
Husqvarna Vitpilen 701 vs. KTM 690 Duke: Pankáč a sportovec
25.03.2019
15.01.2016
30.12.2015
17.11.2015
11.09.2015
28.08.2015
16.10.2014
14.05.2013
23.04.2012
09.11.2011
30.04.2010
05.05.2008
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 654 cm3 | 690 cm3 | 693 cm3 | |||||||
Výkon | 48 kW (65.3 koní) | 51.5 kW (70 koní) | 50 kW (68 koní) | 54 kW (73.4 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 8000 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 67 Nm | 70 Nm | 74 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5500 ot/min | 6500 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||||
Počet válců | 1 | |||||||||
Rozvod | OHC | |||||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | 102 mm | 104.5 mm | 102 mm | 105 mm | ||||||
Zdvih | 80 mm | 84.5 mm | 80 mm | 84.5 mm | 80 mm | |||||
Kompresní poměr | 11.8 : 1 | 11.5 : 1 | 12.8 : 1 | 12.5 : 1 | 12.7 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | - | Řetěz | |||||
Typ rámu | Trubkový | Příhradový | Trubkový | Příhradový | ||||||
Materiál rámu | chrommolybden | |||||||||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | 135 mm | ||||||||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | 135 mm | ||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | - | 320 mm | ||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | |||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 - R17 | - | 120/70 R17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 160/60 - R17 | - | 160/60 R17 | ||||||
Rozvor | 1472 mm | 1466 mm | 1447 mm | 1466 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 63.5 ° | |||||||||
Závlek předního kola | 115 mm | - | ||||||||
Výška sedla | 865 mm | 835 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 148.5 kg | 149.5 kg | 148.5 kg | |||||||
Objem nádrže | 13.5 l | 14 l | ||||||||
Rezerva | - | 4.8 l | - | |||||||
Množství oleje | - | 1.7 l | - | |||||||
Spotřeba | - | 5 l/100 km | - | |||||||
Zrychlení | - | 4.2 0-100 km/h | - | |||||||
Maximální rychlost | 200 km/h | - | 200 km/h | 210 km/h | 200 km/h | - | ||||
První cena | - | 192700 Kč | - | 208990 Kč | 219990 Kč | 214990 Kč | ||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 190000 Kč | - | |||||||
Poznámka | - | Spojka APTC Anti-hopping, hydraulicky ovládaná, řetěz 5/8 x 1/4 X-Ring, dvě zapalovací svíčky NGK | - | |||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | |||||||
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - | |||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 5000 Km | - | |||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 19000 Km | - |
Od Dukerider(2013)
Trip Duke & Hornet
KTM 690 duke, na Dubou / Focení
KTM 690 duke, start po devíti měsících
Na Dubou s BMW
úpravy, opravy, údržba, tuning/KTM DUKE ...
Husqvarna Vitpilen 701 vs. KTM 690 Duke:...
Rok Bagoros a Road of Death or Glory
ShiftFX Electronic Shift Transmission um...
KTM 690 DUKE a 690 DUKE R
A Day With Duke 690
Stuntrider Rok Bagoros řádí na Kini Full...
KTM duke 690
Videotest: KTM 690 Duke
KTM 690 Duke
KTM Duke 690 2012
KTM 690 Duke 2012
KTM Duke 690 2012
Ne víc než 3 válce, lehká a zábavná - to byly moje nejdůležitější parametry při výběru další motorky...
Moja prvá motorka. Celkom nám to spolu ide, aj keď nič nie je ideálne :)
S lehkou úpravou výkonu (KN filtr/decat katalist) a převodu 15/42, je při tahání za plyn celkem náro...
Motorka je super, lehká, na 1V dost silná, velký prostor pro úpravy a hlavně se mi strašně líbí....
Krasna, super kvalitna, bezpecna, komfortna, kultivovana.
Hrozně lehká motorka, hravá a výkonově plně dostačující. Kdo si to jednou vyzkouší nebude chtít jino...
Potreboval som vystúpiť z kolotoča "talian-angličan-japonec"...a zároveň som chcel niečo ozaj "okolo...
Neskutečně zábavné a nepřestává mě udivovat, co všechno si s ním můžu dovolit...
