo | 18 " | - | 18 " | - | 18 " | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 90/90 | - | ||||||||
Rozměr zadní pneu | - | 140/80 | - | ||||||||
Rozvor | 1498 mm | 1504 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | - | |||||||||
Závlek předního kola | 115 mm | - | |||||||||
Světlá výška | - | 280 mm | - | ||||||||
Výška sedla | 930 mm | 910 mm | |||||||||
Suchá hmotnost | 138.5 kg | 143 kg | 146 kg | ||||||||
Objem nádrže | 12 l | 13.5 l | |||||||||
Rezerva | - | 2.5 l | - | ||||||||
Množství oleje | - | 1.7 l | - | ||||||||
Maximální rychlost | - | 165 km/h | 175 km/h | - | |||||||
První cena | - | 291999 Kč |
Od JáraFZ1(2009)
Od JáraFZ1(2009)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | škrtící klapky - ktm 690 enduro r (14) | 1 | 23.8.2024 19:54 | ||
Enduro & funbike | KTM 690 R a čidlo tlaku | 13 | 19.8.2024 11:09 | ||
Enduro & funbike | Praskla nádrž 690 | 9 | 6.6.2024 16:31 | ||
Enduro & funbike | Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost | 29 | 24.5.2024 10:18 | ||
Enduro & funbike | Výměna oleje svépomocí - zápis do servisní knížky | 17 | 27.2.2024 07:26 | ||
Enduro & funbike | Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za komfortnější | 2 | 22.9.2023 18:10 | ||
Enduro & funbike | Pneu Dunlop D908 | 2 | 6.8.2023 18:54 | ||
Enduro & funbike | Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro | 18 | 14.6.2023 20:11 | ||
Enduro & funbike | Enduro Gruzie | 5 | 27.12.2022 09:26 | ||
Supermotard | Změnitelnost enduro kol 21/18 na KTM 690 SM | 11 | 22.12.2022 07:18 | ||
Enduro & funbike | Plasty KTM Enduro R | 10 | 26.1.2022 22:43 | ||
Německé, rakouské | pneu 140/80-18 (zima-jaro) | 23 | 16.1.2022 06:35 | ||
Naked bike | Diagnostika KTM 690 Duke | 6 | 19.11.2021 19:52 | ||
Enduro & funbike | 690 enduro R - kolesá | 14 | 30.10.2021 13:26 | ||
Enduro & funbike | KTM 690 - R 2019 - Přepínač Jizdních režimu | 3 | 9.10.2021 20:38 | ||
Výběr moto | spolehlive enduro / DUAL sport | 60 | 16.12.2020 19:50 | ||
Enduro & funbike | Náhradní plasty - KTM 690 enduro R (2019-2020) | 3 | 26.10.2020 20:13 | ||
Enduro & funbike | Má smysl v ČR kupovat enduro? | 70 | 18.9.2020 11:27 | ||
Silniční cestovní | Pomožte mi s výběrem adventure/enduro motocyklu | 44 | 24.6.2020 08:09 | ||
Enduro & funbike | KTM 690 Enduro R | 59 | 22.7.2019 22:06 |
Opravdové Enduro! Jak z Cendura na terénu chtivý stroj jsem přesedlal.
Vzteklá, lehká s dobrým podvozkem.
Tak už jsem se dopracoval k tomuhle stroji. Tahle motorka byla v hledáčku už asi 8 let, ale nějak na...
Ne nadarmo má v názvu enduro. Schopný dualsport. Škoda s ní jezdit jen po silnici. Ideálně tak 70 of...
...keď nechceš ostré a ťažké enduro. Tak by som to zhrnul. Na trhu už niesú motorky ako je ona. Buď...
Rallyový mazec i pro hobíky. Motka, která z tebe neudělá počítadlo hodin a která ti dovolí zažít odl...
Uz třetí KTM 690... takže vychytat všechny neduhy, a udělat ji na Rallye, Adventure...
KTM 690 ročník 2013 v úprave Rally Raid evo1
Jedna z nejlehčích, kterou jsem si upravil pro on/off svižné cestování
Geniální motorka na třetí třídy a výlet kamkoli do normální krajiny (samozřejmě to není kroska:-)...
Hledal jsem dualsport, myslím, že jsem to ho našel.
Vážně pěkné svezení, motor tahá jak blázen a podvozek je super. Na ježdění ve 2 to asi nebude :-)...
silnej Dual,co má rád vyšší otáčky
Mam to tak nejak ve vlnach... maly enduro... vetsi enduro... ted vetsi enduro na silnici mam... tak ...
Uz třetí KTM 690... takže vychytat všechny neduhy, a udělat ji na Rallye, Adventure...
Zatím nejlehčí a do terénu postavená motorka co jsem měl.
Vysoké, ale opravdu vysoké enduro.
Po všech těch "víceválcích" je tohle hodně jiný.
Tak už jsem se dopracoval k tomuhle stroji. Tahle motorka byla v hledáčku už asi 8 let, ale nějak na...
Vzteklá, lehká s dobrým podvozkem.
Po dovolené v Gruzii padlo rozhodnutí vyměnit stávající podkovu od motovaky.cz za nová zavazadla. Vo...
