Moto pro radost a spoustu zážitků za top cenu pro všechny generace
Motorka koupena od FIRMA:Univok (Bozkov) - Super jednání,profesionalita
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 690 Duke: velký rozdíl ve váze a v ceně
První dojmy - Překvapení ze zrychlení a velmi dobré ovladatelnosti,motorka mi hned padla do ruky a jelikož již nepotřebuji jezdit 200 km/h a více tak mi maximálně vyhovuje. Nej je při sportovním svezení na zatáčkovitých cestách s dobrým povrchem. Od první chvíle mi nevyhovovaly hefty a neseřiditelná páčka přední brzdy,ale to se ihned vyřešilo.
Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný pro všechny co mají rádi adrenalin v zatáčkách,cestování je fajn tak do 250 km/den při sportovnější jízdě, výletovou jízdu za dodržování předepsaných rychlostních limitů jsem nezkoušel, to radši jedu autem. Duke 390 mohu doporučit všem co chtějí sportovní zážitky za skvělou cenu.
Doplňky na motorce - Zadní tlumič HP sporting, výfuk bez katu Mivv, KN filtr, gumové hefty protaper, tankpad, frézované seřiditelné páčky, zadní krátký blatník, víčka brzdové kapaliny a sedlo KTM Power parts
Recenze
Chtěl jsem sportovní,lehký motocykl a to si myslím,že dnes na trhu splňuje pouze KTM 390 Duke. Každé svezení je fakt super zážitek,v zatáčkách sedí jako tramvaj na kolejích,hlavně poté,co jsem vyměnil zadní tlumič pérování za racingový, jednoduše seřiditelný co se týče tvrdosti i útlumu od firmy HP sporting, která ho vyvíjela přímo pro KTM. Se sériovým tlumičem občas docházelo k odskakování zadního kola na nerovnostech,což nebylo hlavně v zatáčkách příjemné. Motocykl jsem i přitrdil, takže v zatáčkách již nedochází ke škrtání stupačkami.
Vyměnil jsem také výfuk za MIVV bez katu,ale homologovaný, musela se potom u KTM přehrát mapa a teď je celý průběh bez jakékoliv díry,zmizí ucukaný projev v otáčách do 5000 a mám pocit,že se o něco zvýšil krouťák a výkon, u čtyřtaktu samořejmě není rozdíl výkonu nijak razantní, ale pocitově to odpovídá křivkám uváděným MIVV. Tím,že je výfuk bez katu,tak se snížila i hmotnost o 5kg. Páčky jsem vyměnil za seřiditelné,frézované a také jsem nahradil sériové hefty, které mi nevyhovovali od první chvíle. Po výměně sedla za sedlo z Pover parts se daleko lépe v zatáčkách vysedá a lze být o dost aktivnější při dost sportovní jízdě. Zadní pneu má stupnici náklonu, zatím jsem se dostal na 8,5 z 10, tak čekám,kdy při mém zjišťování hranice kam až se lze dostat bude nějaký průser,ale zatím mi to nějak nedá. Na motorce jsem ještě vyměnil zadní blatník za krátký,což v dešti není zrovna praktické, ale design zvítězil. Brzdy jsou po výměně páčky díky malé váze exkluzivní, v zatáčkách jde brzdit a zároveň přidávat plyn,což je na výjezdech docela znát. Motor, když se vytočí, tak svým průběhem a nárůstem výkonu, hlavně od 6000 ot./ min, připomíná víc čistokrevný dvoutakt než čtyřtakt, což je super. Zrychlení z 0 na 100 km/h je maličko nad 5s a maximálka dle tachometru 175 km/h při bezvětří, 165 km/h jede kdykoliv, i proti kopci Díky váze lze Duka velmi dobře ovládat jak při akceleraci,tak i při brždění, čímž je většinou v zatáčkách daleko rychlejší než silné těžké motorky.
Spotřebu moc neřeším,myslím,že bere tak kolem 4.5l/100 km. Uložný prostor není téměř žádný,vozím pouze základní nářadí a malý opravný spray pro případ průpichu pneu, v létě tam ještě nějak nacpu plavky, ale na dvoudílné by tam už místo nebylo.
Motocykl je určen spíš na adrenalinové zážitky v zatáčkách, tam je doma, ale k moři bych na ní jet nechtěl. Teď mám dolaďené vše dle mých představ a zatím necítím potřebu pro jakékoli další úpravy.
Zdravím chtel bych se zeptat odkud mate objednany držak spz nebo jestli by jste mi tu mohl hodit odkaz. Děkuji
Zdravím chtel bych se zeptat odkud mate objednany držak spz nebo jestli by jste mi tu mohl hodit odkaz. Děkuji
Parádní!
ať lítá a užij si s ní spoustu zábavy!
Mazel