Po dukovi som pokukoval uz dlhsie ale chcel som len model po poslednom upgrade takze 2016 a vyssie s...
Vysněná motorka na blbnutí za barák i na cestu do Alp
divoka, uprskana v meste uskakana ale do zakrut perfektna s dokonalym zvukom
Prodám motocykl KTM Duke 690, rok výroby 2018, najeto 18 938km, 2krát klič, nehavarovaná, ve velmi d...
Po dukovi som pokukoval uz dlhsie ale chcel som len model po poslednom upgrade takze 2016 a vyssie s...
Super ovladatelná oranžová stylovka
S lehkou úpravou výkonu (KN filtr/decat katalist) a převodu 15/42, je při tahání za plyn celkem náro...
ktm 690 duke III. generace - austrian streetfighter
Malý, hravý stroj, vhodný spíše n kratší trasy kolem města. Vlastnostma mi připomíná předchozí super...
Hledal jsem něco lehkého na technické tratě
Rychlá, spolehlivá a fakt krásná.
Hrozně lehká motorka, hravá a výkonově plně dostačující. Kdo si to jednou vyzkouší nebude chtít jino...
Takze po minulorocnych skusenostiach s jazdenim na Dukovi som sa definitivne rozhodol zmenit sekunda...
Tak tentokrat som nahodil blastre. Na tomto type motoriek sa mi to tak paci a este to aj poskytuje o...
Konecne som sa dokopal k namontovaniu uz skor kupenych padacich ramov na moto.
sice zase čína, ale na moje krátké prsty super úprava
Hliníkové šrouby na držák SPZ a Lithiofka baterka :-D
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Spojka | 8.7/10 |
Vibrace | 5.0/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 8.1/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.4/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 9.1/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 7.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 6.6/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.9/10 |
Servisní intervaly | 8.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.1/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.6/10 |
Světla | 8.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB750 Hornet | nedostupna a nemoznost vyskusat |
Triumph Trident 660 | nedostupna a nemoznost vyskusat |
Yamaha MT-07 | trochu mala |
Ducati Hypermotard 796 | odradil ma servis |
Yamaha MT-07 | Tenhle dvouválek by byl asi fajn, ale vlastně mě tak nějak vzhledem neoslovuje. Ikdyž,...ve verzi se zelenýma kolama je docela šmrncovní. |
CFMOTO 700CL-X Heritage | Celkem povedená motorka (i dle recenzí), ikdyž čína (nemám předsudky), tak tenhle \"moderní\" vzhled zadku motorky \"upajcnutá prdel\",...to prostě NE, to nedám! |
KTM Duke 790 | Ikdyž mám tak nějak rád ty jednobuchy, tak bych se na dvouválek samozřejmě bez problémů naladil. Ale cena těhle nových \"Ďuků\" už je na to moje poježdění dost. Pak už je podstatně těžší než starší 690 a to už nesplňuje můj nárok na hmotnost. |
Fantic Caballero 500 rally | Viděl jsem jí na živo v itálii. Moc hezká motorka, něco mezi endurem a scamblerem. Na \"Jednoustopou\" je na ní celkem pěknej test od Jindry. Odrazuje mě slabší motůrek. Takže prd. |
KTM 690 SM | |
Yamaha MT-07 | Cena a její vzhled, prostě mě nepadla do oka |
Yamaha MT-03 | |
KTM Duke 390 | Malá pro moji výšku |
KTM Duke 790 | 790 je nižší, což mi nevyhovuje při mých cca 196 cm, je taky těžší a designem mě více oslovila 690tka. Duke 690 je jednoválec, je na tom víc zábavy a je lehčí, agilnější a i líp jede odspodu. |
Kawasaki Versys 650 | volba č2, ale než jsem ji vyzkoušel, tak už jsem seděl na KTM |
BMW G 650 Xcountry | volba č1, ale prostě nebyla žádná k mání |