Vytekl zadní tlumič, takže jsem nechal udělat repas. Rovnou jsem vyměnil ložiska a gufera v kolech i...
Před dovolenou výměna pružiny v zadním tlumiči za silnější kvůli většímu zatížení se zavazadly. Nejs...
V sobotu ráno výjezd z Opavy směrem na Černou Vodu. Za Krnovem jsme sjeli do offu, kde jsme převážně...
Rovnou s krytem pod motor jsem vzal i stupačky od Rade Garage. Oproti originálním jsou širší a níže ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.1/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 6.8/10 |
Převodovka | 7.1/10 |
Mechanická hlučnost | 6.5/10 |
Zvuk | 7.2/10 |
Spolehlivost | 8.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 7.8/10 |
Cestování | 5.7/10 |
Terén | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.6/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 7.9/10 |
Ochrana motoru | 6.9/10 |
Skoky | 7.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha WR 250R | Nebylo z čeho vybírat |
Kawasaki KLX 300 | Starší ročník, málo výkonu, slabší podvozek |
Husqvarna 701 Enduro | vyšší cena |
Honda CRF 300L | špatný podvozek, málo výkonu |
Honda XR 650 R | už jsem jí měl a dobrejch kusů je jak šafránu |
KTM 625 SXC | Vibrace |
Husqvarna 701 Enduro | Byli o dost dražší než byl můj rozpočet |
KTM 790 Adventure R | vyšší cena, nejsem přesvědčený o spolehlivosti motoru |
Yamaha Tenere 700 | podle mě nesmyslná cena ojetin, váha a vysoké těžiště, nutno investovat do podvozku |
Honda XR 650 R | Jenom kick, skoro žádné ojetiny |
AJP PR7 | Dražší, škoda žádné ojetiny |
Husqvarna 701 Enduro | Naskytla se 690 za dobrou cenu a taky se mi 690 líbí o něco víc. |
Yamaha Tenere 700 | novinka na trhu, omezená dostupnost, vyšší váha ... |
Husqvarna TE 630 | dostupnost servisu a dílů |
KTM 990 Adventure / S | Je těžké sehnat pěknou zachovalou, když se vyráběly jen od roku 2007-2008 |
KTM EXC 500 F | |
Husqvarna 701 Enduro | neboli jazdené |
AJP PR7 | Fakt špičková rallye motorka, nemam co vytknout, ale vyšší cena a na to moje ježdění zbytečnej luxus. |
CCM GP 450 Adventure | cena, nedostupnost jetých motorek, jen 5tikvalt a asi mě odradil i nížší výkon motoru |
Husqvarna 701 Enduro | cena, možná design předního světla, a absence otáčkoměru, který mám rád |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM EXC 500 Six Days | Klasika iného razenia. Chcel som ju vyskúšať, nebola ponuka v dobrej cene. |
AJP PR7 | Stejně jako 701, velká investice pro mé použití. |
Husqvarna 701 Enduro | |
Honda CRF 300 Rally | Na mě už asi zbytečně moc výkonu. Pokud bych chtěl jezdít volně mimo pěšiny kolmo hore dole, sáhnul bych stejně po nějaké čistém enduru. |
KTM EXC 500 F | |
Yamaha Tenere 700 | Dvouválec |
KTM 950 SuperEnduro | Jednovalec |
Kawasaki KLX 250 | Předpoklad byl, že to bude něco jako XT660R, ale s nižší vahou a vyšším výkonem. Omyl. Je to přerostlá kroska, do který někdo omylem vrazil motor 690. Nafouknutý EXC. Takže je to tvrdý, vzteklý, nervózní. Žádný univerzál. |
Yamaha XT 660 R | Dobrá cena, univerzální motorka, ale ale měl jsem obavy, že nový naleštěný stroj nevezmu do blátivého terénu... |
AJP PR7 | nutnost dalších, poměrně nákladných úprav |
Honda CRF450L | Moc výkonu a těžká... |
BMW F 800 GS | Lákala mě nižší hmotnost proti BMW a lepší podvozek. Je víc do terénu, méně na silnici. A rozhodně ne na delší cestování. Je to prostě přerostlá kroska a ne univerzál. |
AJP PR7 | Fantastická ergonómia, na cestovanie nutné veľké množstvo ešte drahších úprav, zlé skúsenosti cestovateľov ohľadne spoľahlivosti |
Yamaha XT 660 R | |
KTM 990 Adventure / S | Jen chvilkový nápad pořídit opravdu lehkou terénní motorku (ve srovnání s předchozím KLV a dalšími kandidáty) |
Husqvarna 701 Enduro | |
Yamaha TT 600 E | Mimo rozpočet |
Yamaha XT 660 Z Tenere | |
KTM 690 Enduro | Verze R je ještě vyšší, mám krátkou nohu |
Husqvarna 701 Enduro | horší tlumiče, starší motor - nižší výkon |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | Simčo | manual.pdf | 7.6 MB | Manuál |
2014 | 690r | ktm_690_2014.pdf | 2.3 MB | Manual pro 2014 |
2012 | Kotí | ktm_690_2012.pdf | 2.8 MB | V tomto manuálu najdete všechno co se týče údržby, nastavení a doporučené servisní intervaly. |