
Moto Guzzi Bellagio 940
10.09.2007
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 936 cm3 | |||||
Výkon | 55 kW (74.8 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 7200 ot/min | |||||
Točivý moment | 78 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Vzduch | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | OHV | |||||
Ventilů na válec | 2 | |||||
Vrtání | 95 mm | |||||
Zdvih | 66 mm | |||||
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||
Typ rámu | Trubkový | |||||
Materiál rámu | - | Trubkový | ||||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 18 " | |||||
Zadní kolo | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70 | |||||
Rozměr zadní pneu | 180/55 | |||||
Rozvor | 1570 mm | |||||
Výška sedla | 780 mm | |||||
Suchá hmotnost | 224 kg | |||||
Objem nádrže | 19 l | |||||
Rezerva | 4 l | |||||
Maximální rychlost | 200 km/h | |||||
První cena | 319900 Kč | - |
Od JackieK(2013)
Od spartajos(2011)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Demontáž nádrže Moto Guzzi Bellagio | 1 | 19.11.2021 20:54 | ||
Opravy a údržba | Termoizolační návleky na kabelové svazky a elektromateriál obecně | 18 | 2.11.2020 21:43 | ||
Opravy a údržba | Cim nakonzervovat chromovy vyplet kola | 18 | 30.10.2020 00:31 | ||
Italské | Proč má Bellagio špatně hodnocené Cestování | 5 | 10.3.2018 21:11 | ||
Hledám, potřebuji | Shanim kabelovy pasek. | 4 | 2.7.2017 01:36 | ||
Italské | Guzzi Bellagio | 42 | 19.2.2013 21:43 | ||
Italské | Moto Guzzi těsnění - kde kupujete? | 41 | 6.1.2012 12:59 | ||
Italské | Guzzi náhradní klíč - kde? | 6 | 24.7.2011 21:59 |
Je jiná než ostatní motorky musí se prožít. Je potřeba se na ní déle koukat . Nemá prvoplánový desi...
MG jsem měl ve škatulce snů co se znám.. Od loňského června mi jedna okupuje garáž a na výstižný pop...
Tahle motorka se mi prostě líbí. Neotřelý vzhled a tak trochu retro, poctivý dvouválec s patřičným z...
Stavba Guzzi, oproti originalu lehká, současná váha cca 200 kg,elektronika žádná, takže mechanická k...
Když se mi ji napotřetí podařilo natočit,byl jsem v p...i !
Zábavná a spolehlivá motorka co má svůj styl, prostě Moto Guzzi:-)
Láska na prvý pohľad,posadila som sa a všetko mi okamžite padlo do ruky aj nohy..
Super mašina s skvělými jízdními vlastnostmi a nádherným zvukem :-)
Chtěl sem Guzzinu už dva roky a tak je doma.Původně to měla být Breva,do té doby než se objevilo toh...
Moja prvá ozajstná motorka. Krásna, dlho vyberaná a vysnívaná, a s odstupom času nelutujem, práve na...
Hned, jak jsem si na ni nasedl, věděl jsem, že je to ta pravá :-)
Motorka, která má charisma a návykový motor, je to Moto Guzzi.
Když se mi ji napotřetí podařilo natočit,byl jsem v p...i !
Tohle nelze popsat.. prostě Moto Guzzi ve své křišťálové čisté podobě
Stavba Guzzi, oproti originalu lehká, současná váha cca 200 kg,elektronika žádná, takže mechanická k...
MG jsem měl ve škatulce snů co se znám.. Od loňského června mi jedna okupuje garáž a na výstižný pop...
Láska na prvý pohľad,posadila som sa a všetko mi okamžite padlo do ruky aj nohy..
Tahle motorka se mi prostě líbí. Neotřelý vzhled a tak trochu retro, poctivý dvouválec s patřičným z...
Naprostá spokojenost, pohodlná, přesná, přitom brzdí a jede jako mezek.
Zábavná a spolehlivá motorka co má svůj styl, prostě Moto Guzzi:-)
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.8/10 |
Spojka | 6.8/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.7/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 7.3/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 7.3/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.5/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.7/10 |
Světla | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VT 750C Shadow | byla moc nízká |
Moto Guzzi Griso 1100 | osud tomu nechtěl |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V7 Stone | Uskromnil jsem se, vím, zní to divne... dobrá, chtěl jsem novější, lehčí a Bellagia nejsou. |
Kawasaki W 650 | Moc se mi líbí, ale cena je pořád vysoká anebo jsou k mání kusy v kombinaci hnědá/stříbrná a to je děs. |
Moto Guzzi Griso 850 | Byla v nejužším výběru s Grisem, které se mi nakonec zalíbilo víc. |
BMW R 1100 S | Nejsou, a když jsou, jsou ještě relativně drahé. Navíc je to nekapotovaný holý stroj, ale nádherný stroj... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | Honzzik | manual-bellagio.pdf | 9.5 MB | |
2007 | tomasvet | bellagio_092007_atel.pdf | 7.5 MB |