KTM 990 SuperDuke | Zistil som, že nie som až taký \"super\" jazdec, aby som ho vedel využiť. |
Ducati Hypermotard 1100/1100S | Rovnako ako pri Monstri, na môj súčasný štýl príliš ostrá. |
Triumph Street Triple R | Chvíľu som zvažoval tretieho Street Tripla, ale bolo by to zase do tej istej rieky... |
Ducati Monster 821 | Čakal som miernejší charakter, prekvapila ma jej ostrosť, plus sa našli nejaké nedostatky, ktoré sa mi nechcelo riešiť. |
Ducati Monster 796 | Menší nabídka, chtěla jsem prostě 796 s letmým kolem, ne 696. A asi mi to trošku přijde jako taková \"ohraná\" motorka pro holky, i když vůbec neznevažuju důvody, proč si ji právě holky vybírají (design, váha, výška,...) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z650 | Duke byl předchozí motorka, chtělo to změnu |
Husqvarna Svartpilen 401 | Radši slabší, ale novou a velkou roli hrát taky vzhled. |
KTM Duke 790 | |
Yamaha MT-03 | cena, výška |
BMW G 650 Xmoto | A taky jsem hlavně narazil na Xmoto s pár km...Navíc, pokud bych chtěl někdy výkonější jednoválec, pořád tady tahle možnost je.. |
Yamaha MT-09 | Jen jednoválec, takže ne úplně univerzální motorka pro mé potřeby. |
Honda CB 650F | Super motorka, ale není na cestování velkých vzdáleností. Asi by se mi a spolujezdci uklepal zadek. |
Yamaha MT-07 | Motor prý u KTM není takový držák |
Aprilia Dorsoduro 750 Factory | |
KTM 1050 Adventure | Mnohem větší universálnost Adventure |
KTM Duke 390 | velký rozdíl ve váze a v ceně |
Triumph Street Triple | Je to super stroj, měl jsem ji půjčenou na den. Ale nebylo to uplně to co jsem hledal |
Ducati Monster S2R | Jednobuch, jinak asi nejlepší horský kolo, na kterým sem kdy jel ;) |
Yamaha MT-09 | V nízkých otáčkach to mektalo a škubalo a výkon nic moc. Byla ale lehoučká a ovladatelná. |
Suzuki GSF 1250 Bandit | jednoválec, dlouho jsem na jednoválci jezdil (TT600E), a Duke mě lákal nízkou hmotností a hravostí, nicméně letošní dvoudenní zápůjčka na dovolené v Řecku jednoválcového XT660R mě utvrdila v názoru že už asi jednoválec ne. |
Kawasaki ER 6N | Na to nemám :( |
Yamaha MT-03 | |
Yamaha FZ6 Fazer | strach z jednovalce na delsi cesty. |
Yamaha XJ6 | zkušenosti |
Husqvarna SM 610 | finance |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | JohnyLuka | duke-690-chassis-201.pdf | 5.3 MB | servisní katalokg náhradních dílů |
2014 | JohnyLuka | duke-690-engine-2014.pdf | 4.1 MB | servisní katalog náhradních dílů-motor |
2013 | Dukerider | navod-690-duke_13_32.pdf | 2.7 MB | Návod k obsluze 2013 |
2013 | JohnyLuka | 5803_navod-690-duke_.pdf | 2.7 MB | česká manuál |
2013 | ThaWeed23 | 2013-ktm-690-duke-se.pdf | 209 MB | DIY |
2012 | BagoBorec | 14_3213103_en_om_d5b.pdf | 2.1 MB | anglický manuál pro Duke 2012 - ??? |
2008 | tomoking | manual-690-duke.pdf | 3.1 MB | Anglicka uzivatelska prirucka Duke III 690 |
2008 | paja_11 | duke_manual_eng.pdf | 3.1 MB |
2016 | ThoprT | 05.05.2023 | Stáhnout mp4 |
Staženo:24x No CAT Temus, koncovka Akrapovič bez db killeru. |
|
2017 | Jarda | 22.08.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:65x Zvuk motoru |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Power | 17" | Zadek | 1 | Výborná pneumatika na Duka. | 07.10.2013 v 19:34 |
Michelin Pilot Power | 17" | Předek | 1 | Fakt výborná pneumatika. | 07.10.2013 v 19:30 |
Dunlop Sportmax GPR ALPHA-10 | 17" | Zadek | 1 | Opravdu velice kvalitní pneumatika, hlavně co se týče jízdy ... | 27.05.2009 v 00:05 |